labtest sust nile ,omnadren

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Zie het grote probleem niet echt.. Ok mischien zou hij er 2 laten testen..
    So what er is er 1 van geworden..
    Als degene die problemen er mee hebben zelf ook een keer met wat labtesten komen om welke gear het dan ook gaat dan zijn er meer mensen bij geholpen als nu een beetje gaan lopen zeiken dat er maar 1 test is ipv 2

Comment

jongens wees blij dat er tenminste iemand een labtest post zo nu en dan zou ik zeggen....die van nile post ie vast wel als ie weer s wat heeft.
      Ben benieuwd naar de cijfers
      uut grunn!

Comment

Originally posted by bruce View Post
        volgens mij zit barricade al in een veelste zwaren kuur.
        ghehehhe

hou gewoon nie van dat gezeur wat maakt het nu uit dat het er maar 1 is, is in iedergeval getest.

Comment

als ik testen binnen heb zal ik ze posten met de naam er onder van waar de spullen weg komen.

Comment

ben benieuwd wat de resultaten zijn. en komen er nog meer zo'n test resultaten want lijkt hier en op dbb een hype

Comment

homoooos.
              haha. ik zie iig niet veel andere ook met tests komen.
              wish it was true. moest in mijn tijd ook zo zijn gweest. (toen ik nog kuurde en groot was)
              een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

hier de labtest van de omnadren, deze omnadrens komen bij prodigy weg, prodigy is dus een goed ugmerk met goeie spullen, maar die ook ruim keuze heeft aan humangrade spullen, waar deze omnadrens dus weg komen.
                Attached Files
                Last edited by baricade; 14-12-2008, 15:01.

Comment

Kwaliteitsspul dus.
                  "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

net resultaat

Dat is een mooi resultaat en mooie woorden........mag ook gezegd worden !!

Comment

kijk dat is nog eens een uitslag. dan weet je dat je goede spullen hebt en dat je niet genaaid wordt als je er iets koopt.

ja ga met leroy mee dat zijn nog eens mooie woorden aan het adres van prodigy

Comment

Originally posted by deven View Post
                        kijk dat is nog eens een uitslag. dan weet je dat je goede spullen hebt en dat je niet genaaid wordt als je er iets koopt.

ja ga met leroy mee dat zijn nog eens mooie woorden aan het adres van prodigy
                        en niet alleen aan het adres van prodigy, maar ook de gene die dit mogelijk heeft gemaakt om het te laten testen en het te posten op het forum mag wel een bedankje hebben, maar ja dat wordt weer vergeten.

Comment

Originally posted by baricade View Post
                          hier de labtest van de omnadren, deze omnadrens komen bij prodigy weg, prodigy is dus een goed ugmerk met goeie spullen, maar die ook ruim keuze heeft aan humangrade spullen, waar deze omnadrens dus weg komen.

klasse spul bro! ... complimenten... kan je ff pmme waar je laat testen?? dit is wel intressant...
                          HERSTEL FASE , PIEP? zooi

Comment

Helemaal gelijk bar. Is ook hartstikke tof dat je de boel laat testen. Welgemeende complimenten ook aan jou.
                            "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

uiteraard ook complimenten aan het adres van degenen die deze test doen.
                              top maat. hopelijk laten ze meer van zo'n labresultaten zien

Comment

deze spullen komen bij prodigy weg...... prodigy waar deze spullen dus vandaan komen.

ghehehehehee...
                                ja ja we begrijpen het ouwe
                                een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X