lever bescherming.

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• lever bescherming.

Ik ben een middeltje tegen gekomen om na een kuur je lever weer een beetje te vertroetelen.

Mijn vraag: Iemand ervaring hier mee?
    Wat gebruiken jullie?
    Is dit voldoende als na kuur, zo niet wat dan?

<I><B><FONT color=#333333><FONT face=Verdana>
    Eigenschappen: <SPAN style="FONT-SIZE: 8pt; COLOR: #232323">
    Last edited by Maus78; 19-04-2009, 00:56. Reason: ging iets niet goed

Originally posted by Maus78 View Post

Mijn vraag: Iemand ervaring hier mee?
    Wat gebruiken jullie?
    Is dit voldoende als na kuur,
    wat bedoel je nou precies dat je dit als nakuur kunt gebruiken

of puur om je lever wat op te frissen
    Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Originally posted by martin27 View Post
      wat bedoel je nou precies dat je dit als nakuur kunt gebruiken

of puur om je lever wat op te frissen
      Snap je verwarring, staat er indd raar.

Niet als DE nakuur, maar bedoel extra pillen kuurtje om je lever te beschermen indd.

Comment

een nakuur dient om het herstel van het lichaam te bevorderen, dus alles dat je neemt om de schade die de as aan je lichaam heeft gedaan is nakuren.

Die liver support kan geen kwaad.
        the one and only tabata overlord

Comment

Originally posted by Genjuro View Post
          een nakuur dient om het herstel van het lichaam te bevorderen, dus alles dat je neemt om de schade die de as aan je lichaam heeft gedaan is nakuren.

Die liver support kan geen kwaad.
          Zou dat product daar dan einige meerwaarde bij hebben zoals het beloofd?
          Bij het verhaal dat bij product hoort, (wat ik er helaas niet bij kon plaatsen)
          beloven ze je iniedergeval heel veel, ik neem dat vaak maar met een korreltje zout, vandaar dat ik benieuwd ben of iemand ervaring met dit spul heeft.

Grz

Comment

Originally posted by Maus78 View Post
            Zou dat product daar dan einige meerwaarde bij hebben zoals het beloofd?
            Bij het verhaal dat bij product hoort, (wat ik er helaas niet bij kon plaatsen)
            beloven ze je iniedergeval heel veel, ik neem dat vaak maar met een korreltje zout, vandaar dat ik benieuwd ben of iemand ervaring met dit spul heeft.

Grz
            zal vast wel wat doen, maar of je er ook wat van merkt

ik neem het in iedergeval niet, neem aan dat je niet drinkt erbij tog (drank)

en je doseringen zijn ook normaal
            Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Je kan het altijd nemen kerel, zal geen kwaad kunnen. Veel mensen hier denken niet aan hun lever, maar geloof me dat deze veel te verduren krijgt, iedereen neemt hier wel een of ander multi vitaminen suplement, deze zijn meestal overgedoseerd en u lever kan deze niet altijd verwerken waardoor er teveel afvalstoffen in u lichaam blijven met als gevolg, moe zijn, niet lekker in u vel voelen.
              Ik neem van tijd tot tijd ook altijd een supplement om mijn lever te zuiveren, het is meestal te laat wanneer je er iets aan voelt

Grtz
              stil growing

Comment

Originally posted by martin27 View Post
                zal vast wel wat doen, maar of je er ook wat van merkt

ik neem het in iedergeval niet, neem aan dat je niet drinkt erbij tog (drank)

en je doseringen zijn ook normaal
                Nee geen druppel, zou niet durven, voel mn Axis nu al, niet extreem, maar ben er heel de dag van op de hoogt dat hij er nog zit,..

Originally posted by snipke View Post
                Je kan het altijd nemen kerel, zal geen kwaad kunnen. Veel mensen hier denken niet aan hun lever, maar geloof me dat deze veel te verduren krijgt, iedereen neemt hier wel een of ander multi vitaminen suplement, deze zijn meestal overgedoseerd en u lever kan deze niet altijd verwerken waardoor er teveel afvalstoffen in u lichaam blijven met als gevolg, moe zijn, niet lekker in u vel voelen.
                Ik neem van tijd tot tijd ook altijd een supplement om mijn lever te zuiveren, het is meestal te laat wanneer je er iets aan voelt

Grtz
                Helemaal mee eens, baat het niet dan schaad het niet.

Comment

Heb een tijdje geleden gehoord van een zeer ervaren gebruiker dat hij op aanraden van zn arts fluimicil is gaan gebruiken ( verkrijgbaar bij de drogist ) om zn lever te helpen herstellen. Hoop dat andere gebruikers dit kunnen bevestigen.

Comment

Originally posted by frankspike View Post
                    Heb een tijdje geleden gehoord van een zeer ervaren gebruiker dat hij op aanraden van zn arts fluimicil is gaan gebruiken ( verkrijgbaar bij de drogist ) om zn lever te helpen herstellen. Hoop dat andere gebruikers dit kunnen bevestigen.
                    Fluimucil
                    De werkzame stof in Fluimucil is acetylcysteïne.

Acetylcysteïne is een slijmverdunner. Het maakt taai slijm in de luchtwegen dunner (ofwel vloeibaarder), waardoor het slijm makkelijker is op te hoesten.

Het kan worden gebruikt bij hoest, COPD, astma en cystische fibrose. Soms wordt het gebruikt bij het pijnsyndroom posttraumatische dystrofie.

dus ik denk dat die ervaren gebruiker bij een kwakzalver is geweest
                    Remember the pain you feel today, will be the strenght you feel tomorrow!!!!!

Comment

Neen, acetylcysteine heeft ergens de werking leverherstel. Op de wiki stond een referentie naar een onderzoek daaromtrent. Weet het ook toevallig maar omdat ik er eens over struikelde toen ik research pleegde naar het middeltje voor mijn hoest.
                      "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post
                        Neen, acetylcysteine heeft ergens de werking leverherstel. Op de wiki stond een referentie naar een onderzoek daaromtrent. Weet het ook toevallig maar omdat ik er eens over struikelde toen ik research pleegde naar het middeltje voor mijn hoest.
                        Zal je op weg helpen boss.

acetyl cysteine is de building-block van glutathione.
                        Nu jij verder.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                        X