dianabol van prodigy in combi met testo

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by 026boy View Post
    Pak gewoon week 1 tot 6 D-bol
    En week 1 tot week 10 of 12 Test en zet deze op 500mg
    Week 12 of week 14 beginnen met nakuur nolvadex 40mg perdag voor 4 weekjes,, Dat word knalluh ouwe!!

BTW het advies van bruce is ook heel aantrekkelijk
    Hey 026, als je zelf pas 7 maanden traint, en blijkbaar ook niet echt goed weet hoe en wat, geef dan geen adviezen.
    Bruce heeft er verstand van. Punani ook. Nex soms. Kies dus: of Bruce zijn advies, of Punani's.
    "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post
      Hey 026, als je zelf pas 7 maanden traint, en blijkbaar ook niet echt goed weet hoe en wat, geef dan geen adviezen.
      Bruce heeft er verstand van. Punani ook. Nex soms. Kies dus: of Bruce zijn advies, of Punani's.
      ik denk dat 026 mee gaat kuren met zen broer willem ??

Comment

Dat ik pas 7maanden aan bodybuilding doe wil niet zeggen dat ik er geen verstand van heb,ben er al 3jaar mee bezig. En wat is er zo fout/verkeerd aan mijn advies??? , ja hij is misschien iets aan de zware kant maar dat valt ookwel weer mee.
        Bruce & Punani zulle ongetwijfelt meer verstand en ervaring hebben als ik.
        maar dat ik geen advies kan geven vind ik bullshit
        21Jaar, 178m, 90KG, 13% BF <><> Als de blinde de blinde leidt zullen ze beiden in het water vallen

Comment

Ik geef precies hetzelfde advies als punani.... bruce is daarintegen het weer niet mee eens. Ik zeg niet dat 500mg perse beter is maar hij wou 250mg voor 6 weken doen.... 250mg voor 10 weken is dan weer een ander verhaal en daar zal die goed op knallen.

Comment

Originally posted by Nex- View Post
            Ik geef precies hetzelfde advies als punani.... bruce is daarintegen het weer niet mee eens. Ik zeg niet dat 500mg perse beter is maar hij wou 250mg voor 6 weken doen.... 250mg voor 10 weken is dan weer een ander verhaal en daar zal die goed op knallen.
            Vandaar ook dat ik zei soms. Geintje bro.
            Originally posted by 026boy View Post
            Dat ik pas 7maanden aan bodybuilding doe wil niet zeggen dat ik er geen verstand van heb,ben er al 3jaar mee bezig. En wat is er zo fout/verkeerd aan mijn advies??? , ja hij is misschien iets aan de zware kant maar dat valt ookwel weer mee.
            Bruce & Punani zulle ongetwijfelt meer verstand en ervaring hebben als ik.
            maar dat ik geen advies kan geven vind ik bullshit
            Fair enough dat ik niet kan zeggen dat je vanwege je trainingservaring er niks over te vertellen hebt. Heb me daar ongelukkig uitgedrukt. Laat ik kijken of ik het verkeerd had, en leg mij uit waarom je broertje zes weken dianaboll zou moeten doen, en waarom op welke dosis om welke reden? Geef mij het antwoord op die vragen (correct welteverstaan), en dan neem ik mijn opmerking terug.
            "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

Comment

Mijn 1e kuur was 250/ 200 zonder kickstart........12 kg bruto meekunnen pakken

10a9 kg halfjaar later

Bruce heeft gelijk, je moet daarop gruwlijk kunnen gaan, vooral als 1e kuur.

Nu achteraf en wat ik om mij heen heb gezien hou ik er een andere mening op na.

Edit zit verkeerde topic te posten, bovenstaande past ook goed hierbij :P
              Last edited by onderhandelen; 01-11-2008, 15:40.
              ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
              We like it
              ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬

Comment

Originally posted by onderhandelen View Post
                Mijn 1e kuur was 250/ 200 zonder kickstart........12 kg bruto meekunnen pakken

10a9 kg halfjaar later

Bruce heeft gelijk, je moet daarop gruwlijk kunnen gaan, vooral als 1e kuur.

Nu achteraf en wat ik om mij heen heb gezien hou ik er een andere mening op na.

Edit zit verkeerde topic te posten, bovenstaande past ook goed hierbij :P

Comment

Snik snik ik ook een beetje snik
                  een gladde aal blijft altijd glad.

Comment

Hahaha, en Kees ook hoor*.

*Tenzij hij het met mij oneens is, dan niet.

sigpic

Comment

Hahaha, en Kees ook hoor*.

*Tenzij hij het met mij oneens is, dan niet.
                      Dat heb ik ff nodig . Lig in de lappemand.
                      een gladde aal blijft altijd glad.

Comment

dat komt, nex.... gwoon omdat die 500 vet veel is. maar idd... 6 wken.. maar dan zou ik gwoon zeggen: 6 weken is geen optie voor test. e. maar ik begrijp je punt (je)
                        een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                        X