Het verschil tussen NATURAL en GEBRUIKER.

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Het verschil tussen NATURAL en GEBRUIKER.

Zag gister nacht een stukje tekst van Leroy. Hierin zie je duidelijk het verschil en de voor en nadelen. Vond m zo sterk dat ik m ff kopieer en plak.

Oke ter verduidelijking.. dit is hoe ik het zie..
    Het verschil tussen NATURAL en GEBRUIKER.

NATURAL

een normaal persoon van een jaar of 18..

LEEFT NORMAAL
    neemt bij normale voeding
    wat kwark, tonijn, shakes, kip, brinta
    en probeert daar zoveel mogelijk van te eten.
    traint 3 keer in de week GOED en HARD
    Varieert training.

Binnen 2 jaar op deze manier heb je een transformatie gemaakt waar iedereen zn mond van opengooit. En heb je de massa om een natural wedstrijd te winnen. (na een fase van gedisciplineerd dieten) Heb je het toevallig in je?, het dieten en de hardheid. kan je mischien het natral EK winnen.. en het Natural WK winnen.

Nu zit je op je natuurlijke top of anders er niet ver van verwijderd. END OF STORY.
    Je bent een topper voor een Natural.

-------------------------------------

GEBRUIKER

Begint over het algemeen wanneer hij al op zn natuurlijke hoogtepunt zit.

Als hij blijft eten en trainen zoals hij normaal al doet.. gebeurt er waarschijnlijk weinig.. afgezien van gewicht toename door vocht.

Hij moet streng blijven dieten.. zijn kcal inname omhoog blijven gooien bij elk stukje progressie dat hij maakt.

Krijgt hij niet meer weg?? niet genoeg kcal? dan blijft ie hangen.

Hij moet/kan harder en extremer trainen dan anders.. want zijn spieren herstellen sneller.

MOet gedisciplineerd blijven.. want wat hij heeft gewonnen raakt hij ook zo weer kwijt.

Ook in de nakuur.. als je eetlust weg gaat en je je niet meer oppermachtig voelt.. en je niet meer zo veel zin hebt om te trainen. Moet je net zo hard door gaan.. anders verdwijnt alles weer als sneeuw voor de zon.

Je kcal zal je altijd hoog moeten blijven houden.. altijd extreem veel eten.. veeeel meer dan een naturel.. dus dat is veel moeilijker vol te houden.

Toppunt is er niet.. maar het zal een hele lange.. zware en dure weg zijn voor je zo groot ben als een IFBB Pro.

Verder heeft een gebruiker nog te kampen met de vele medische gevaren van steroiden. Maar dat risico neemt hij om zichzelf te verbeteren. En dat heeft hij er voor over. En natuurlijk de hoge kosten ervan.

Wat vind ik dus makkelijker??? Ik vind de weg van een Natural veeeeel makkelijker.. Ondanks dat dat ook niet niks is.. (ookal beschrijf ik het alsof het koek en ei is..) En ik heb veeeel meer bewondering voor iemand die gebruikt en een topper is.. omdat het een stuk moeilijker is. En een gebruiker er veel meer voor over moet hebben. Een gebruiker doet hetzelfde als een Naturel.. alleen is het allemaal nog moeilijker en extremer. Hij moet er meer voor doen.
    ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
    We like it
    ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬

hulde an de gebruikers!
    Zo monogaam als 'n golden reteaver!!!

16-09-11. 187cm 101kg 6.4% vet

Comment

Tsja wat je zelf wil.. of je verneukt uiteindelijk je lichaam ermee..
      De waarheid kan erg hard zijn

Comment

respect voor allebei. de naturals dat ze eraf kunnen blijven, de gebruikers dat ze zich zo inzetten.

nog meer voor de gasten die gebruikt hebben en dan door kunnen zonder!!!!
        wie dat kan..... ik ken ze niet. ook zelf heb ik reserve liggen. haha
        een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

soms denk ik idd,,,was ik maar "naturel" gebleven.
          Aan de andere kant, nieuwsgierigheid is helaas een eigenschap van de meeste mensen. Ik kon het niet meer uithouden van nieuwsgierigheid en ben ooit s begonnen. Toen ik eenmaal ON was ging er een wereld voor me open!!
          Het is psygisch, ik voel me geweldig wanneer ik in een kuur zit
          zonder voel ik me echt al heel goed, altijd al.....maar met: Heerlijk!! vette pomp, definitie, lekker veel eten met een stofwisseling van een straaljager en iedere keer weer de uitdaging om er zoveel mogelijk van over te houden ook gewoon doorgaan na de kuur!...zeker wat kracht betreft, als je eenmaal zo'n vooruitgangs versnelling hebt geproefd.... En zo geil als boter
          Ik ben tussendoor steeds ong 6 maanden OFF, soms een jaar.
          Maar als ik het besluit weer genomen heb klopt mn hartje al van voorpret.
          moet wel zeggen dat ik er geen moeite mee heb om minstens een half jaar niets te gebruiken, is mn eigen principe. Mn lijf heeft gewoon rust nodig na de kuur wat middelen betreft en dat realiseer ik me goed!!
          I'm lovin it.....
          Respect voor iedereen die het opbrengt om een paar keer per week zonder uitzondering naar de gym te gaan! Naturel of niet!!
          uut grunn!

Comment

Ben een overtuigd natural voornamelijk uit gezondheidsoverwegingen. men blijft niet eeuwig jong, en daarom wil ik risico's op ziektes en gebreken zo veel mogenlijk beperken (ik ben natuurlijk niet zo naief om te geloven dat me niks zal overkomen omdat ik niet kuur of zo). Maar de belangrijkste motivatie is de nieuwschierigheid naar de ontdekking van mijn eigen uiterste kracht. Hoe sterk kan ik worden? Wat is de grens die moeder natuur aan mijn lichaam toegekend heeft? Om die vraag te beantwoorden MOET ik wel naturel blijven.

Overigens wil ik nog een ding kwijt: Mijn diepe respect voor alle gebruikers. Het vraagt ballen en verstand om te gebruiken. Ik hoop dat jullie allemaal bereiken wat jullie zoeken!
            Aan de naturals: Ook prachtig uiteraard!
            Geniet, en drink met maten!

Comment

pfff wat een onzin zeg!!!! de weg voor een gebruiker is stukken moeilijker haha. ik weet wel zeker dat een naturel stukken meer discipline en doorzettingsvermogen moet hebben dan een gebruiker. volgens mij is doping altijd nog iets waar mee je het gemakkelijker maakt en dat daar bijwerkingen bij zijn.. kies jezelf voor. als je naturel een monsterfysiek weet op te bouwen na 20 jaar en nee kunnen zeggen tegen aas moet je wel heel veel discipline hebben en doorzettingsvermogen. heb daarom ook 100 keer meer respect voor een naturel dan een gebruiker.

Comment

Het is voor een natural even moeilijk als voor een gebruiker.
                "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Originally posted by bong bong View Post
                  pfff wat een onzin zeg!!!! de weg voor een gebruiker is stukken moeilijker haha. ik weet wel zeker dat een naturel stukken meer discipline en doorzettingsvermogen moet hebben dan een gebruiker. volgens mij is doping altijd nog iets waar mee je het gemakkelijker maakt en dat daar bijwerkingen bij zijn.. kies jezelf voor. als je naturel een monsterfysiek weet op te bouwen na 20 jaar en nee kunnen zeggen tegen aas moet je wel heel veel discipline hebben en doorzettingsvermogen. heb daarom ook 100 keer meer respect voor een naturel dan een gebruiker.
                  Mee eens.
                  De echte pro"s zijn naar mijn mening zwaar ziek in hun hoofd.Ze doen niks anders met hun leven dan eten ,trainen,slikken,slapen.Wat een zonde er is zoveel meer dan dat.

Comment

ja, neuken
                    een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

Met zen allen aan de AS dan
                      NOT!! ik blijf lekker naturel gaan.. ieder zijn ding natuurlijk.

Comment

Originally posted by bruce View Post
                        nog meer voor de gasten die gebruikt hebben en dan door kunnen zonder!!!!
                        wie dat kan..... ik ken ze niet. ook zelf heb ik reserve liggen. haha

Ik ken er 1 Mijn trainingsmaat heeft vrij veel van de AS gesnoept, maar heeft nou ook door dat je met een goed dieet en trainingsschema ook een goeie fysiek kan opbouwen. Is natuurlijk wel anders, omdat hij heeft gebruikt, groot is geworden, wat is afgevallen en dat nou weer makkelijker terugkrijgt door het spiergeheugen, maar hij wil echt absoluut nooit meer AS gebruiken!

More power to him
                        22 jaar, 182 cm, 82 kg en 8,9% vet __________________________________________________ _________________________ Deadlift: 216 kg RDL: 5 x 200 kg FSQ: 115 kg PL SQ: 170 kg Benchpress: 115 kg

Comment

er komt een dag dat je er spijt van krijgt. hoe eerder die dag er is des te beter. geld spiergeheugen dan ook voor gebruikers??

Comment

Originally posted by bong bong View Post
                            geld spiergeheugen dan ook voor gebruikers??
                            Zou niet weten waarom niet? Je spieren weten niet dat je AS gebruikt...
                            22 jaar, 182 cm, 82 kg en 8,9% vet __________________________________________________ _________________________ Deadlift: 216 kg RDL: 5 x 200 kg FSQ: 115 kg PL SQ: 170 kg Benchpress: 115 kg

Comment

waarom spijt, je weet van te voren tog waar je aan begind tog

er zitten meer nadelen aan, dan voordelen als gebruiker

ik heb respect voor bijde
                              Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X