kuur + sry voor de overlast

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• kuur + sry voor de overlast

het enige wat ik wou was een vraag stellen over anabolen en m'n kuur voorstellen maar dat kon blijkbaar niet en k werd er nog voor gestraft ook ( 2keer ). dus sry voor de overlast

nu ik dit wel kan mag je alle kritiek geven die je maar wilt.

ik ben dus een man van 23 die enorm veel aan sport doet, tis gewoon m'n leven( t'heeft een reden).
    ik train nu al 4 jaar met een goed voedingsschema die ik heb laten maken en met supplementen zoals creatine,BCAA,HMB,Pro 80,100% whey protein,...

ik ben een ectomorph que lichaamsbouw dus heb ik moeite om nu nog massa bij te winnen. nu zou ik m'n eerste kuur willen doen maar ik twijfel nog aangezien ik niet de ervaring heb.

voorstel 1:

- week 1 tot 4 : dianabol 40mg per dag
    - week 1 tot 10 : deca-durabolin 200mg per week
    - week 1 tot 10 : sustanon 500mg per week
    - week 12 tot 13 : nolvadex 40mg per week
    - week 14 tot 15 : nolvadex 20mg per week

voorstel 2:

- week 1 tot 10 : testosteron enanthate 500mg per week

is dit te zwaar om te beginnen? je mag wijzigen wat je wil en kritiek geven ook. mag ik nog m'n supplementen nemen creatine,... terwijl ik deze kuur doe?
    wat is nu ook beter sustanon of testosteron enanthate, k heb al gegoogled maar ik begrijp het verschil nog niet.

ik wil massa bijkomen op een korte tijd en achteraf niet teveel verliezen hebben.

zeg maar wat je ervan vindt

grtz

Was al duidelijk dat je nutteloze topics opende om in de AS sectie te kunnen posten. Je gaf al aan dat je een perfect voedingsschema had zou je dit dan niet eerst plaatsen? Verder vind ik dit te veel voor een eerste kuur.
    Owner of the Iron Playground.

Comment

Neem eerst maar 30 mg d- bol per dag 4 weken
      sustenon 250 mg om de 4 dagen 8 weken.
      nolvadex heeft geen toegevoegde waarde tis je eerste kuur.
      Wel goed op je voeding letten.Veel eten knul.
      Neem enkel een goede weight cainer.
      een gladde aal blijft altijd glad.

Comment

als het je eerste kuur is lijkt test-e + deca durabolin me een erg goede stacker omdat deca je al de kickstart geeft. verder nolvadex is een goede nakuur. dacht alleen niet dat je die persee met 40 moest inzetten maar zou kunnen daar laat ik het antwoord over aan de meer gespecialeerde.

verder niets is beter. het is een kwestie waar je lichaam goed op reageert
        sust heeft korte esther als ik mij herinner en eerder resultaat
        test-e 1 esther
        sustanon 4 esthers omdat het een mix is.

succes met je kuurtje

Comment

zou de sustanon op 250mg per 3 dagen doen en dan deca 200mg per 6 dagen. dan kan je die gelijk met de sust prikken. 1x alleen sust, andere keer sust + deca.
          dboll gwoon volgende kuur.
          een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

hoe ga je dit spul toedienen? ?
            je weet wel dat je moet prikken he, met naalden enzo, goed desinfecteren etc. risky bezigheid
            Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
            Go heavy or go home!

Comment

Originally posted by Lunaman88 View Post
              het enige wat ik wou was een vraag stellen over anabolen en m'n kuur voorstellen maar dat kon blijkbaar niet en k werd er nog voor gestraft ook ( 2keer ). dus sry voor de overlast

nu ik dit wel kan mag je alle kritiek geven die je maar wilt.

ik ben dus een man van 23 die enorm veel aan sport doet, tis gewoon m'n leven( t'heeft een reden).
              ik train nu al 4 jaar met een goed voedingsschema die ik heb laten maken en met supplementen zoals creatine,BCAA,HMB,Pro 80,100% whey protein,...

ik ben een ectomorph que lichaamsbouw dus heb ik moeite om nu nog massa bij te winnen. nu zou ik m'n eerste kuur willen doen maar ik twijfel nog aangezien ik niet de ervaring heb.

voorstel 1:

- week 1 tot 10 : sustanon 500mg per week

voorstel 2:

is dit te zwaar om te beginnen? je mag wijzigen wat je wil en kritiek geven ook. mag ik nog m'n supplementen nemen creatine,... terwijl ik deze kuur doe?
              wat is nu ook beter sustanon of testosteron enanthate, k heb al gegoogled maar ik begrijp het verschil nog niet.

ik wil massa bijkomen op een korte tijd en achteraf niet teveel verliezen hebben.

zeg maar wat je ervan vindt

grtz
              je deca 7 tot 14 dagen eerder stoppen dan je test

Comment

Originally posted by sakurakilla View Post
                je deca 7 tot 14 dagen eerder stoppen dan je test
                erg goed
                -----------------------------------------------------------------------------
                Voorstel 2, creatine ,HMB, bcca voor na de kuur

Dboll 30 mg idd zoals kees zegt.

Als je vetpercentage hoog is zou ik deze kuur niet doen. De kans dat je (ook) in vet gaat aankomen is groot.
                Last edited by onderhandelen; 08-04-2009, 00:11.
                ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
                We like it

Comment

Originally posted by kees View Post
                  Neem eerst maar 30 mg d- bol per dag 4 weken
                  sustenon 250 mg om de 4 dagen 8 weken.
                  nolvadex heeft geen toegevoegde waarde tis je eerste kuur.
                  Wel goed op je voeding letten.Veel eten knul.
                  Neem enkel een goede weight cainer.
                  Wat een onzin. Had van jou beter verwacht.

Originally posted by Posseltje View Post
                  als het je eerste kuur is lijkt test-e + deca durabolin me een erg goede stacker omdat deca je al de kickstart geeft. verder nolvadex is een goede nakuur. dacht alleen niet dat je die persee met 40 moest inzetten maar zou kunnen daar laat ik het antwoord over aan de meer gespecialeerde.

verder niets is beter. het is een kwestie waar je lichaam goed op reageert
                  sust heeft korte esther als ik mij herinner en eerder resultaat
                  test-e 1 esther
                  sustanon 4 esthers omdat het een mix is.

succes met je kuurtje
                  Super bezem, je hebt je huiswerk weer eens niet gedaan.

Ontopic: Blijf erbij. Test e. 500mg - 10/12 weken voor een eerste kuur.

Comment

hehe ben toch niet zo gek als dat ik dacht, vond t ook al raar

Kick start is een pre, geloof mij 5a6 wkn wachten is kut.......had ik toen maar naar Testo ed geluistert die zij da k een kickstart moest nemen, maar ja was te bang. Achteraf veel spijt van gehad.

Deca 200 mg is lekker, voel je 0,0 spierpijn.

Voorstel 2 is de ultieme stack, alles werkt met elkaar samen.
                    We like it

Comment

Heb mijn collega 2 vials test e. gegeven, 500mg ew, en kijk eens hoe super hij zich nu voelt en erbij staat na 8 weken.

Test e. 250mg, 200mg deca en 30mg diana als eerste kuur, geen probleem maar als je het mij vraagt kan hij als beginner met alleen 500mg test e. meer kwaliteit kilo's pakken en zeker omdat er anders diana en deca in een kuur zitten waar je makkelijk weer kilo's van "kunt" verliezen, zeker aangezien het een beginner is en het eerst nog altijd een beetje kloten is met voeding en training.

Comment

Verlies is afhankelijk van hoe goed je het doet in de kuur. Wat je eet hoe je traint.

Verlies van dboll valt mee wordt opgevangen door Deca en Test.

Dr is niks lekkerders om vanaf dag 1 te knallen. Kan me nog goed herinneren dat ik 5 frustrerende weken heb gehad.

En ja deca, blijf ik erg goed vinden.....je herstel is gruwelijk snel, geen spierpijn is erg fijn.

Merkte het verschil toen ik stopte met deca en doorging met test. Ken geen vervangend midden dat zo goed werkt.

@TS, suc6 met wat je gaat doen, lees je erg goed in, voor dat je begint.
                        Last edited by onderhandelen; 08-04-2009, 00:56.
                        We like it

Comment

Originally posted by Shredmaster View Post
                          hoe ga je dit spul toedienen? ?
                          je weet wel dat je moet prikken he, met naalden enzo, goed desinfecteren etc. risky bezigheid
                          bhaaaaa ,dat is en goeie,,,,,,

Comment

dit is allemaal goede informatie, dus als ik het goed begrijp is dit het beste om te doen :

- week 1 tot 4 : dianabol 30mg per dag
                            - week 1 tot 10 : deca 200mg per week
                            - week 12 tot 15 : nolvadex 40-40-20-20

de dianabol heb ik verlaagd naar 30mg of is het beter om die geheel weg te laten? de spuiten zal ik zelf plaatsen, k heb er geen schrik van en een leven zonder risico is ook maar saai.

en wat met creatine en HMB enzo, mag ik dit verder blijven nemen?

aangezien het mijn eerste kuur zou zijn is het mss beter om alleen test e te nemen?

mijn voeding is volledig in orde,k zal mijn voedingsschema eens posten. en trainen doe ik graag4 maal per week.die topic van benen trainen is pijnlijk was niet serieus bedoeld.

Comment

Originally posted by Nex- View Post
                              Heb mijn collega 2 vials test e. gegeven, 500mg ew, en kijk eens hoe super hij zich nu voelt en erbij staat na 8 weken.

Test e. 250mg, 200mg deca en 30mg diana als eerste kuur, geen probleem maar als je het mij vraagt kan hij als beginner met alleen 500mg test e. meer kwaliteit kilo's pakken en zeker omdat er anders diana en deca in een kuur zitten waar je makkelijk weer kilo's van "kunt" verliezen, zeker aangezien het een beginner is en het eerst nog altijd een beetje kloten is met voeding en training.

dit vind ik heel goed advies. ik denk dat ik dit ook ga doen, alleen test e gebruiken aangezien het mijn eerste kuur is. hoeveel krijg je dan bij en behoud je dan ook uiteindelijk? een nakuur met nolvadex doen achter de test e met een tijd tussen van 2à3 weken? en m'n supplementen mak ik blijven nemen?

zoals ik al zei is de voeding en training in orde. daar heb ik al lang aan gewerkt.

keep up the good work

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X