Dianabol effectiever door Grapefruitsap

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Dianabol effectiever door Grapefruitsap

zoals je HIER kunt lezen schakelt grapefruitsap het enzym CYP3A4 in de dunne darm deels uit.
    Dat enzym zorgt voor afbraak van bepaalde stoffen waar somige medicijnen gevoelig voor zijn zoals dianabol.

"Maximaal effect, zeggen de onderzoekers, heb je al na een glas grapefruitsap van 250 milliliter. Vier uur na inname is dan 47 procent van het enzym uitgeschakeld. Twaalf uur na inname van het sap was het effect nog nagenoeg optimaal. Een etmaal na het drinken is er van het effect nog eenderde over.
    Het is niet bekend welke stoffen het effect veroorzaken."

Ik slik mijn diana dus met grapfruitsap niet dat ik de dosis aanpas maar gewoon voor extra effect. ik verdeel de 30 mg over een etmaal dus om de 8 uur neem ik een glas sap met een tablet.

Nu is mijn vraag zou dit effect er ook zijn met sinasappelsap, lijkt er immers erg veel op. ik hoop dat iemand mij dit kan vertellen want ik vind grapefruit smaken naar kots

Je moet grapefruitsap hebben. Ben de naam van het enzym vergeten, maar dat zat alleen in die grapefruits.
    "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Ok thanks Gen ik knal er wel wat zoetstof door

Comment

Oud nieuws maar het klopt wel.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...