injecteren om de been

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• injecteren om de been

zou iemand mij een korte uitlecht geven hoe je jezelf goed ken injecteren in je been welke spier ik moet pakken en hoe ik weet dat het die spier is en of ik ook goed zit met een 08,40 naald of iemand suggesties danke

na 20 posts mag je hier pas vragen over stellen.
    lees de regels.
    Calisthenics / Street workout

Comment

Zou de naald maar in je hoofd steken, las net dat je pas paar maandjes traint. Slecht plan man, kan je ook niet helpen met je vraag sorry
      Last edited by Yawgmoth; 17-03-2009, 21:25.
      The internet, SERIOUS business!

Fallus; nee dombo als je dit al niet snapt wtf heb je al die tijd gedaan op dit forum? ~Fal, ik zat voornamelijk in de jailbait topic

Comment

er werd gevraagd naar uitleg niet om negatief antwoord dit is voor mij broer

Comment

Originally posted by Yawgmoth View Post
          Zou de naald maar in je hoofd steken, las net dat je pas paar maandjes traint. Slecht plan man, kan je ook niet helpen met je vraag sorry
          dat van die twee maandjes is een post van een jaar geleden als ik het zo zie.
          toch nog steeds te snel uiteraard, maar ja, was ook alwweer op de radio. sportscholen lopen weer vol. we willen voor de zomer goed uitzien. men weet niet wat men doet. dat verhaal voor broer is netuurlek bullshit.
          maar als je wat rondleest hiero hoef je je vraag helemaal niet te stellen, want er zijn al 1500 posts die zo beginnen
          een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

"{

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
            X