het enige wat ik wou was een vraag stellen over anabolen en m'n kuur voorstellen maar dat kon blijkbaar niet en k werd er nog voor gestraft ook ( 2keer ). dus sry voor de overlast
nu ik dit wel kan mag je alle kritiek geven die je maar wilt.
ik ben dus een man van 23 die enorm veel aan sport doet, tis gewoon m'n leven( t'heeft een reden).
ik train nu al 4 jaar met een goed voedingsschema die ik heb laten maken en met supplementen zoals creatine,BCAA,HMB,Pro 80,100% whey protein,...
ik ben een ectomorph que lichaamsbouw dus heb ik moeite om nu nog massa bij te winnen. nu zou ik m'n eerste kuur willen doen maar ik twijfel nog aangezien ik niet de ervaring heb.
voorstel 1:
- week 1 tot 4 : dianabol 40mg per dag
- week 1 tot 10 : deca-durabolin 200mg per week
- week 1 tot 10 : sustanon 500mg per week
- week 12 tot 13 : nolvadex 40mg per week
- week 14 tot 15 : nolvadex 20mg per week
voorstel 2:
- week 1 tot 10 : testosteron enanthate 500mg per week
is dit te zwaar om te beginnen? je mag wijzigen wat je wil en kritiek geven ook. mag ik nog m'n supplementen nemen creatine,... terwijl ik deze kuur doe?
wat is nu ook beter sustanon of testosteron enanthate, k heb al gegoogled maar ik begrijp het verschil nog niet.
ik wil massa bijkomen op een korte tijd en achteraf niet teveel verliezen hebben.
zeg maar wat je ervan vindt
grtz
nu ik dit wel kan mag je alle kritiek geven die je maar wilt.
ik ben dus een man van 23 die enorm veel aan sport doet, tis gewoon m'n leven( t'heeft een reden).
ik train nu al 4 jaar met een goed voedingsschema die ik heb laten maken en met supplementen zoals creatine,BCAA,HMB,Pro 80,100% whey protein,...
ik ben een ectomorph que lichaamsbouw dus heb ik moeite om nu nog massa bij te winnen. nu zou ik m'n eerste kuur willen doen maar ik twijfel nog aangezien ik niet de ervaring heb.
voorstel 1:
- week 1 tot 10 : sustanon 500mg per week
voorstel 2:
- week 1 tot 10 : testosteron enanthate 500mg per week
is dit te zwaar om te beginnen? je mag wijzigen wat je wil en kritiek geven ook. mag ik nog m'n supplementen nemen creatine,... terwijl ik deze kuur doe?
wat is nu ook beter sustanon of testosteron enanthate, k heb al gegoogled maar ik begrijp het verschil nog niet.
ik wil massa bijkomen op een korte tijd en achteraf niet teveel verliezen hebben.
zeg maar wat je ervan vindt
grtz
Comment