Anapolon

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Anapolon

ik heb weer een vraagie

weet soms iemand hoelang anapolon werkt ?
    en na het innemen hoelang het duurt voor het werkt ?

dank u

het heeft een redelijk lange half waarde tijd voor een tablet, 1 dosis per dag is voldoende.

en je moet het met een week al merken.

Comment

je merkt het al binnen een paar dagen al, sommige zelfs de eerste dag al.

na 8-9 uurtjes is de 50mg oxymetholone gezakt naar 25 mg oxymetholone in je bloed.

Comment

Hoeveel kilo's kan je winnen met deze middel?
        God doesn't create men the same, juice makes up for his mistakes.

Comment

Je blaast er mee op als een waterzakje...

En als je ermee stopt verlies je dat water weer zo snel als het eraangekomen is...

Heb het Ă©Ă©n keer gebruikt als jumpstarter...

Daar is het misschien wel bruikbaar voor, maar alleen op zich...
          ik vind van niet..

Gewicht dat je bijkrijgt ermee? Bij mij ongeveer 3-4 kg, maar ja, was wel bijna puur water

Comment

hoeveel kilo's je wint, is bij elk persoon verschillend,

iemand van 70 kilo zal er 5-8 kilo mee aankomen
            en iemand van 100 kilo, zal er 1 tot 2 kilo mee aankomen.

maar de massawinst van anapolon is vooral door de estrogene werking die anapolan heeft, na je kuur zal je veel vocht en dus massa verliezen.

Daarom kan je Anapolan het beste stacken met testo(+deca), dan hou je een groter deel van je gewonnen massa vast.

Comment

HĂ© Dennis, weet je zeker dat je Anapolon wilt gebruiken? Sterker spul bestaat er namelijk niet! Bijwerkingen zijn ook niet misselijk. Ik ken een gast die in 5 weken 10 kilo zwaarder werd van die tabletten, maar hij is 't allemaal weer kwijt. Een groot gezondheidsrisico met weinig rendement dus....
              We blijven als groep werken aan het 'whey-gevoel'.

Comment

Originally posted by [b
                Citaat[/b] (rala @ Okt. 16 2003,22:45)]1) hoeveel kilo's je wint, is bij elk persoon verschillend,

2) iemand van 70 kilo zal er 5-8 kilo mee aankomen

3) maar de massawinst van anapolon is vooral door de estrogene werking die anapolan heeft, na je kuur zal je veel vocht en dus massa verliezen.

4) Daarom kan je Anapolan het beste stacken met testo(+deca), dan hou je een groter deel van je gewonnen massa vast.
                1) Klopt als een bus

2) B.S..ligt er maar net aan wat je eet/traint etc..

3) Klopt als een bus, toch werkt oxy erg goed om te zorgen dat je lichaam went aan het extra gewicht dat je meedraagt.

4) B.S. Het vasthouden van massa gewonnen met een kuur heeft meer te maken met voedingspatroon ,P.C.T., training etc..de middelen die je gebruikt hebt spelen ook een rol, maar vnl omdat de een meer onderdrukt dan de ander..deca onderdrukt behoorlijk...

D.W.
                ***Geweld eindigt waar respect begint***
                ____
                Email:

Comment

Originally posted by [b
                  Citaat[/b] (dutch windmill @ Okt. 17 2003,09:59)]
                  Originally posted by [b
                  Citaat[/b] (rala @ Okt. 16 2003,22:45)]1) hoeveel kilo's je wint, is bij elk persoon verschillend,

2) iemand van 70 kilo zal er 5-8 kilo mee aankomen

3) maar de massawinst van anapolon is vooral door de estrogene werking die anapolan heeft, na je kuur zal je veel vocht en dus massa verliezen.

4) Daarom kan je Anapolan het beste stacken met testo(+deca), dan hou je een groter deel van je gewonnen massa vast.
                  1) Klopt als een bus

2) B.S..ligt er maar net aan wat je eet/traint etc..

3) Klopt als een bus, toch werkt oxy erg goed om te zorgen dat je lichaam went aan het extra gewicht dat je meedraagt.

4) B.S. Het vasthouden van massa gewonnen met een kuur heeft meer te maken met voedingspatroon ,P.C.T., training etc..de middelen die je gebruikt hebt spelen ook een rol, maar vnl omdat de een meer onderdrukt dan de ander..deca onderdrukt behoorlijk...

D.W.
                  2) B.S ? je spreekt je zelf nu een beetje tegen, veel massa van Anapolon is vocht, dus goed eten is niet eens nodig met anapolon, je zal altijd veel aankomen door de vocht, dus altijd wel resultaat met ananpolan en iemand van 70 kilo komt altijd meer aan in een kuur dan iemand van 100 kilo, omdat die persoon al verder gevorderd is.

4) Mijn punt is hier weer het vocht, je zal zelf ook wel weten dat je na een testo-anapolon kuur meer overhoud dan een anapolon-only kuur alleen.

Al mijn 4 punten hadden betrekking tot Anapolon en niet in het algemeen.

Comment

ik had afgelopen zomervakantie anapolon meegenomen vanuit turkije en vond het zonde om het niet te gebruiken.
                    dus heb het me de eerste 4 weken bij me deca + test. kuur gedaan...

elke dag 1 tablet lijkt me voldoende...

Comment

ik gebruik ook anapolon en ben 7 kilo bijgekomen in 3 weken en het is vooral vocht,maar ik gebruik anapolon van generic supplements is dat een verschil met de turkse

Comment

Geen idee eerlijk gezegd.
                        Hoeveel neem je per dag?

Greets...
                        Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

beste,

Ik heb niet veel geluk gehad met mijn kuur, ben heel gevoelig voor de spullen van G.S. Heb daarom de testo vervangen door oxy's van G.S. . en ik ga nu als een speer. Vond het jammer om te stoppen. neem 150 mg per dag en 400 mg deca en250 mg cypionaat, krijg er niet meer in gezet doet verdomd zeer. wel jammer de spullen van G.S. zijn goed, maar die pijn
                          groetjes
                          patrick
                          patrick

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                          X