winstrol 6 weken

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• winstrol 6 weken

ik dacht nu ga ik toch gewoon op de naturel manier verder maar ben nu toch wel heel nieuwsgierig en wilde ff vragen wat jullie hier van vinden, zonder dat er gezegt word ''train nou maar gewoon nog ff een tijdje door''... Om het niet te bond te maken dat ik meteen kilo's aankom en de helft uiteindelijk weer verlies, dacht ik aan 6 weken winny, 35 mg per dag (1ste week opbouwen van 10, naar 20, naar 35) en de laatste 2 weken 40 mg per dag..? (hoor sommige zeggen dat het onzin is om op te bouwen met winny??)
    daarna dan een nakuur van 2 weken met novalex (hier ook twijfel over want hoeft niet echt nodig te zijn zeggen velen??) en om de boel weer schoon te maken dacht ik aan een leverreiniger.. hier verwacht ik dan zo'n 4 kilo uit te winnen met een redelijk goede voeding erbij..?
    hoop dat jullie me hiermee verder mee kunnen helpen, alvast bedankt..

grtzz

Wat zijn je stats? en je trainingservaring?

Nakuur lijkt me wel nodig.
    22 jaar, 182 cm, 82 kg en 8,9% vet __________________________________________________ _________________________ Deadlift: 216 kg RDL: 5 x 200 kg FSQ: 115 kg PL SQ: 170 kg Benchpress: 115 kg

Comment

als eerste heb je geen nolvadex nodig bij winstrol,

als je veel zorgen maakt om je lever kan je beter winstrol depot(injects) nemen inject is milder voor de lever dan oral, en dan wel op oliebasis anders gaat het erg pijn doen. dosering is dan wel 50mg EOD

ik ben dit namelijk ook van plan icm met anavar
      18 jaar, 105 kg,

DL:
      210 BP: 130 NP:100 SQ:175

Comment

train ongeveer 2 tot 2,5 jaar..
        ben 20 jaar..
        vet percentage 10 %
        gewicht: 72 kilo (begon met trainen 58 ong)
        lengte: 180 cm

Comment

Originally posted by TRIPLE_OG View Post
          als eerste heb je geen nolvadex nodig bij winstrol,

als je veel zorgen maakt om je lever kan je beter winstrol depot(injects) nemen inject is milder voor de lever dan oral, en dan wel op oliebasis anders gaat het erg pijn doen. dosering is dan wel 50mg EOD

ik ben dit namelijk ook van plan icm met anavar
          maak me er niet echt zorgen om maar heb geen zin om te spuiten en winstrol heb ik ook pijn klachten over gehoord dus doe het gewoon oraal..
          die leverreiniger vond ik er gewoon leuk bij staan (kwaad kan het niet)

Comment

Originally posted by m-a-r-c View Post
            train ongeveer 2 tot 2,5 jaar..
            ben 20 jaar..
            vet percentage 10 %
            gewicht: 72 kilo (begon met trainen 58 ong)
            lengte: 180 cm
            Zonde man
            22 jaar, 182 cm, 82 kg en 8,9% vet __________________________________________________ _________________________ Deadlift: 216 kg RDL: 5 x 200 kg FSQ: 115 kg PL SQ: 170 kg Benchpress: 115 kg

Comment

Originally posted by Leo1988 View Post
              Zonde man
              ben gewoon te nieuwsgierig en ff een zetje in de rug zou wel fijn zijn. Daarna gewoon zonder doortrainen, kan toch ook vrij weinig kwaad??
              heb namelijk gelezen dat je wat je bij winstrol aan winst maakt ook vaak wel behoud namelijk..?

Comment

ben gewoon te nieuwsgierig en ff een zetje in de rug zou wel fijn zijn. Daarna gewoon zonder doortrainen, kan toch ook vrij weinig kwaad??
                heb namelijk gelezen dat je wat je bij winstrol aan winst maakt ook vaak wel behoud namelijk..?
                ik vind zelf dat het geen kwaad kan, maar je moet ook zelf beslissen of je het EGT nodig hebt omdat het ook nadelige bij-effecten heeft.

massa die je van winstrol krijgt is good quality blijft goed zitten mits je goed traint en eet. Je word er ook heel erg sterk van, en je zult wat droger en harder worden.
                18 jaar, 105 kg,

DL:
                210 BP: 130 NP:100 SQ:175

Comment

de winst van winny is heel klein, het doet bijna niks

ietsjes meer kracht, en 2 tot 3 kilo hooguit met een heel goed voedingschema

als jij in die 6 weken extra hard gaat trainen met goeie voeding

en een goeie sup eiwitten en crea pak jij ook die 2 a 3 kilo

bedoel je bent 72 kilo ik zat drie jaar op 70 kilo te kloten

nooit aan kuren gedacht, pakte naar die drie jaar mijn voeding aan

me training ging harder trainen harder eten ging bijna niet meer uit

ging zelfs niet drinken dat jaar ging in 7 maanden tijd naar de 80 kilo

winny klinkt leuk omdat het een a.s. moet voorstellen

maar die orale dingen doen echt bijna niks

doe je het wel zou ik het op 50 mg perdag houden

niet opbouwen en ook niet afbouwen, succes met wat je kiest
                  Pain is temporary...pride is forever...

Comment

dat is dus een beetje het probleem ik wilde 3 potjes van 100 stuks halen (5 mg per stuk) en is al redelijk duur eigenlijk... dus zou wel 1ste 2 weken op 30 mg kunnen zitten en dan de rest op 40 kunnen doen??

Comment

Wat een bullshit om met die stats te gaan kuren.
                      "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post
                        Wat een bullshit om met die stats te gaan kuren.
                        mee eens

winny is geen kracht kuurtje als je dat denkt en ook geen massa kuurtje

dat steuntje in de rug wat jij wil dat kunnen wij jou ook geven

door je aan te moedigen om harde te trainen en harder te eten

winny doet echt niet wat je wil, winny is meestal om wat droger te worden

en wat harde spieren te krijgen, durf te wedden dat het je gaat tegen vallen
                        Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Ik heb het ook gebruikt tijdens onderhoud qwa voeding.
                          Dat setje krijg jij zeker wel qwa kracht alleen massa gains zijn niet bijzonder. Hooguit 2kg
                          puur als jij het goed doete en iets boven onderhoud gaat eten.

Ik neem alleen nog maar winny aan het einde van een cut cycle met
                          250mg test prop

week 1t/m8 test p
                          week 1t/m6 50mg winstrol tabs

Comment

Heb ik laatst ook een keer geprobeerd op 50mg per dag zonder
                            op en afbouwen. Beetje meer kracht gehad tijdens de kuur
                            verder heeft het mij weinig gebracht.

Beter even nadenken en meteen de stap maken naar een fatsoenlijke
                            stack met een testo basis en een androgeen.

Succes.
                            stats; 187cm, 98kg, 17% BF

Comment

Ik weet zeker dat test E 500mg per week al wel genoeg is voor een eerste keer om 10kg te
                              pakken en 7 over te houden. De kuur daar op kan hij er eventueel deca bij pakken

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X