deze week worden sust nile getest en de onmadren die ik heb, zal de uitslag posten met de geteste batch er bij. ben benieuwd.
labtest sust nile ,omnadren
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
dus je maakt eerst een belofte dat je 2 dingen laat testen en dan duw je er 1 maar in je lijf. en dan zeg je lukraak waren op.
als je zegt dat je er 2 laat testen omdat je zekerheid wilt van die producten moet je er ook 2 laten testen en niet 1 waar jij de meeste vragen bij hebt.
Comment
-
Originally posted by deven View Postdus je maakt eerst een belofte dat je 2 dingen laat testen en dan duw je er 1 maar in je lijf. en dan zeg je lukraak waren op.
als je zegt dat je er 2 laat testen omdat je zekerheid wilt van die producten moet je er ook 2 laten testen en niet 1 waar jij de meeste vragen bij hebt.
je moet beter lezen wat er staat ik had geen nile meer liggen, en wat maakt het het jou uit wat ik laat testen zijn toch jou spullen niet of wel.
Comment
-
Originally posted by leroyw View PostGeef deven wel gelijk, je zou 2 testrapporten maken en we zijn wel nieuwsgierig denk ik ja.....
je gaf in eerste mail aan dat je er 2 zou laten testen en even later alleen omnadren.........
ik ben benieuwd naar de labreports......Last edited by baricade; 07-12-2008, 17:33.
Comment
-
Originally posted by baricade View Postzoals ik eerder al zei ik had geen nile meer, test rapporten komen deze week, ik heb teminste echt spul en kun je van jullie niet zeggen. en kom zelfs eens een keer met testrapporten.
daar gaat het niet om of ik nu wel of niet de spullen heb en wat ik eraan heb.
het draait erom dat je iets schrijft en dat niet na komt.
dan moet je niets schrijven maar meteen met labresultaten komen dan geeft ook niemand commentaar want dan weten ze niet beter.
met die flauwe praat van ze waren op daar heeft niemand iets aan.
Comment
-
Originally posted by deven View Postbeste baricade
daar gaat het niet om of ik nu wel of niet de spullen heb en wat ik eraan heb.
het draait erom dat je iets schrijft en dat niet na komt.
dan moet je niets schrijven maar meteen met labresultaten komen dan geeft ook niemand commentaar want dan weten ze niet beter.
met die flauwe praat van ze waren op daar heeft niemand iets aan.
Comment
-
tests
Kijk je gaat helemaal uit je bol als er word gereageerd op jou topics en je schrijft:
zoals ik eerder al zei ik had geen nile meer, test rapporten komen deze week, ik heb teminste echt spul en kun je van jullie niet zeggen. en kom zelfs eens een keer met testrapporten.
Hoe kan jij nou bepalen wie er wel en niet echt spul heeft, de reden dat jij het laat testen geeft mij al genoeg aan dat je je eigen spullen zo goed vertrouwd.
Ik vind dat je niet boos hoeft te worden over woorden die jezelf hier aangeeft.
En je gaat dan nog zeggen ook kom zelf eens met testrapporten, als ik dat zou willen dan had ik dat wel aangegeven hier jij komt toch met die onzin of niet dan? En dan heel onlogisch erbij gaan zetten ik Spuit al die 60 ampullen wel even...........stoer man....
Hou je koppie er eens bij want volgens mij gaat het niet goed.
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door GraceAmeliaQuantitative research is used in the dissertation writing process by presenting a hypothesis and using instrumentation such as surveys and questionnaires...
-
Kanaal: Algemeen
5 uur geleden -
-
door GraceAmeliaThe capacity of an individual to express consent is influenced by several factors. Cognitive abilities, emotional state, cultural background, and external...
-
22 uur geleden -
-
door arielwilsonAcademic research work requires critical thinking, systematic analysis and well-structured writing as is the case with a PhD program. Public and PhD thesis...
-
3 dagen geleden -
-
door davidsoyIt is not always easy to write a dissertation, however with the right assistance, everything turns out fine. British dissertation help is useful to guidance...
-
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 120kg 0x
- 60kg 5x (pin zercher squat)
Safety bar back extension:
- 30kg 8x...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door akashsingh<a href="https://yourhikes.com/forums/topic/unlock-your-intuition-a-comprehensive-guide-to-tarot-reading-courses/">https://yourhikes.com/forums/topic/unlock-your-intuition-a-comprehensive-guide-to-tarot-reading-courses/</a>...
-
Kanaal: Het Nieuws
1 day ago -
-
door flotillaiotGary B Flom a seasoned leader in the automotive industry, is playing a pivotal role in revolutionizing the transportation sector in Saudi Arabia and the...3 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzSinds afgelopen woensdag ochtend wat last van m'n schouders (voorkant). Begon rechts, dacht gewoon verkeerd gelegen. Gewoon getraind, ging prima >...
-
Kanaal: Trainingslogjes
3 dagen geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment