de een zegt 10 wk kuren de ander zegt 8wk kuren

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• de een zegt 10 wk kuren de ander zegt 8wk kuren

wat ik me dus me eigen afvroeg... is dat ik heb alles door gelezen.. maar der zijn heel veel verschillende menningen over A.S maar wat ik dus me eigen afvraag... is het nou beter om een kuur van 8 weken of 10 wken te nemen onderbouw het ook is waarom het beter is of niet ??

btw ik heb zelf nog nooit A.S gebruikt en zal en zal het zeker ook de eerste trainings jaartjes nie gebruiken...

punt 2 van mij is dan... ik zie hier jonge ventjes... die echt 500 test en 400 deca voor hun eerste kuur zette per week. is dat niet beetje achterlijk dom.... want mij lijkt dat je beter rustig kan beginnen anders moet je steeds meer zette dat had ik tenminste met xct tollerantie van je lichaam wordt hoger dus waarom beginnen die jongens niet gewoon bv met 250 test per week en 200 deca per week.

GRTzzz SKitzo

Denk dat je moet stoppen met je kuur zodra de rek eruit is.
    "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Zou even rondkijken in de sectie anabolen, denk dat je dan wel antwoord op je vraag krijgt.

Ben het wat befreft 'die jonge ventjes' wel met je eens, maar goed ze krijgen genoeg advies, slaan dat in de wind en doen dat toch wel als ze dat in hun hoofd hebben. Mijn mening? Moeten ze zelf weten, niet mijn probleem.
      Owner of the Iron Playground.

Comment

De ene is in 8 weken helemaal klaar met zijn kuur, de andere heeft 10 weken nodig.
        Tis per persoon verschillend, ik heb meer weken nodig voordat alles optimaal werkt, maar men maatje heeft dan minder weken nodig.
        Als het lange ester is, bv Test E zou ik tussen de 10-12 weken doen.
        Als eerste kuur bv.

1-12 500 mg test E
        1-4 40 mg winny tabs
        14-17 nakuren met nolva.

Dit is een leuke eerste kuur, en zal je zeker profijt van krijgen.

Suc6
        No Pain No Gain

Comment

ik ben nu bezig met me eerste kuur en neem 250mg test e en 200 mg deca dat is voor een eerste kuur zat imo waar ik nog wel over twijfel is of ik tot 8 of 10 weken zal gaan zit nu in me 5e week woensdag zet ik de 5e heb wel redelijke kracht toename en voel mee goed en zal 3 weken na me laatste spuit beginnen met nolva zit alleen nog te twijfelen of ik gewoon 20mg per dag neem voor 4 weken dat zou volgens sommigen voldoende moeten zijn of twee weken 40mg en twee weken 20mg

Comment

Nolvadex is natuurlijk troep. Laten we dat helder houden.

Ik denk echter dat je een potje nolvadex hebt gekocht van 100 tabs van tien mg van EPL of GG. En nu is deze gedachtengang echt niet de beste, maar dan zou ik het zekere voor het onzekere nemen en de eerste twee weken op 40 gaan zitten. Je hebt tabs genoeg, en je wilt het herstel zo snel mogelijk laten verlopen.
            "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

Comment

En waarom is nolvadex volgens jou troep?

Comment

Ik doe me nakuur altijd op 20 mg nolva, samen met een mass stack van bsn bv.
                En ik herstel altijd goed. Dus voor mij werkt nolva heel goed, epl of gg gwn goed, dus heb niks te klagen.

Er is ook een studie die 20mg nolva zat genoeg is, 40 mg hoeft niet.
                Dus 4 weken op 20mg is voldoende zat. Voor zwaarde kuurders raad ik dan 6 weken 20 mg aan.
                Tja de ene hersteld sneller dan de ander.

Greetz
                No Pain No Gain

Comment

Ik vroeg het aan GeneralI

Comment

Check de mogelijke bijwerkingen eens. Nu weet ik ook wel dat de bijwerkingen die mogelijk zijn van paracetamol ook niet lullig zijn, maar dit is toch een andere klasse.

Ik bedoel dus niet dat nolva rommel is qua werkzaamheid, ik geloof dat het doet waarvoor wij het gebruiken, maar ik geloof absoluut niet dat het gezond is voor je, vandaar de classificatie rommel.

sigpic

Comment

Stemmingswisseling(en) is een reƫle bijwerking van Tamo.

▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
                      We like it
                      ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬

Comment

Dacht dat alleen clomid, oogproblemen kon geven....nolva ook al :-(

Comment

Originally posted by zwaan View Post
                          Dacht dat alleen clomid, oogproblemen kon geven....nolva ook al :-(
                          Heb je een bron of link? Dit wist ik niet.
                          Van clomid wel, maar van nolva niet.
                          No Pain No Gain

Comment

Originally posted by onderhandelen View Post
                            Stemmingswisseling(en) is een reƫle bijwerking van Tamo.

hou er maar over op

vind mijn vriendin heel erg leuk NOT
                            Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Originally posted by hec_ View Post
                              Ik doe me nakuur altijd op 20 mg nolva, samen met een mass stack van bsn bv.
                              En ik herstel altijd goed. Dus voor mij werkt nolva heel goed, epl of gg gwn goed, dus heb niks te klagen.

Er is ook een studie die 20mg nolva zat genoeg is, 40 mg hoeft niet.
                              Dus 4 weken op 20mg is voldoende zat. Voor zwaarde kuurders raad ik dan 6 weken 20 mg aan.
                              Tja de ene hersteld sneller dan de ander.

Greetz

ik gebruik ook sups van bsn maar wat gebruik dan jij na je kuur?

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X