Deca samen met boldone? Goede anti-oestrogeen?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Deca samen met boldone? Goede anti-oestrogeen?

Hallo,

Ik heb vroeger gekuurd met testo, deca en dianabol.
    Ik heb nu al 5 jaar geen kuur meer gehad, en wil het graag toch nog eens een keer licht proberen, ik heb destijds wel last gehad van gyno die nooit meer weg is gegaan. Het is niet zichtbaar, maar ik voel hem wel en doet soms ook pijn. Nu heb ik thuis: 200 stuks roze 5 hoekige diana, 16 ml Boldabol 200mg/ml en 16 ml deca 100mg/ml. Ik weet even niet goed of de combinatie deca/boldone wel goed is? Dus vandaar deze topic, ik hoop hier een rode draad in te vinden die ik met een goed gevoel kan volgen. Verder heb ik nog een anti-oestrogeen nodig die helpt en waarbij ik geen spiermassa en kracht verlies, ik lees veel over de anti-oestrogenen, maar word gek van alle voor en tegens...dus hierbij graag een oproep aan jullie allen die hier veel ervaring mee hebben voor advies over wat het beste is!!! Alvast bedankt!!
    34jr, 1.83mtr, Clean 100kg 17%
    Clean BP 130kg, SP 90kg, SQ 170kg

Originally posted by Cetus View Post
    Hallo,

Ik heb vroeger gekuurd met testo, deca en dianabol.
    Ik heb nu al 5 jaar geen kuur meer gehad, en wil het graag toch nog eens een keer licht proberen, ik heb destijds wel last gehad van gyno die nooit meer weg is gegaan. Het is niet zichtbaar, maar ik voel hem wel en doet soms ook pijn. Nu heb ik thuis: 200 stuks roze 5 hoekige diana, 16 ml Boldabol 200mg/ml en 16 ml deca 100mg/ml. Ik weet even niet goed of de combinatie deca/boldone wel goed is? Dus vandaar deze topic, ik hoop hier een rode draad in te vinden die ik met een goed gevoel kan volgen. Verder heb ik nog een anti-oestrogeen nodig die helpt en waarbij ik geen spiermassa en kracht verlies, ik lees veel over de anti-oestrogenen, maar word gek van alle voor en tegens...dus hierbij graag een oproep aan jullie allen die hier veel ervaring mee hebben voor advies over wat het beste is!!! Alvast bedankt!!
    deca en bold = NO!
    omdat deca en bold bijna het zelfde zijn (bold de lieve versie kan je het zo noemen) tenzij je wilt dat je bloed echt dik zal worden.. hetzelfde verhaal met deca en tren...

voor je gyno zou je nu nog famera kunnen gebruiken tot het helemaal is weggetroken

Comment

Tja, dan is nog de vraag welke ik in zal ruilen voor iets anders? En voor wat? De boldone is inderdaad lichter, en heeft minder kans op gyno...maar wat zal ik er dan bij nemen om de kuur compleet te maken? ( Testo is niets meer voor mij, wordt er te opgefokt van )
      Iemand daar nog ideeen over?

Misschien stomme vraag, maar wat is famera?

Comment

Dboll terwijl je dus heel gynogevoelig bent..?
        "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Tja, dan is nog de vraag welke ik in zal ruilen voor iets anders? En voor wat? De boldone is inderdaad lichter, en heeft minder kans op gyno...maar wat zal ik er dan bij nemen om de kuur compleet te maken? ( Testo is niets meer voor mij, wordt er te opgefokt van )
          Iemand daar nog ideeen over?

Misschien stomme vraag, maar wat is famera?
          primo only mischien? als je te opgefuckt van test wordt..

famera = letrozolol als je niet weet wat dat is leg ik je uit

Comment

Originally posted by sakurakilla View Post
            primo only mischien? als je te opgefuckt van test wordt..

famera = letrozolol als je niet weet wat dat is leg ik je uit
            het is "femara" en "letrozole", niet om te miereneuken, maar als je info wilt opzoeken kun je best de juiste namen hebben.

letrozolol zou wel gezellig mixje van letro en winny zijn

Primo is te duur voor wat het maar doet.
            the one and only tabata overlord

Comment

Originally posted by sakurakilla View Post
              deca en bold = NO!
              omdat deca en bold bijna het zelfde zijn (bold de lieve versie kan je het zo noemen) tenzij je wilt dat je bloed echt dik zal worden.. hetzelfde verhaal met deca en tren...

voor je gyno zou je nu nog famera kunnen gebruiken tot het helemaal is weggetroken
              Is er ook iets minder aggressiefs wat helpt? Femara letrozol is een soort van gemokuur als je dat zo leest....heb ik niet zo'n heel goed gevoel over.

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post
                Dboll terwijl je dus heel gynogevoelig bent..?
                Ja klopt, Dboll is natuurlijk ook al niet erg goed, maar ik dacht meer om het 2e en evt. 3e middel te nemen wat geen gyno geeft, om het zo in ieder geval te beperken. Of is die gedachte niet correct?

Comment

.....

Comment

Maar is er nu een goed schema te maken met de middelen die ik nu in huis heb? Ik wil graag maandag aanstaande beginnen!! ( 200st thaise dianabol, 8 flesjes a 400mg boldabol, 16 flesjes a 100mg deca ).

Dus help help help!!

Comment

Boldabol bestaat niet. En zoals aangegeven, je moet geen boldenone en deca combineren.
                      "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Lekker eigenwijs snel willen kuren en nog alle advies in de wind slaan, damned

Bewaar alles in de kast of verkoop het, nog niet aan kuren denken en veeeeeeeeeeeel gaan lezen over as
                        ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
                        We like it
                        ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬

Comment

Maar is er nu een goed schema te maken met de middelen die ik nu in huis heb? Ik wil graag maandag aanstaande beginnen!! ( 200st thaise dianabol, 8 flesjes a 400mg boldabol, 16 flesjes a 100mg deca ).

Dus help help help!!
                          ja deca er uitlaten en enkel dbol met boldenone, liever potje test bij kopen voor een goeie kuur.

Comment

deca+ boldenone zou ik ook niet doen,zeker niet als je bloed stroperig word.

deca+sust werkt erg goed,eventueel dboll als kickstart.

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post
                              Boldabol bestaat niet. En zoals aangegeven, je moet geen boldenone en deca combineren.
                              Klopt, dat ik het niet moet combineren weet ik inmiddels, maar dacht meer om te starten met Dboll met boldenone, en dan bijv. na 4 wkn boldenone over te gaan op deca?!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X