Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Ik ben het niet helemaal eens met testo, ik denk dat er een strijd is ontbarsten tussen 2 merken....
Ik weet 100 % zeker als een persoon een potje tegen komt of die nou van prodigy is of van gg dat allebei de leveranciers het potje zullen laten ruilen want zoiets word nooit met opzet gedaan, dat het misschien fout is gegaan is erg genoeg maar ik denk dat zoiets 1 malig is voorgekomen en dat je op moet letten tja dat moet je met alle anabolen zelfs in een fabriek zou het fout kunnen gaan. ( zie maar hoe vaak fabrieken spullen terug laten komen )
Dus bij deze wil ik zeggen komt iemand ooit iets verkeerds tegen dan mag hij of zei die leverancier inderdaad een draai om zijn oren geven maar het blijft nog altijd zo..............daar waar mensen werken kan een foutje gemaakt worden.
Ik denk dat we strijd om wie beter is gewoon niet moeten aangaan en de mensen hun eigen merk laten kiezen waar ie zich het prettigst bij voelt.
gegroet !!
Ik denk dat we strijd om wie beter is gewoon niet moeten aangaan en de mensen hun eigen merk laten kiezen waar ie zich het prettigst bij voelt.
Ben ik helemaal met je eens, bro.
Maar omdat Deven zei dat elk forum vol stond met negatieve dingen over GG ( terwijl dat helemaal niet waar is ), kon ik het niet laten om dat topic op dbb erbij te halen en eventjes haarfijn uit te leggen dat het bij Prodigy ook gewoon kan gebeuren dat er foutjes gemaakt worden.
A Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...
White labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...
Gary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....
Silagra is a reliable and effective treatment for erectile dysfunction (ED), trusted by countless men worldwide. Its active ingredient, sildenafil citrate,...
Comment