Iran Hormon

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Nex- View Post
    Heh ja deven ik weet nu inmiddels wel dat jij prodigy zooooooo goed vindt. Zoals het nu gaat met mijn kuur zou ik ook bij prodigy blijven. Maar gg wil ik ook proberen.

hahahaha je moest eens weten wie deven is joh.

Comment

Originally posted by baricade View Post
      Wat is dat nou weer voor opmerking kerel, ik zeg toch alleen dat ik het ondertussen wel weet, waar slaat deze reactie op? Ik hoef niet eens te weten wie hij is... alsof mij dat boeit.

Overigens om je een beetje gerust te stellen weet ik wel wie het is, of wat zijn taak grotendeels is... moet ik je hiervoor pm'n laat het me dan weten. pff

Comment

het gaat er niet over dat ik prodigy zo goed vind. en is totaal niet aan de orde
        ik geef aan wat ik hoor van zoveel mensen wat ze van andere merken vinden meer niet.
        en dat jij GG of IP of HG wilt proberen bepaal jij zelf en nooit iemand anders en ik hoop dat je daar ook tevreden mee bent.

Comment

Originally posted by baricade View Post
          als jij weet wie ik ben dan roep dat dan. want schijnbaar vind je het toch belangrijk omdat te doen dan verder na te denken bij de consequenties ervan.
          sommige diingen kan je misschien redelijk goed zijn maar andere stukken ben je net een tiener.

Comment

Originally posted by deven View Post
            het gaat er niet over dat ik prodigy zo goed vind. en is totaal niet aan de orde
            ik geef aan wat ik hoor van zoveel mensen wat ze van andere merken vinden meer niet.
            en dat jij GG of IP of HG wilt proberen bepaal jij zelf en nooit iemand anders en ik hoop dat je daar ook tevreden mee bent.
            Weet ik... maar goed zoals ik al zei, ben tot nu toe tevreden over prodigy. In de toekomst ook zeker spullen van prodigy binnen halen.

Greetz.

Comment

veel succes met trainen en met je kuren.

greetz

Comment

verschil

Ja deven soms zit er tussen doen en denken een heel verschil lol...

Nexie aan al je stukken te zien ga je als een raket, Hou vooral je voeding vol dan zul je extreme resultaten halen met je kuur.

Comment

ja de voeding laat men daar is wat meer aandacht aan schenken dat is een punt.
                  voeding is 70% van je winst en niet je anabolen. de juiste combinatie moet je zoeken

Comment

Originally posted by deven View Post
                    ja de voeding laat men daar is wat meer aandacht aan schenken dat is een punt.
                    voeding is 70% van je winst en niet je anabolen. de juiste combinatie moet je zoeken
                    uhmmm zo zouik niet denken , je voeding is 100% AS is maar een booster ..
                    HERSTEL FASE , PIEP? zooi

Comment

Originally posted by sickno View Post
                      mee eens.

Comment

Originally posted by sickno View Post
                        Volgens mij begrijp je zijn punt niet bro, voeding is dus 70% trainen is 30% en as is dan inderdaad een booster... wel een hele goede moet ik zeggen.

@ leroy

Yup... zit nu al op 4/4.5 kg winst, vandaag opeens een stuk zwaarder. Freakin vocht. hehehe Helaas laat de spiegel weinig zien nog...

Comment

Volgens mij begrijp je zijn punt niet bro, voeding is dus 70% trainen is 30% en as is dan inderdaad een booster... wel een hele goede moet ik zeggen.

ik snap zijn punt wel.... alleen zijn manier van rekenen beviel me niet...

hard trainen goed genoeg eten en toewijding hoort 100% te zijn... AS is mischien net dat ene 200%(mits je 100% idd 100 is ...) voor een periode van een paar weken.. en dan is het weer 100%..

als je denkt dat je naturel 70% draait denk je in mijn ogen niet echt toegewijd...
                          HERSTEL FASE , PIEP? zooi

Comment

ja voeding 70% rust 20% trainen 10% en as als hulp en ondersteunend middel.
                            is a slecht dan bereiken we niets en als b slecht is bereiken we ook niets.
                            het moet de juiste combinatie zijn van alle 4

Comment

@ leroy

Yup... zit nu al op 4/4.5 kg winst, vandaag opeens een stuk zwaarder. Freakin vocht. hehehe Helaas laat de spiegel weinig zien nog...
                              let op je hoofd

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X