gebruik van HCG

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• gebruik van HCG

gebruiken jullie ook tijdens jullie kuur HCG ?? dit word normaal gezien in de eerste plaats gebruikt bij vrouwen om sneller zwanger te geraken iets met de ei sprong enz enz en op de twde plaats heb ik gevonden om t vermageren
    dus ergens snap ik niet dat HCG slecht is voor de zaadcellen van een man zoals ik al eender had gelezen over abnormale zaad cellen en misvormde enz tijdens gebruik van HCG in een kuur (zouden die misvormde zaadcellen niet eender voortkomen van de as ?? dan van de HCG ??

HCG wordt ook verkocht als afslankmethode (uit onderzoek is echter gebleken dat HCG hierbij NIET werkzaam is [1]). De kuur wordt toegediend door middel van injecties in combinatie met een streng dieet. Dr. Simeons beschrijft in zijn boek "Een nieuwe geneeswijze van vetzucht", hoe vetzucht hiermee genezen kan worden. Enkele verzekeringsmaatschappijen vergoeden de behandelingen, indien men alternatieve geneeswijzen in het pakket heeft. De toepassing wordt soms als omstreden gezien, aangezien het aanbod van HCG beperkt zou zijn en sommige mensen van mening zijn dat de beschikbare hoeveelheid beter gebruikt kan worden bij vruchtbaarheidsbehandelingen. Dit is echter achterhaald, daar er geen tekort aan HCG is.

Bron: wikipedia

Comment

HCG imiteert de werking van FSH en in hoge doses verkloot het je leydigcellen. En die misvorming van de zaadcellen is echt op conto van HCG.
      "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Zoek functie TS veel suc6 er mee

http://forum.bodynet.nl/anabolen/29559-hcg-zit-nou.html
        ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
        We like it
        ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies