Dianabol

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Dianabol

Hallo allemaal,
    Een maatje van me zit in zijn 3de week dianabol 50mg per dag.
    En merkt weinig of niks.Je zou toch moeten verwachten als de diana goed is dat je na 2 weken toch wel enige vooruitgang moet boeken.(ik heb foto,s geplaatst)volgens mij zijn de spullen wel goed.
    Graag jullie reactie want ik wil zelf de spullen ook binnenkort gaan gebruiken samen met deca en test.

Greets van mike

Een beetje afhankelijk van wat je voorgaande kuren waren, moet je met 50Mg dbol per dag al na een paar dagen hooguit een week iets zien. De juiste voeding en training is natuurlijk ook belangrijk.

Ik twijfel serieus of je dbol wel goed is.
    What's the difference between your wife and your gear?
    They both cost you all your money, make you loose your hair, give you a headache, keep you a wake at night, both can hurt you when you mis-use them, so you should handle them with care.
    I also love them both, and can't live without them.

Comment

Mijn voorgaande kuren waren deca susta..(2kuurtjes)
      Van mijn maatje ook.
      Waarom de twijfel of de diana wel goed is....??

Comment

op 50 mg moet je zeker na 1 week al duidelijk merken dat je lekkerder traint, gewicht toeneemt. zeker omdat je met die heoveelheid vocht vasthoud, tenzij je flink nolva/proviron bijneemt.

hoe neemt hij het in? verspreid? in 1 x?

Comment

verspreid..zonder nolva

Comment

Zoals vaker ga ik er voor het gemak van uit dat zijn voeding in orde is.

Met 50mg d-boll per dag zou je de eerste week al wat moeten merken.
            Na 3 weken moet er 3-6 kilo bijzitten wat wel voor een groot deel vocht is met die russische d-boll.
            Ook wat betreft trainen zou er vooruitgang moeten zijn.

Greets...
            Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

D-boll lijkt me zo op het eerste gezicht in orde overigens.

Greets...

Comment

Strong shit die Akrikhin...geheid dat je het merkt als je drie weken een stripje per dag neemt...heb eerder berichten gehoord dat ze soms niet aanslaan..kan je beter Peaktop (Bioreaktor) nemen..is ook Russisch en altijd goed

D.W.
                ***Geweld eindigt waar respect begint***
                ____
                Email:

Comment

Niet aanslaan??

Geloof je direct maar dat heb ik nog nooit mee gemaakt of gehoord.

Dit zou dan aan de persoon liggen neem ik aan? Meen dat deze jongen ook op testex-leo niet reageerde..
                  Als hij voeding en training op orde heeft is hij daar lekker mee.

@Mike: heeft hij al eerder wat gebruikt en zo ja wat en sloeg dat wel aan?

Greets...

Comment

hmmm... fake slaat niet aan denk ik. kan me niet voorstellen dat je van akpuxuh niks krijgt. iedereen blaast meteen op. dus IETSJE moet je merken.

of is hij zo'n vetzak, dat je het vocht nieteens opmerkt?

een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

die op de fotos zijn de echte, zie ik al. tenzij er weer nieuwe fake op de markt zijn...
                      een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

D-Boll moet je al vanaf de eerste week zeker merken, je houd meer vocht vast en je krijgt het gevoel dat je de hele wereld aankan en dat alles lukt. Als je dat gevoel niet hebt en je bent ook nog geen massa aangekomen dan zijn je spullen waarschijnlijk fake.

Comment

Hallo mensen, ik ben de "gedupeerde" maat van mike. Ik ben dus idd twee weken bezig op 50mg ed en had hoge verwachtingen van de d-bol na een akkefietje met foute(?) testex.
                          Het is misschien voorbarig om te zeggen dat deze d-bol fake is want ik merk wel *iets*, had alleen naar aanleiding van meerdere logs op deze site grotere gewichtstoename verwacht ook al is het dan voornamelijk het vasthouden van vocht.
                          Mn voeding/training/vocht inname zijn goed dus dat is het probleem niet, dus of er is iets met mij aan de hand of er zitten enkele fakes tussen.
                          Ik moet bekennen dat ik wel verandering zie in mijn fysiek en dat mn kracht is toegenomen (druk nu weer een nette 130kg) en me dus misschien niet stuk moet kijken op het wel of niet vasthouden van vocht, wat mijns inziens toch alleen maar slecht is
                          Ben deze week ook begonnen met test enan 750p/w en hou jullie op de hoogte.

Greetz Erwin

Comment

Zou me niet teveel blind staren op logs van anderen Erwin, iedereen reageert toch weer anders.
                            Als je wel degelijk verschil merkt zal het wel loslopen met dat fake zijn... En zoals je zelf al zegt, de verandering en je fysiek en de toename van kracht zijn veel betere graadmeters dan wat overtollig vocht wat je daarna toch weer kwijtraakt.

Heel veel succes verder iig en ik ben benieuwd naar je verdere bevindingen.

Comment

Erwin,

Geef eens een overzicht van je kuur, want ik begrijp 'm niet helemaal. Na 3 weken dbol ga je test-e toevoegen?

Na je laatste reactie verwacht ik niet dat je dbol fake is, je reageerd gewoon wat minder dan een ander. Ik zelf houd ook haast geen vocht vast op dbol, maar merk de kracht toename absoluut binnen een week.
                              What's the difference between your wife and your gear?
                              They both cost you all your money, make you loose your hair, give you a headache, keep you a wake at night, both can hurt you when you mis-use them, so you should handle them with care.
                              I also love them both, and can't live without them.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X