AAS mengen in 1 injectie

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• AAS mengen in 1 injectie

Hoi lui,

FF een vraag nl.

Heeft iemand ervaring met het mengen van AAS van GG in èèn spuit ?

Ik injecteerde voorheen alles met een aparte spuit maar wil nu mijn 2 ML Testo & 1 ML Deca ineens injecteren. Ze lijken namelijk gelijk kwa dikte en samenstelling.

Doen of gewoon aparte shots zetten ?

Grtz.

Kan gewoon in 1 spuit!
    Shut Up And Squat!!! Status: Cutten

Comment

Originally posted by Dns-KL View Post
      Hoi lui,

FF een vraag nl.

Heeft iemand ervaring met het mengen van AAS van GG in èèn spuit ?

Ik injecteerde voorheen alles met een aparte spuit maar wil nu mijn 2 ML Testo & 1 ML Deca ineens injecteren. Ze lijken namelijk gelijk kwa dikte en samenstelling.

Doen of gewoon aparte shots zetten ?

Grtz.
      olie kun je gewoon samen in 1 spuit doen.. maar zou geen olie en water in spuit doen

Comment

Thanx voor de respons lui,net een 4 ml gezet zonder problemen.
        Grtz

Comment

Originally posted by sakurakilla View Post
          olie kun je gewoon samen in 1 spuit doen.. maar zou geen olie en water in spuit doen
          Ongeacht dat ik het ook niet zou doen is het wel mogelijk en moet geen problemen leveren.
          Last edited by Nex-; 19-02-2009, 21:36.

Comment

Originally posted by Nex- View Post
            Ongeacht dat ik het ook niet zou doen is het wel mogelijk en moet geen problemen leveren.
            het kan idd wel maar is niet slim

omdat de olie zwaarder is trekt het het active gedeelte uit de vloeibare naar beneden waardoor er een soort suspension onstaat =)

Comment

omdat de olie zwaarder is trekt het het active gedeelte uit de vloeibare naar beneden waardoor er een soort suspension onstaat =)
              Jij bent gewoon een idioot jij moet eens online komen op msn jij ruftnek!

Comment

Ff een update.

Toch nu 1 dag later een behoorlijk pijnlijke plek van de gemengde injectie.

Mijn vraag was dan ook gesteld omdat ik nu voor het eerst aas van o.a. GG undergound labs gebruik en de olie lijkt wat onregelmatiger te zijn dan de spullen die ik eerst gebruikte nl. de deca`s van Hellas en de Testo`s van Organon, deze zijn 100 % geschikt voor menselijke inname en heb ik nooit problemen aan ondervonden, beide waren op basis van arachide (pinda) olie en nadat je ze voor het injecteren een kwartiertje in de broekzak had werden ze lekker dun en gingen er nagenoeg pijnloos in, deze olie, gebruikt door GG is toch stroperiger. Weet iemand toevallig wat voor een type olie er door GG labs gebruikt word.

Grtz

Comment

motor olie.
                  wat maakt het uit?
                  het kan. iedereen doet het.
                  een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

Originally posted by Dns-KL View Post
                    Ff een update.

Toch nu 1 dag later een behoorlijk pijnlijke plek van de gemengde injectie.

Mijn vraag was dan ook gesteld omdat ik nu voor het eerst aas van o.a. GG undergound labs gebruik en de olie lijkt wat onregelmatiger te zijn dan de spullen die ik eerst gebruikte nl. de deca`s van Hellas en de Testo`s van Organon, deze zijn 100 % geschikt voor menselijke inname en heb ik nooit problemen aan ondervonden, beide waren op basis van arachide (pinda) olie en nadat je ze voor het injecteren een kwartiertje in de broekzak had werden ze lekker dun en gingen er nagenoeg pijnloos in, deze olie, gebruikt door GG is toch stroperiger. Weet iemand toevallig wat voor een type olie er door GG labs gebruikt word.

Grtz

Kan gewoon aan het zetten liggen. Soms heb ik dagen nog last, andere keer niets.
                    187cm, 118kilo, 8% BF!!!!!!!!

Comment

Off topic: leef je ook nog jp79?
                      Shut Up And Squat!!! Status: Cutten

Comment

omdat de olie zwaarder is trekt het het active gedeelte uit de vloeibare naar beneden waardoor er een soort suspension ontstaat =)
                        Daar wil ik even over vertelen hoe dat in echt werkt.
                        Alle as olien,kunnen gemengd worden hoeveel ml maakt ook niet uit.
                        wat jij hier onduidelijk uitlegt is, suspension.
                        Dat noemen we gewoon as kristalen,als men een te dunne naald neemt dan hebben we een probleem.
                        Als wij injecteren met een te dunne naald dan kunnen de as kristalen achter blijven zitten in de spuit.
                        dus liever een te dikke naald pakken.
                        mix maar eens propionaat met testo of wat dan ook,kijk maar in de spuit,dan denk gaat dat wel goed ,ja maakt niet uit.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                        X