as hoezo

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• as hoezo

Ik zou wel een willen weten waarom as, wat is jou personlijke reden..?

Ben je naturel uitgegroeid, geen geduld mischien of als steun in de reug, misschien wel als extra motivatie.

Maar goed lijkt me duidelijk toch.?!

Zelf heb ik nog nooit as gebruikt en ben dus gewoon nieuwsgierig.

De auteur kan niet aansprakelijk worden gesteld voor typ en of schrijf fouten.

was mager, bleef mager. missch. (we blijven eerlijk) beetje onzeker daardoor... dat is inmiddels wel over
    een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

was als puber dik 120 kg, op 15 jarige leeftijd afgevallen naar 85kg, op 16 begonnen met trainentoen woog ik 85kg en 7 jaar later me eerste kuur. ben nu 28 train al 12 jaar en ben 1.90 lang bij 115kg spiermassa me doel is 125 kg.

Comment

Ongeduldig, onzeker en dom. Uiteindelijk meer bereikt dan dat ik op dit moment zou willen. Ga ik stoppen met kuren? Nee.. daar heb ik mijn eigen redenen voor maar ga ik hier niet bekend maken.

Wedstrijden draaien was mijn eerste doel.. uiteindelijk heb ik er toch niks mee.
        Blijf op 96kg hangen, lengte 1.80. Doel: blijven trainen. Als ik heel reel moet blijven mag ik MEER dan blij zijn met de behaalde resultaten in zo'n korte termijn.

Comment

Uhm...tja... Heb voor mezelf een aantal (kracht) doelen gezet voor me 30e. Denk niet dat ik het red zonder wat extra's. Daarnaast ben ik ook erg nieuwsgierig.

Comment

Bedankt voor jullie eerlijke reacties.

Comment

dus bruce welke leeftyd en gewicht duwde je je eerste kuur erin eerlyk?

Comment

Originally posted by jayarade View Post
                dus bruce welke leeftyd en gewicht duwde je je eerste kuur erin eerlyk?
                wat maakt dat nou uit

welke leeftijd hij heeft gekuurd, gaat erom waarom ze het deden

en waarom wil je zo graag van bruce weten
                Pain is temporary...pride is forever...

Comment

24 jaar. eerste kuur was met deca, test, winny en primobolan
                  elke week 1 testo
                  ene week 2 deca, 1 primo
                  andere week 2 primo, 1 deca
                  winny 2x per week.
                  geen ideale kuur, maar zo lang geleden kuurde iedereen zo

en idd: wrom wil je het weten? jij wil zelf zo lang kuren. ik heb het je niet aangeraden
                  een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

Ik ben begonnen met kuren om naar de volgende stap te gaan. Met natureel kom je op een gegeven moment dat je niet meer groeit, dan wordt het niet spannend meer.
                    Moet wel spannender blijven worden he. Maar niet gekker. hehe
                    No Pain No Gain

Comment

Originally posted by hec_ View Post
                      Ik ben begonnen met kuren om naar de volgende stap te gaan. Met natureel kom je op een gegeven moment dat je niet meer groeit, dan wordt het niet spannend meer.
                      Moet wel spannender blijven worden he. Maar niet gekker. hehe

Naturel gaat wel traag ja..na enige tijd er kwam bij mij erg moeilijk nog wat massa bij.
                      Valt niet mee voor een ecto..

Toch hoop ik toch in december dik over de 90kg te gaan.

Toen ik begon woog ik 63kg.

Comment

Nieuwschierigheid naar de gains.
                        Voel mij er ook lekker door maar die het hooguit 2 keer per jaar en
                        wil het niet vaker doen maar dan wel een goede kuur van 15-8 week de volgende keer

Comment

voornamelijk benieuwd wat voor impact het op mij heeft. ging al erg hard natuurlijk. heb mezelf zonder as naar 106kg zonder al te veel moeite kunnen brengen, en ben van nature al vrij sterk. dan ga je wel afvragen wat er zou gebeuren al je as er bij pakt.

Comment

Originally posted by demi01 View Post
                            voornamelijk benieuwd wat voor impact het op mij heeft. ging al erg hard natuurlijk. heb mezelf zonder as naar 106kg zonder al te veel moeite kunnen brengen, en ben van nature al vrij sterk. dan ga je wel afvragen wat er zou gebeuren al je as er bij pakt.
                            Dan gaat dat van BOEMMM heerlijk is dat.

Comment

jo littlemofo, en dan zeg je het nog voorzichtig.

maar ik kan nog niet echt meepraten over as

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X