even een vraagje

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• even een vraagje

ik heb mijn kuur binnen. dbol en nolva
    ga morgen beginnen.

stel, ik krijg last van gyno. wanneer ..en hoeveel nolva moet ik dan gebruiken?

grtz..

Gelijk beginnen als je last krijgt op 40mg.
    Ook al gebruik je tijdens de kuur ook gewoon 4 weken nakuren he.
    Shut Up And Squat!!! Status: Cutten

Comment

thanks,, nuttige info!.

voordat ik de laatste vraag stel, wil ik doorgeven, dat ik klaar ben ervoor, en dat ik 1 jaar research heb gedaan voor ik deze keuze gemaakt heb. Alleen vind ik dat er TE veel verschillende dingen lees, over gyno en de behandeling in de kuur en na de kuur ervan.

want dit is echt duidelijk wat je schreef, maar kort het volgende:

stel, ik ben bezig met dbol, en na 2 of 3 weken bijv. krijg ik last van gyno.
      dan pak ik nolva op 40mg '' totdat het wegtrekt en dan stoppen of wat?'' kuur afmaken en dan de normale nakuur?

of vanaf de gyno doorgaands nolva blijven gebruiken samen met dbol ? incl. de normale nakuur- weken?

grtz..

Comment

Gebruiken zolang je kuurt. Eventueel kijken of je de dosis iets kunt verlagen, maar zou er niet meer mee stoppen. Nolva is namelijk alleen werkzaam als blocker bij borstweefsel zolang je het slikt, dus als je ermee stopt, komt de gyno volgens mij weer terug.
        "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post
          Gebruiken zolang je kuurt. Eventueel kijken of je de dosis iets kunt verlagen, maar zou er niet meer mee stoppen. Nolva is namelijk alleen werkzaam als blocker bij borstweefsel zolang je het slikt, dus als je ermee stopt, komt de gyno volgens mij weer terug.

Thanks! hier heb ik iets aan.

grtz..

Comment

dat valt toch wel mee met dboll
            Chaka Chaka Boy

Comment

Als je er gevoelig voor bent niet.
              "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

ik klaar ben ervoor, en dat ik 1 jaar research heb gedaan voor ik deze keuze gemaakt heb.

1 jaar research en dan met d-bol only beginnen???
                doe dan test only ofzo...met d-bol only is het erg onwaarschijnlijk dat je er veel aan overhoud!
                maar goed...wie ben ik ... iig veel succes!
                Zo monogaam als 'n golden reteaver!!!

16-09-11. 187cm 101kg 6.4% vet

Comment

Originally posted by melvin1981 View Post
                  ik klaar ben ervoor, en dat ik 1 jaar research heb gedaan voor ik deze keuze gemaakt heb.

1 jaar research en dan met d-bol only beginnen???
                  doe dan test only ofzo...met d-bol only is het erg onwaarschijnlijk dat je er veel aan overhoud!
                  maar goed...wie ben ik ... iig veel succes!

idd kerel,,wie ben jij?

en yepp,,,dboll only,,,genoeg gelezen erover, weet dat de helft er weer vanafgaat, redelijk wat vocht, maar ja, we gaan voor massa en kracht, en met een goede nakuur, blijft er zeker wel wat over.

even voor de duidelijk heid: als ik al omval bijna bij de dokter voor een tetanus spuit, waarom nu wel spuiten?
                  ieder voor zich. eerst eens kijken wat 1 anabool in mijn lichaam doet, en hoe het erop reageert.

grtz..

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                  X