ik dacht nu ga ik toch gewoon op de naturel manier verder maar ben nu toch wel heel nieuwsgierig en wilde ff vragen wat jullie hier van vinden, zonder dat er gezegt word ''train nou maar gewoon nog ff een tijdje door''... Om het niet te bond te maken dat ik meteen kilo's aankom en de helft uiteindelijk weer verlies, dacht ik aan 6 weken winny, 35 mg per dag (1ste week opbouwen van 10, naar 20, naar 35) en de laatste 2 weken 40 mg per dag..? (hoor sommige zeggen dat het onzin is om op te bouwen met winny??)
daarna dan een nakuur van 2 weken met novalex (hier ook twijfel over want hoeft niet echt nodig te zijn zeggen velen??) en om de boel weer schoon te maken dacht ik aan een leverreiniger.. hier verwacht ik dan zo'n 4 kilo uit te winnen met een redelijk goede voeding erbij..?
hoop dat jullie me hiermee verder mee kunnen helpen, alvast bedankt..
grtzz
daarna dan een nakuur van 2 weken met novalex (hier ook twijfel over want hoeft niet echt nodig te zijn zeggen velen??) en om de boel weer schoon te maken dacht ik aan een leverreiniger.. hier verwacht ik dan zo'n 4 kilo uit te winnen met een redelijk goede voeding erbij..?
hoop dat jullie me hiermee verder mee kunnen helpen, alvast bedankt..
grtzz
Comment