jij bent wakker, god wat ben jij goed
labtest sust nile ,omnadren
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by deven View Postkijk dat is nog eens een uitslag. dan weet je dat je goede spullen hebt en dat je niet genaaid wordt als je er iets koopt.
ja ga met leroy mee dat zijn nog eens mooie woorden aan het adres van prodigy
Hahaha, wat een ventje ben je toch ook...
Toen de eerste labtests van GG gepost werden, was jij dat mannetje wat meteen liep te zeiken dat zo'n labtest nietszeggend was en nu je vriendjes van Prodigy zogenaamd een ampul van Nile hebben verkocht is dat ineens helemaal fantastisch?
Triester dan triest ben je.
Voor de mensen die niet weten wat ik bedoel, check zelf maar even meneer zijn reacties in dit topic;
http://forum.bodynet.nl/anabolen/29648-labtests-gg.html
Comment
-
[quote=Testo;495938]Hahaha, wat een ventje ben je toch ook...
Toen de eerste labtests van GG gepost werden, was jij dat mannetje wat meteen liep te zeiken dat zo'n labtest nietszeggend was en nu je vriendjes van Prodigy zogenaamd een ampul van Nile hebben verkocht is dat ineens helemaal fantastisch?
ik blijf nog steeds bij mijn antwoord van toen er is een vial getest en niet elke.
dus het rapport gaat over die ene vial en dan zie je de waarde's van deze ene vial. al is het nu GG/ IP/ GS of prodigy.
ten tweede moet jij leren lezen want het gaat om een lab rapport van omnadren en niet ampul van nile. en als je antwoord geeft onderbouw het dan. heb over labuitslagen 1 keer goed mijn mening gegeven en dat blijft.
hg of ug niets is te bewijzen dat de volgende vial dezelfde waarde's bevat en ook jij kan dat niet bewijzen.
iedereen zelf bepaalt wat hij met de uitslagen doet, vooral omdat de meeste gefakte producten nog altijd HG en niet UG.
dus kraak ik jouw opgehemelde GG niet af alleen de waarde van een lab rapport.
iedereen heeft recht op vrije meningsuiting ik en ook jij dus respecteer dat nou eens is een keer
Comment
-
Punt dat Testo maakt is dat je bij GG wel heftig stelt dat 1 labtest geen reet vertelt, en dat je bij Prodigy gewoon de veren in de reet steekt. Dat is een flinke verandering van opvatting. En als het dat niet is, had het hier dan ook even net zo hard verkondigt, was wel zo eerlijk geweest."Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
sigpic
"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-
Comment
-
nee heb geen baat bij de verkoop van prodigy. kan de persoon wel.
ben gewoon niet te spreken over GG maar dat is mijn mening.
en ja je hebt gelijk dat ik het daar deed had ik het ook hier moeten doen.
maar zo zit de mens niet in elkaar we hebben altijd dingen of personen die we beter mogen of producten die we beter vinden en die trekken we altijd voor.
en ik vind prodigy dan veel beter dan GG.
ik bestrijd ook niemand die GG super vind is die persoon zijn mening en zijn recht om dat te vinden of te gebruiken.
Comment
-
we moeten ook is zelf eens is bekijken in de forums om ons heen en kijken hoeveel wantrouwen of dat er wordt getwijfeld wordt aan de werking/ echtheid van GG.
elk forum staat daar vol van.
als ik dan bekijk dat er bijna niemand of weinig berichten zijn/staan over prodigy.
kan ik voor me zelf uit maken dat veel meer mensen tevreden zijn over dat ug lab dan over een ander. ik kom dan tot een beslissing om dat te gebruiken en merk gewoon dat dit product wel werkt bij mij.
Comment
-
Ug labs
Over prodigy valt inderdaad te zeggen dat het goed spul is ja dat hoor ik uit heel veel hoeken, Golden gear en epl hebben natuurlijk hun naam opgebouwd maar ik moet zeggen ik ben ook zeer te spreken over prodigy en denk dat dit merk in de toekomst hoge ogen gaat gooien.....
Het is natuurlijk altijd makkelijk te zeggen als je bv Melkunie in de winkel kent en er kom ineens een merk melk wat bv Dizzy heet om dizzy af te kraken,
Iedereen moet voor zichzelf maar uitmaken wat hij het beste merk vind.
Mijn keuze gaat op dit moment naar Prodigy.
Comment
-
Ik wil rijste melk uit de reformwinkel
Betaal je meer, maar heb je tenminste goed spul wat aan je eisen voldoet. Hmm...tja...wanneer komt die fabrikant in AS wereld :S
Zolang het werkt voor redelijke prijzen boeit het me niet of het een bekend merk is of niet.
Comment
-
Originally posted by deven View Postwe moeten ook is zelf eens is bekijken in de forums om ons heen en kijken hoeveel wantrouwen of dat er wordt getwijfeld wordt aan de werking/ echtheid van GG.
elk forum staat daar vol van.
Nou als elk forum daar vol van staat kan je me hier vast wel 25 linkjes geven van al die topics, dat moet geen probleem zijn volgens jou dus ik wacht erop, okay?
Verder bestaat GG al een jaar of 4 dus is het logisch dat er veel meer info te vinden is over dat merk.
Aangezien er een hoop beginnelingen hun kuurtje verprutsen, is het niet zo gek dat je ook verkeerde info kan vinden, dat weet elke ervaren poster die alle fora bijhoudt.( behalve jij dan want je moet toch over enig intellect beschikken om die info te kunnen filteren )
Prodigy bestaat net een jaartje en weinig mensen gebruiken het, dus je post is gewoonlijk weer een zeepbel die uit elkaar spat als je logisch gaat redeneren.
Maar doe de groeten aan je ''vrienden'' hoor.
Het gaat zo ongelofelijk goed met ze, dat ze op klappen staan....maar dat wist je natuurlijk allang als goede ''vriend''.
Over een jaartje horen we niks meer van Prodigy en is het gewoon weer GG all the way.Last edited by Testo; 17-12-2008, 13:36.
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 1x (PR'!, uitvoering kon iets netter, dus opschonen komende weken)
- 105kg 1x
...-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...2 dagen geleden
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...4 dagen geleden
-
door flotillaiotGary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....4 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 82.5kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 80kg 6x
Wide grip bent...-
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 110kg 2x
- 60kg 4x (1 sec paused)
Safety bar back extension:
- 27kg 11x
...-
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 25kg 90 seconden
Tempo standing calf raise:
- BW + 75kg 12x (2 sec hold en stretch)...-
1 week geleden -
-
door devidwarner9001Silagra is a reliable and effective treatment for erectile dysfunction (ED), trusted by countless men worldwide. Its active ingredient, sildenafil citrate,...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 0x (durfde niet, laatste w-up was 110kg 1x)
SL DL:
- 160kg 2x (meer reguliere...-
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment