Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Pregnyl doet niks voor je eigen testosteronproductie, sterker nog, het onderdrukt deze. Het enige wat het doet is je ballen weer opblazen doordat het je LH nabootst.
"Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
ik had dit ok al gevonden op het internet.
mar wouw het even zeker weten.
ik wil dbol only doen omdat het mijn eerste kuur is en ik voor men ouders niet te hard mag groeien.
want val op dan denk ik heb het ok nie zow op naalden mar want moet moet.
mar het kwam eigelijk zow die jongen waar ik bij wouw regelen kon de naam nolvadex niet.
wel dbol en hun hadden allen pregnly als nakuur mar weet nu dat ik het zeker niet bij hun moet halen.
jongens bedankt voor dat ik de fout in was gegaan
Ik vind het anders een hele goed kuur voor een beachboy...die hoeven maar een paar weken in "shape" te zijn...daarna verdwijnen ze toch uit de sportschool samen met de gewonnen kilo's.
Ik zou zeggen doen...eventueel kan je anders ook oxies nemen ipv dianabol.
Integrate eco driving with GPS tracking software in fleet management system to reduce fuel use, cut emissions, and extend vehicle lifespan. This article...
The IPL's best finisher is known for their ability to handle pressure and close matches successfully. Ability to decide under pressure. Strategies, and...
Sex dolls have come a long way since their inception. What started out as simple inanimate objects designed for sexual pleasure have evolved into highly...
Comment