Aan de belgen op dit forum

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Aan de belgen op dit forum

Het VRT-programma Koppen is momenteel bezig met de voorbereiding van een reportage rond doping en sport. We zoeken nog een aantal mensen die hierover hun mening kwijt willen. Vind je het belachelijk dat anabolen of hormonen niet vrij in de handel te verkrijgen zijn? Heb je ooit geprobeerd niet te gebruiken, maar ben je er uiteindelijk toch mee begonnen omdat iedereen het deed. Of zou je willen stoppen? Laat het ons geheel vrijblijvend weten op het nummer 02/741.51.89 of 0479/278478 of via e-mail ([email protected]). Anonimiteit kan gegarandeerd worden.

vriendelijke groeten,

Caroline Merkx
    researcher Koppen

Familie van Eddy ?

Groet Smalluser

Comment

Originally posted by [b
      Citaat[/b] (smalluser @ Sep. 04 2003,20:04)]Familie van Eddy ?  

Groet Smalluser
      Eddy Wally ? haha Dans me amor

Comment

Of men nu anabolen gebruikt of niet, daarover beslist iedereen zelf.

Of men het belachelijk vind dat deze niet vrij te verkrijgen zijn? Vind ik een overbodige vraag. Het antwoord die zal krijgen ligt voor de hand: gebruikers zullen het belachelijk vinden en niet-gebruikers zullen het goed vinden.

In plaats van over zulke zaken "heisa" te maken zou men zich in België beter bezighouden met andere zaken die eens dringend aandacht verdienen.

En hoe men het ook draait of keert: de conclusie blijft altijd hetzelfde een gebruiker wordt aanzien als slechte schakel in de maatschappij wat volgens mij de grootste onzin is, men doet er niemand anders kwaad mee.

Dit was mijn mening hierover.
        You were put on this world to achive a goal in live, so go for it and don't lose the faith.  At least I try.

Comment

Darren jij bent toch van Belgie, kan je even u mening geven op tv .Lijkt me toch een intersant thema. as op de vrije markt hahahaha dat zou nog iets geven denk ik, heel Belgie aan de as, denk dat de meeste zelfs niks meer zou gebruiken dan als het legaal wordt dan is de kick ervan af dat het illegaal is.
          stil growing

Comment

hela niet met onze Eddy lachen he
            stil growing

Comment

Originally posted by [b
              Citaat[/b] (snipke @ Sep. 04 2003,22:36)]Darren jij bent toch van Belgie, kan je even u mening geven op tv .Lijkt me toch een intersant thema. as op de vrije markt hahahaha dat zou nog iets geven denk ik, heel Belgie aan de as, denk dat de meeste zelfs niks meer zou gebruiken dan als het legaal wordt dan is de kick ervan af dat het illegaal is.
              Mijn kop op TV, zou de kijkcijfers eens zien dalen

Trouwens op onze "Eddy" ben ik bepaald niet te fier, zo'n kieken.

You were put on this world to achive a goal in live, so go for it and don't lose the faith.  At least I try.

Comment

Ik zou sowieso mn mening geven, als ik jou was zal ik het dus zeker ook doen. Als je anoniem wilt blijven zal je kop nooit op tv komen hoor.

Ik persoonlijk zal het nooit legaal maken. Denk dat het verkeerd gebruik bevorderd. Als je er op "illegale" manier aankomt heb je er Meestal wel onderzoek naar gedaan etc.
                I live to end the game

Comment

In belgie hebben ze soft drugs legaal gemaakt als je het voor eigen gebruikt koopt.
                  Maar wat doen wij dan? Wij gebruiken het toch ook maar voor ons eigen! Het is niet dat we aan de schoolpoorten staan om het te verkopen hé. Dus wat doen we verkeerd toch niets!

greetz
                  you're big? I wanna be enormous!!  

Comment

Originally posted by [b
                    Citaat[/b] (sliderke @ Sep. 05 2003,12:53)]In belgie hebben ze soft drugs legaal gemaakt als je het voor eigen gebruikt koopt.
                    Maar wat doen wij dan? Wij gebruiken het toch ook maar voor ons eigen! Het is niet dat we aan de schoolpoorten staan om het te verkopen hé. Dus wat doen we verkeerd toch niets!

greetz
                    Legaal? Misschien wel maar als je problemen krijgt met de instanties door het bezit van een minimale hoeveelheid, heb je er hoe dan ook problemen mee.

Comment

Haha, dat heet nou 'gedogen' Darren, dat is hier in Nederland uitgevonden volgens mij.
                      Het houdt zo ongeveer in dat alles mag, totdat oom agent beslist dat het nu een keertje niet mag.
                      Waarna oom agent dan weer door een rechter op z'n vingertjes wordt getikt en de 'dader' weer naar huis mag.  

Het houdt in het geval van wiet ook in dat het niet gekweekt mag worden maar wel verkocht, maar dan alleen in kleine porties 'voor eigen gebruik'. Ook al zo'n lekker rekbaar begrip natuurlijk.
                      Een klein probleempje doet zich voor bij koffieshops.
                      Die doen dus aan de voordeur legale zaken door het spul in kleine porties te verkopen, maar ze moeten aan de achterdeur illegale zaken doen om hun handelswaar binnen te krijgen...

Snap jij het nog?

Nee?

Geeft niks, dat snapt niemand! Maar volgens de politici werkt het prima dus doen we het ermee!  

Comment

Gedogen...yep dat is in nederland uitgevonden

Greets...
                        Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Ik ben ook Belg en vind niet dat het vrij verkocht zou moeten worden, maar wel dat dokters het zouden moeten mogen voorschrijven als de patient toch vastbesloten is om as te gebruiken. Dit om verkeerd gebruik of gebruik van vervalsingen te vermijden. De dokter kan dan ook je leverwaarden in de gaten houden en zo om het gebruik zo veilig mogelijk te laten verlopen.
                          Das mijn gedacht
                          Groeten dave uit Belgie

Comment

Zou heel erg mooi zijn als het zo zou werken Dafke.

Greets...
                            Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Ahum, euhm, er zijn weldegelijk dokters die wat voorschrijven, en weldegelijk apothekers die leveren. Gegarandeerd goed materiaal.
                              Alleen ge moet ze weten te vinden, en ze schrijven matige dosissen voor, dus zoekt ge der best 2.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X