Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Citaat[/b] (rala @ Okt. 16 2003,22:45)]1) hoeveel kilo's je wint, is bij elk persoon verschillend,
2) iemand van 70 kilo zal er 5-8 kilo mee aankomen
en iemand van 100 kilo, zal er 1 tot 2 kilo mee aankomen.
3) maar de massawinst van anapolon is vooral door de estrogene werking die anapolan heeft, na je kuur zal je veel vocht en dus massa verliezen.
4) Daarom kan je Anapolan het beste stacken met testo(+deca), dan hou je een groter deel van je gewonnen massa vast.
1) Klopt als een bus
2) B.S..ligt er maar net aan wat je eet/traint etc..
3) Klopt als een bus, toch werkt oxy erg goed om te zorgen dat je lichaam went aan het extra gewicht dat je meedraagt.
4) B.S. Het vasthouden van massa gewonnen met een kuur heeft meer te maken met voedingspatroon ,P.C.T., training etc..de middelen die je gebruikt hebt spelen ook een rol, maar vnl omdat de een meer onderdrukt dan de ander..deca onderdrukt behoorlijk...
D.W.
***Geweld eindigt waar respect begint***
____
Email:
Citaat[/b] (rala @ Okt. 16 2003,22:45)]1) hoeveel kilo's je wint, is bij elk persoon verschillend,
2) iemand van 70 kilo zal er 5-8 kilo mee aankomen
en iemand van 100 kilo, zal er 1 tot 2 kilo mee aankomen.
3) maar de massawinst van anapolon is vooral door de estrogene werking die anapolan heeft, na je kuur zal je veel vocht en dus massa verliezen.
4) Daarom kan je Anapolan het beste stacken met testo(+deca), dan hou je een groter deel van je gewonnen massa vast.
1) Klopt als een bus
2) B.S..ligt er maar net aan wat je eet/traint etc..
3) Klopt als een bus, toch werkt oxy erg goed om te zorgen dat je lichaam went aan het extra gewicht dat je meedraagt.
4) B.S. Het vasthouden van massa gewonnen met een kuur heeft meer te maken met voedingspatroon ,P.C.T., training etc..de middelen die je gebruikt hebt spelen ook een rol, maar vnl omdat de een meer onderdrukt dan de ander..deca onderdrukt behoorlijk...
D.W.
2) B.S ? je spreekt je zelf nu een beetje tegen, veel massa van Anapolon is vocht, dus goed eten is niet eens nodig met anapolon, je zal altijd veel aankomen door de vocht, dus altijd wel resultaat met ananpolan en iemand van 70 kilo komt altijd meer aan in een kuur dan iemand van 100 kilo, omdat die persoon al verder gevorderd is.
4) Mijn punt is hier weer het vocht, je zal zelf ook wel weten dat je na een testo-anapolon kuur meer overhoud dan een anapolon-only kuur alleen.
Al mijn 4 punten hadden betrekking tot Anapolon en niet in het algemeen.
ik had afgelopen zomervakantie anapolon meegenomen vanuit turkije en vond het zonde om het niet te gebruiken.
dus heb het me de eerste 4 weken bij me deca + test. kuur gedaan...
ik gebruik ook anapolon en ben 7 kilo bijgekomen in 3 weken en het is vooral vocht,maar ik gebruik anapolon van generic supplements is dat een verschil met de turkse
Ik heb niet veel geluk gehad met mijn kuur, ben heel gevoelig voor de spullen van G.S. Heb daarom de testo vervangen door oxy's van G.S. . en ik ga nu als een speer. Vond het jammer om te stoppen. neem 150 mg per dag en 400 mg deca en250 mg cypionaat, krijg er niet meer in gezet doet verdomd zeer. wel jammer de spullen van G.S. zijn goed, maar die pijn
groetjes
patrick
To enroll in the US CPA course, candidates must fulfill specific educational and professional criteria. A bachelor’s degree in accounting, finance,...
Finding effective techniques to get assignment done is essential when academic deadlines are approaching. You may greatly lower stress and enhance the...
Parasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
Shuconaandrod expert coaching provides guidance to help you reach your personal and professional objectives. Whether you're looking to enhance your skills,...
Breng je keuken tot leven met opvallend 3D-fotobehang dat diepte en karakter toevoegt. Kies uit moderne patronen, natuurlijke elementen of abstracte ontwerpen...
Precise research, critical thinking, and outstanding writing abilities are necessary for success in MBA education. An MBA Assignment Writing Service provides...
Managing glaucoma doesn’t have to be expensive. At HealthMedsRX, you can find affordable and effective solutions like Bimatoprost eye drops to help reduce...
Comment