Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Hey ik wou is weten welke naald jullie het 'aangenaamste' vinden voor in de glute. Omdat ik het nu met een 0,8x40mm, 5ml doe en ik vind nog altijd dat deze er éécht groot uitziet
Aah ok dan is het zeker geen tijd voor gierig te zijn en gewoon blijve door doen hoe ik bezig ben Ben nog maar net bezig me zelf te prikken daarmee :P Nog zoiets ze zeiden me als ik de zuiger terug trek dat er dan lucht moet in komen maar bij mij stroeft het gwn wat. (en is het niet gevaarlijk trouwens om lucht in je lichaam te spuiten..)
Aah ok dan is het zeker geen tijd voor gierig te zijn en gewoon blijve door doen hoe ik bezig ben Ben nog maar net bezig me zelf te prikken daarmee :P Nog zoiets ze zeiden me als ik de zuiger terug trek dat er dan lucht moet in komen maar bij mij stroeft het gwn wat. (en is het niet gevaarlijk trouwens om lucht in je lichaam te spuiten..)
je hebt vials met z'n rubertje erop
je moet dan even lucht erin spuiten
je trekt hem tot de drie en dan druk je hem in de vial
en druk je die lucht erin, zo kan je makkelijker je goedje in je naald trekken
even de spuit omhoog laten staan voor de lucht belletjes
even een drup uit je naald drukken zodat de lucht bijna er helemaal uit is
Integrate eco driving with GPS tracking software in fleet management system to reduce fuel use, cut emissions, and extend vehicle lifespan. This article...
The IPL's best finisher is known for their ability to handle pressure and close matches successfully. Ability to decide under pressure. Strategies, and...
Sex dolls have come a long way since their inception. What started out as simple inanimate objects designed for sexual pleasure have evolved into highly...
Comment