Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Citaat[/b] (boar @ Okt. 22 2003,10:23)]Hoop niet dat ik mensen tegen de haren heb ingestreken met mn verdenkingen, maar vind het gewoon verspilling van tijd en geld om me met fakes bezig te houden. Heb er atm wel weer een goed gevoel over
Dat heb je zeker niet.
Denk wel dat het verstandig is om een volgende kuur anders te plannen, er meer tijd en aandacht in de begin fase in te steken.
Citaat[/b] (boar @ Okt. 22 2003,10:23)]Zal als ik meer tijd heb ingaan op voeding en trainings schema (...)
Lijkt me sowieso wel een goed plan hoor.
Denk werkelijk niet dat je fake hebt maar vind je winst evengoed wel wat magertjes, zou dus heel goed aan met name je voeding kunnen liggen...
Verbeteringen zijn bijna altijd wel te maken dus kwaad kan het sowieso niet!
heeft er iemand ervaring met britchs dragon d boll heb normaal de thai werkt na zo n 5 dagen na 2 weken ga je als een speer pak 40mg verdeeld over de dag
Citaat[/b] (X-Tripiot @ Okt. 21 2003,17:22)]Dat hij na 2 weken niks merk KAN BEST!!!! Aangezien het pas na 2,5 week echt aanslaat. Ik ben nu ook met dboll van akpuxuh bezig zit nu in week 3 en begin nu pas echt resultaten te zien. 1 geode tip TRAIN TOT JE ERBIJ NEERVALT.
Ga iedere dag tot het uiterste. Gewoon doorgaan met de dboll je ziet vanzelf resultaat, Ik merkte pas dat het werkte een week geleden toen ik ineens overal pijn had ivm strakkere huid. Bijwerkingen heb ik TOTAAL niet . Niet chaggie enz enz enz dus hoe je erop reageer is bij ieder verschillend. Nouja eet goed om de 2 uur eiwitshakie en dan komt het helemaal goed.
Greetzz X
Als je het pas echt na 2 weken voelt dan zijn die van jou waarschijnlijk ook niet echt .. misschien dat jij de onafgemaakte versie van D-boll heb Methyltestosteron.
Methyltestosteron is één van de goedkoopste steroïden, zeer androgeen, en lijkt qua bijwerkingen sterk op Dianabol.
Maar als ik zo lees hoe jij erop reageert zijn ze wel echt maar gaat het je gewoon niet snel genoeg
Citaat[/b] (triker @ Okt. 22 2003,21:46)]heeft er iemand ervaring met britchs dragon d boll heb normaal de thai werkt na zo n 5 dagen na 2 weken ga je als een speer pak 40mg verdeeld over de dag
om even in te gaan op die Methyltestosteron...Dit zou inderdaad heel goed kunnen.
Methyltestosteron is het product dat ontstaat wanneer men bij het productieproces voor methandienon te vroeg stopt. Dit betekent natuurlijk een goedkoper productieproces en dus grotere winsten. Methyltestosteron wordt alsmaar meer en meer in fakes aangetroffen. Zo heb ik al eens primotabletten gehad waarin Methyl zat.
Methyl is eigenlijk een afval-anabool: je blaast op, houdt heeeeel veeel vocht vast, enorme schommelingen in je gemoedstoestand en heel agressief wordt je er ook van.
opgelet dus voor de nieuwe scam in de anabool business. En ze proppen ze dus in alles he, zoals ik al aangaf bij die primobolans.. met het blote oog niet te onderscheiden, perfect nagemaakt...
Kwork is een uniek platform voor freelancers en opdrachtgevers dat nieuwe mogelijkheden biedt voor werken op afstand en dienstverlening. In tegenstelling...
White labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...
If you’re like me and constantly trying to figure out the best ways to build backlinks, https://linkbuilder.com/ is an excellent resource. I appreciate...
Comment