ideeen uithardertje gevraagd

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• ideeen uithardertje gevraagd

Zo.. ik ben weer s van plan een paar maandjes te kuren in januarie
    Aangezien de combie test/tren/winny me goed bevallen is de laatste keer (kwaliteits massa waarvan ik toch 5 kilo heb kunnen vast houden en goeie krachtwinst!!) doe ik het nog s over zonder de winstrol.

week 1 tm 12 Sust 250mg om de 3 dagen
    week 1 tm 10 tren enant 200 om de 3 dagen
    week 1 tm 6 D-boll 40 mg ed.

Ik wil zoveel mogelijk vasthouden na de nakuur en ga dus voor schone kwaliteits massa ipv vocht, xtra vet etc du geen mega bulk kuur, zoek echter nog steeds een toevoeging voor de laatste paar weken om nog s goed uit te harden en kom er zelf niet uit,

Heeft er iemand een goede suggestie? Ook commentaar op de kuur is welkom!
    uut grunn!

Masteron. Zou test e zetten, kun je dan gelijktijdig zetten met je tren e.
    "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Heb idd masteron overwogen, maar is wel erg duur! gelukkig duurt het nog even tot januarie...wanneer zou je dat zetten dat GEN?? in de week 8 tot 12? 100mg om de dag? of de enanth?
      uut grunn!

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post
        Masteron. Zou test e zetten, kun je dan gelijktijdig zetten met je tren e.
        oh en waarom tren e? ik vind t persoonlijk wel fijn dat ik die korte esters na een dag of wat al aan het werk zet.. en ik meen dat er niet teveel schommeling in zit als je om de drie dagen zet toch??
        uut grunn!

Comment

Volgens je schema ga je tren e gebruiken. Dat is dezelfde ester als die test e heeft (beide enanthaat), en dus heb je bij het gelijktijdig injecteren elke keer de meest stabiele bloedwaarden. Geloof dat dat om de 5 dagen is, maar daarvoor zou je even de roidcalc erbij moeten pakken.

Zou masteron inderdaad in de laatste weken zetten, en volgens mij is hier ook een enanthaat ester van te vinden. Dan is het natuurlijk helemaal kat in het bakkie. BC zegt 50mg/eod maar dit is wel met de prop ester. Zou dus niks durven zeggen over de enanthaat ester.
          "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

Comment

euh... ik heb ooit es begrepen uit een uitgebreide uitleg, dat enantaat niet altijd dezelfde halvewaarde tijd heeft, ofwel: het wil niet zeggen dat tren enantaat dezelfde hwt heeft als test. enantaat.
            dit dateert van zeker 2 jaar terug, maar ik herinner me het wel
            een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post
              Volgens je schema ga je tren e gebruiken. Dat is dezelfde ester als die test e heeft (beide enanthaat), en dus heb je bij het gelijktijdig injecteren elke keer de meest stabiele bloedwaarden. Geloof dat dat om de 5 dagen is, maar daarvoor zou je even de roidcalc erbij moeten pakken.

Zou masteron inderdaad in de laatste weken zetten, en volgens mij is hier ook een enanthaat ester van te vinden. Dan is het natuurlijk helemaal kat in het bakkie. BC zegt 50mg/eod maar dit is wel met de prop ester. Zou dus niks durven zeggen over de enanthaat ester.
              er is idd een masteron enanthaat. van 200mg/ml.. die zou je dus om de 4 dagen kunnen zetten.

Maar even wat anders:
              Ik kom ook steeds ultradrive tegen is een blend van 200mg Boldenone + 120mg Methandriol. Heeft iemand hier ervaring mee? wat doet het? vreemde combie als je t mij vraagt
              uut grunn!

Comment

ik zou persoonlijk er EQ naastzetten van in het begin ipv dbol. Ik zie het nut niet van dbol in een cycle om uit te harden, en dbol en tren kan lekkere gyno geven. Als je echt kracht wilt hebben is dbol ms wel beter. Ik zou altijd wel je bloeddruk in het oog houden.

Heb je al ervaring met masteron? Een groot deel krijgt er echte gele steenpuisten van op de rug, zoals ik. Geen nut van een beachbody te hebben als je rug een kraterveld is.

Dan ms nog ephedrine erbij, 2 on 2 off-principe of gewoon lagere dosis heel de cycle door. Dan zul je pas droog komen te staan.
                Last edited by Genjuro; 10-11-2008, 11:11.
                the one and only tabata overlord

Comment

ghehe... komt cker door de dht. ik krijg het van winstrol. armen, schouders, rug. niet normaal. gewoon leuk om ze uit te patsen.
                  ellendige: duurt wel half jaar tot jaar tot het es weg is.
                  een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

voor masteron moet je al behoorlijk droog staan zie er anders de toevoeging niet van, van de drive zou ik afblijven, de dosissen zijn te klein.
                    Je kan van de tren enan overstappen op de tren ace, of anavar hoewel ik denk dat het geen toevoeging gaat zijn

Grtz
                    stil growing

Comment

Originally posted by bruce View Post
                      ghehe... komt cker door de dht. ik krijg het van winstrol. armen, schouders, rug. niet normaal. gewoon leuk om ze uit te patsen.
                      ellendige: duurt wel half jaar tot jaar tot het es weg is.
                      hahahha

@snipke
                      hij leeeefftt...of ik heb wat gemist

Comment

Originally posted by Genjuro View Post
                        ik zou persoonlijk er EQ naastzetten van in het begin ipv dbol. Ik zie het nut niet van dbol in een cycle om uit te harden, en dbol en tren kan lekkere gyno geven. Als je echt kracht wilt hebben is dbol ms wel beter. Ik zou altijd wel je bloeddruk in het oog houden.

Heb je al ervaring met masteron? Een groot deel krijgt er echte gele steenpuisten van op de rug, zoals ik. Geen nut van een beachbody te hebben als je rug een kraterveld is.

Dan ms nog ephedrine erbij, 2 on 2 off-principe of gewoon lagere dosis heel de cycle door. Dan zul je pas droog komen te staan.
                        De ephedrine staat reeds in de kast, had ik even moeten vermelden
                        Met masteron heb ik idd nog geen ervaring en ik moet zeggen dat na het lezen van heel wat naslagwerk dit weekend ik eruit ben dat dit voor mij niet het beste is..... ik sta ook niet droog genoeg om er echt veel voordeel van te hebben heb ik geleerd, straks meet ik even mn % op in de gym.

Equipoise is voor mij ook niet een optie omdat ik gewoon niet om de dag prikken wil...het went nooit 3x per week 2 spuiten vind ik eigenlijk mooi zat. ik was gewoon even nieuwsgierig naar die drive.

bedankt!!

Oh en ik heb me daar toch al een paar van die dikke puisten sinds mn laatste kuur!! Maar niet op mn rug,,,,,op mn kont
                        uut grunn!

Comment

eq heeft een lange ester... 2 keer per week prikken is genoeg
                          the one and only tabata overlord

Comment

aahm ok ik dacht nml aan 50mg per ml , als ik dan daarvan uitga moet ik mega dikke spuiten zetten? krijg ik vaak van die rare bulten van...
                            uut grunn!

Comment

Equi zet je niet om de dag hoor. Is een flink lange ester.

sigpic

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X