gevaar op het werk door anabolen gebruik

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Falstyr View Post
    Met lichte AS doelde ik op oralen en de gains/sides die je er van hebt. Is toch "minder" dan als je het "echte" werk doet als ik zo eens rond kijkt. Maar het is en blijft een aanslag op je lijf dat is zeker.

En Marlon ziet er inderdaad zo uit in het echt. Zondag nog mee getraint en draait aardig wat sets met hoge reps weg. Telt niet en gaat gewoon tot hij de gewichten niet meer kan verplaatsen die set. Dus er wordt inderdaad hard gewerkt. Qua wedstrijden hoorde ik wel wat tussen neus en lippen qua interesse, maar zal dan eerder natural zijn dan een AS competitie lijkt me.

Wat dat betreft zou ik ook willen op me 18e te zijn begonnen en niet 2 jaar terug.
    Ik ben idd op mn 18e begonnen en wist niks van trainen af en als ik zo terugdenk, wist die personal trainer er niet eens iets over. Hij raadde me aan
    om een broodje te eten met kipcorn WTF :s
    en de samenstelling v oefeningen was helemaal bagger.
    en ik had niks anders getraind dan borst en biceps dus ook niet eens schouders. ik zie dat jaartje dus als een waste of time.

dus heb vanaf mn 18e t/m 19e getraind
    Daarna een jaar gestopt. op mn 20ste ingeschreven op een sportschool.
    ook zonder begeleiding. half jaartje gedaan en zag geen progressie.
    toen gestopt. en weer begonnen op mn 22ste bij een hardcore sportschool.
    na 2 mnd te hebben getraind, vroeg ik aan iemand van hun hoe je spieren opbouwt. En gaf me dus een dieet om droog te worden, want dat wilde ik ook. maar wat ik bedoelde was dus droge spiermassa aankomen.
    Dus ik was zwaar aan het cutten en na een tijdje viel t me op dat mn laagje buikvet binnen 3 maanden helemaal weg was, alleen was ik nog steeds graatmager zonder de rondingen van spieren en dit was totaal niet de bedoeling.

Toen was ik weer gestopt en had ik de supplementenfabriek ontdekt.
    een paar maanden voordat ik met dewayne begon te trainen op mn 23ste
    ging ik ff researchen over hoe het nou echt moet incl welke supps.
    Ik geloofde dus ook in alle supps en nam 6 verschillende supps per dag.
    en voornamelijk het merk Muscletech.

toen ik dus met dewayne begon te trainen leerde ik steeds meer en als ik nu ook terugkijk zie ik ook dat we vergeleken met jaren ervoor echt steeds beter zijn geworden qua uitvoering en samenstelling van oefeningen. We weten ook nog lang niet genoeg over deze sport en blijven gewoon hard werken op een groene manier (tenzij suikergorilla van ged8en verandert).
    Groen blijven blijft toch het meest uitdagend

Idd ook qua wedstrijden wil ik de natural competities in de toekomst doen.
    Ik moet het dan maar met mn eigen genetics doen en is veel moeilijker te behalen.

Wat ik in mn achterhoofd houd en soms ook niet zie om me heen is reps tot failure. Voornamelijk met benen, zijn mensen geneigd om te stoppen omdat ze het mentaal niet aankunnen, terwijl je spier zelf wel degelijk door kan gaan en dit heb je ook niet door als je niet genoeg op je spier focust.
    Dit is ook de reden waarom er geen 'maximale' groei wordt behaald...

Comment

Tot falen trainen is lastig met veel oefeningen. Er blijft bij mij in het achterhoofd toch een soort zelf preservatie tune draaien. Ik heb geen zin om met squat of Leg Press opeens opgevouwen te zitten en dat ik geen kant meer op kan. Oefeningen zoals Leg Extention zijn dan ideale afmakers van de spiergroep. Dat bedoelde ik dus ook gedeeltelijk met eerste deel van de work-out inrichten op kracht en tweede meer op massa.

Comment

Failure training is zeker niet altijd superieur aan niet tot failure gaan.
        "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post
          Failure training is zeker niet altijd superieur aan niet tot failure gaan.
          klopt, maar t kost je wel minder benodigde sets en meer spierpijn en groei.

in de zomer tijdens de cut waren mn sets niet allemaal tot falen.
          vandaar dat ik ook echt boven de 24 sets zat.
          als ik er nu aan terugdenk, gaat dat me echt niet meer lukken op deze manier...

Comment

Meer sets <> meer spiergroei. Meer sets=meer kracht.
            "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

Comment

eenigste wat mij zelf is opgevallen is dat
              ze mij wel met rust moeten laten want als
              ik mn ding doe moet je me dan ff met rust laten
              want ja door de hoge hormon gehalte wil je prestere
              dus moeten ze je niet lastig vallen hahaha

Comment

Meer sets <> meer spiergroei. Meer sets=meer kracht.
                ats.. dat is bij mij niet het geval... ik draai nu laag in sets en schiet omhoog in kracht

@dedicated en de rest..
                het is door mijn stommigheid omdat ik alles geloofde wat marlon zei..ik het ook ging doen..dom dom dom haha... ging ook sups als een verslaafde gebruiken..had zelfs pics gepost. Maar idd wat marlon zegt als we nu terug kijken hebben we wel veel geleert.. een van de domme dingen waar we nogsteeds van aan het lachen zij. Tijdens het bulken in het begin gingen wij volop aan de fatburners.. en ik nog aan de "shredded stack" van muscletech.. na die 30 dagen.. was ik dikker

Comment

Originally posted by sakurakilla View Post
                  ats.. dat is bij mij niet het geval... ik draai nu laag in sets en schiet omhoog in kracht
                  Lager volume bedoel je waarschijnlijk. En minder supersets e.d. Onderzoek heeft gewoon aangetoond dat voor kracht geldt: 1<6 sets.

sigpic

Comment

thanks gorilla. nu weet ik dat ik nooit meer die zooi hoef te hebben. ghehehe. testo rocks. maarrrr.... alleen als ik nog weer begin he.
                    mijn 2009 week 2 begin ik te trainen, valt het na 2 weken nog zo tegen, hou ik een 3 maanden stop. wil het daarna nog niet, dan fokt alles maar off.
                    een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

Lager volume bedoel je waarschijnlijk. En minder supersets e.d. Onderzoek heeft gewoon aangetoond dat voor kracht geldt: 1<6 sets.
                      supersets zijn er nog hoor en zit vaak tussen de 12 en 18 sets nu.. Maar ik ben heel anders gaan trainen.. eerste keer ook dat ik zo train
                      laten we zeggen

1
                      rug
                      pullups 10x
                      t-bar 100kg
                      reverse bor 100kg
                      etc etc

2
                      t-bar
                      reverse bor
                      pullups
                      etc etc

wat ik doe is iedere week de volgorde helemaal veranderen laten we zeggen de eerste week heb ik 10 pullops gedaan als eerste oefening... als ik dan nog 2 zware oefeningen ervoor doe weet ik dat 10x pullups heel zwaar worden maar probeer ik het tog te toppen. En zo pak ik het met alle spiergroepen aan nu. En het geeft een behoorlijk goed inpact op me lichaam (heb je zelf ingehaald hehe)

Een keertje zei punani tegen mij.. Minder met de studies en meer met de praktijk

Comment

Originally posted by bruce View Post
                        thanks gorilla. nu weet ik dat ik nooit meer die zooi hoef te hebben. ghehehe. testo rocks. maarrrr.... alleen als ik nog weer begin he.
                        mijn 2009 week 2 begin ik te trainen, valt het na 2 weken nog zo tegen, hou ik een 3 maanden stop. wil het daarna nog niet, dan fokt alles maar off.
                        nee bruceje..als je ooit een sup gaat kopen... vraag het maar ff aan marlon hehe.. ken niemand anders dat zoveel gebruikt heeft dan hem

marlon als je dit lees.. you know i love you.. mischien bruce ook

Comment

Originally posted by sickno View Post
                          helaas ben ik een ECHTE ectoform :S :S :S :S...

massa kom ik echt nauwlijks aan ongeacht mijn dieet 4000 kcal is of niet .. geen gram :S !!!
                          Dan verdubbel je toch je inname.. iedereen heeft een omslagpunt waarboven hij aankomt.

Ontopic: ik gebruik niet dus de baas kan niets merken en ik heb geen collega's die sportief zijn en/of fanatiek trainen dus ik zal niemand verdenken van gebruik.
                          Life's what you make it!

Comment

Originally posted by sis View Post
                            Dan verdubbel je toch je inname.. iedereen heeft een omslagpunt waarboven hij aankomt.

Ontopic: ik gebruik niet dus de baas kan niets merken en ik heb geen collega's die sportief zijn en/of fanatiek trainen dus ik zal niemand verdenken van gebruik.
                            dan kom ik aan in kracht raar maar waar ik kom geen kut gram aan hooguit een half kilo per week van een dieet rond de 3800 kcal.. het lijkt of ik maxt out ben :S kracht is er zeker dermate! massa is een issue...
                            HERSTEL FASE , PIEP? zooi

Comment

Max een half kg per week en je bent genetisch al uitgegroeid?

Comment

Originally posted by Nex- View Post
                                Max een half kg per week en je bent genetisch al uitgegroeid?
                                dan hebben we het over gewicht geen drogemassa ... en dan hebben we het ook over wreetbuien van 7 a 8x op een dag .. zal ik eht ook zo zeggen ik ben de langste van de familie denk ook ooit...
                                HERSTEL FASE , PIEP? zooi

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X