Clenbuterol

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Clenbuterol

Wanneer kan ik het beste Clen nemen, voor of na een kuur ???

Zou zeggen geen van beiden tenzij je veel massa kwijt wil dat je hebt gewonnen in de kuur. Gewoon veel tijd tussen laten zitten.

Comment

Je hoeft met clen niet perse zoveel massa verliezen...

Comment

Clen wordt doorgaans in een cut-kuur gebruikt. En mij is verteld geen Cut-kuur vlak na een Massa/Kracht-kuur te hanteren.

Comment

Dat was niet waar het over ging. Hoe kom je erbij dat je perse zoveel massa verliest waneer je clen aan je kuur toevoegt?

Comment

Originally posted by Falstyr View Post
            Zou zeggen geen van beiden tenzij je veel massa kwijt wil dat je hebt gewonnen in de kuur. Gewoon veel tijd tussen laten zitten.
            Als ie nou is een cut kuur aan het doen is??
            Who's the Chef

Comment

Originally posted by ron2108 View Post
              Wanneer kan ik het beste Clen nemen, voor of na een kuur ???
              wat is de hele bedoeling ervan want je hebt het over een kuur en je wil clen gebruiken voor of na maby vertel :
              Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Originally posted by Nex- View Post
                Dat was niet waar het over ging. Hoe kom je erbij dat je perse zoveel massa verliest waneer je clen aan je kuur toevoegt?
                Even in de juiste context plaatsen dan...

1. Je doet een kuur van test-e of wat dan ook. Het is zo dat aan het eind je eigen test produktie nog erg laag is. En je gaat hoe dan ook wat verliezen in de na-kuur.
                2. Als je dan een cut-kuur er dicht achter plakt zit je nog neit echt geweldig qua herstel en alles. Als je dan ook nog eens onder onderhoud gaat eten vergroot je het verlies alleen maar.
                3. Clen op zich is nog redelijk anabool, maar in combinatie met alle andere factoren die negatief effect hebben na een kuur zal dat een druppel op een hete plaat zijn qua kracht/massa behoud.
                4. Daarom vind ik dat je beter een relatief lange periode wacht na een kuur eer je gaat beginnen met een cut-kuur. En waarom denk ik dat die gast een cut-kuur doet...waarom zou je anders Clen gaan gebruiken?

Comment

Maar falstyr je gaat toch niet na een bulk kuur meteen met een cut kuur beginnen. Ik snap dan ook niet hoe je daarbij komt.

Het is over het algemeen bekend dat je met clen massa kunt verliezen echter HOEFT dit niet zo te zijn, ik moet nu even weg wanneer ik terug kom zal ik dat artikel wat ik op br heb gezien over clen (en massa behoud) even posten.

En, clen wordt niet "alleen" in cut kuurtjes gebruikt.

Comment

Originally posted by Nex- View Post
                    Maar falstyr je gaat toch niet na een bulk kuur meteen met een cut kuur beginnen. Ik snap dan ook niet hoe je daarbij komt.
                    Daarom dus mijn oorspronkelijke opmerking :P

Comment

Probeer het eens eerst uit voordat je zoiets zegt. Heb zelf nl in me nakuur clen gebruikt en dat werkte super. Clen is NIET anabool maar wel anti-katabool. Dus is goed geschikt in nakuur, mits laag gedoseerd.

Comment

Zeker geen anabool.
                        Waarom wil je clen nemen?
                        Ik vindt zelf clen rotzooi.
                        een gladde aal blijft altijd glad.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                        X