de een zegt 10 wk kuren de ander zegt 8wk kuren

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by martin27 View Post
    hou er maar over op

vind mijn vriendin heel erg leuk NOT
    Haha ben niet de enige

begin echt vraagtekens te zetten bij tamo. doet ook nog je sghb verhogen tijdens gebruik :S
    ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
    We like it

Comment

daarom dat ik toremifene gebruik ipv nolva.
      the one and only tabata overlord

Comment

Originally posted by ringorotterdam View Post
        ik gebruik ook sups van bsn maar wat gebruik dan jij na je kuur?
        In me nakuur, hangt vanaf hoe zwaar me kuur is, 20 mg nolva 4 weken en de mass stack van bsn. Standaard, en boek goede resultaten mee in me kuur.
        Kg verlies is minimaal. Gaat altijd vocht enz weg, maar goed blijven eten, trainen, en de mass stack gebruiken helpt mij heel goed.
        Dus ik hou het daarbij standaard in me nakuur.

Greetz
        No Pain No Gain

Comment

eten eten eten

gewoon heel goed blijven eten na je kuur, vaak zie je dat mensen na een kuur er een beetje makkelijk in worden omdat ze het gevoel hebben toch niet meer te groeien waardoor je ook snel in dip kan komen te zitten, blijf gewoon continue doorgaan waar je in je kuur ook mee bezig was of je nou nolva wel of niet gebruikt de klap komt altijd na het kuren misschien minder hard maar dat doet er niet aan af dat je het gevoel hebt dat je leegloopt, eten rust en training......

Dit is ook vaak een reden waarom mensen blijven spuiten, de behaalde piek halen en die zal bij elke kuur iets hoger komen te liggen als je dan uiteindelijk eens een keer een half jaar stopt of een jaar zal het des te moeilijker zijn weer alles op te pakken, volhouden dus en doorgaan.....

Comment

Of als je zoals Westside Barbel...

als je eenmaal begint gewoon niet meer stoppen. Heleboel gasten zijn al 20+ jaar aan 1 stuk door aan het kuren zonder problemen.

Comment

Tis maar net wat je er voor over hebt he..
              Het enige wat mij er van weerhoud om het hele jaar te kuren is dat ik na een x aantal weken gewoon fucking moeilijk klaarkom of moeilijker erecties krijg..
              Verder eigenlijk weinig last van bijwerkingen meestal..
              Tuurlijk is het verantwoorder om 1 a 2 keer per jaar een kuurtje van 8 tot 10 weken te nemen maar wie groot wil worden en wil blijven red het daar niet mee

Comment

das jammer dromen zijn bedrog he

Comment

Originally posted by Infinity View Post
                  Tis maar net wat je er voor over hebt he..
                  Het enige wat mij er van weerhoud om het hele jaar te kuren is dat ik na een x aantal weken gewoon fucking moeilijk klaarkom of moeilijker erecties krijg..
                  Verder eigenlijk weinig last van bijwerkingen meestal..
                  Tuurlijk is het verantwoorder om 1 a 2 keer per jaar een kuurtje van 8 tot 10 weken te nemen maar wie groot wil worden en wil blijven red het daar niet mee
                  Helemaal mee eens. Eenmaal je begint, is het moeilijk stop te zetten. Zeker als je geen bijwerkingen ondervindt. Ik ondervindt toch wat bijwerkingen, dus is altijd bij mij goed overwegen welke producten om te gebruiken, dat ik zo min mogelijk de sides voelt. Is niet leuk om met wat acne rond te lopen, of snachts je bed helemaal nat zweten, tering gyno etc etc :P
                  Maargoed, degenen die geen bijwerkingen voelen, gaan sneller weer aan de aas zitten. Denk ik persoonlijk.
                  No Pain No Gain

Comment

Originally posted by Genjuro View Post
                    daarom dat ik toremifene gebruik ipv nolva.
                    Haha nog 1 slagtoffert

maar waz toremifene, heb je t daarbij niet?

Je hebt het dus al geprobeerd en?
                    We like it

Comment

Originally posted by Infinity View Post
                      maar wie groot wil worden en wil blijven red het daar niet mee
                      dat is;'t em net. groot worden is niet zo'n probleem, maar blijven en doorgroeien is voor de echte die hard prikkers
                      een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

Originally posted by bruce View Post
                        dat is;'t em net. groot worden is niet zo'n probleem, maar blijven en doorgroeien is voor de echte die hard prikkers
                        110% mee eens met bruce.
                        No Pain No Gain

Comment

12 weken lijkt me tbh toch leuker.

wat is jullie mening kwa aantal keren prikken per week? bijv test-e 500mg

gewoon 1x per week? of verdelen in 2x en dan elke maandag en donderdag oid ? was ik gewoon benieuwd naar zat discussie te volgen tussen 2 mannen maar geen van beide wist nou wat beter was.

Comment

ik zeg gwn 1x per week prikken. Gwn maandag 2ml bv.
                            Als je bv deca en test stack. bv 2 ml elke. Dan zou ik ze wel verdelen. Makkelijker prikker.
                            Tis en blijft een lange ester dus lange halfwaardetijd, dus 1 of 2x per weken is beide goed.

Greetz
                            No Pain No Gain

Comment

Ik heb mijn kuren alrijd zo kort mogelijk gehouden (nooit langer dan 10 weken) en heb hier altijd mooie resultaten mee geboekt
                              Ben wel voorstander van de zaken te verdelen over 2x per week

Comment

Originally posted by Jokke01 View Post
                                Ik heb mijn kuren alrijd zo kort mogelijk gehouden (nooit langer dan 10 weken) en heb hier altijd mooie resultaten mee geboekt
                                Ben wel voorstander van de zaken te verdelen over 2x per week
                                lange esters middelen? of korte esters?
                                No Pain No Gain

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X