Herfstkuur

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

van de minimale oest. werking van tboll was ik ook van op de hoogte. daarom wijs ik tboll ook zeker niet gelijk af. Het is idd en hele goede optie... vandaar dat luxeprobleem. wil je die giga kracht en massa van dboll en negeer je de sides, of geef je de voorkeur aan de minimale bijwerkingen van tboll en dan maar een wat ''gematigde'' kickstarter maar die nog zeker voldoet als een kicker.

hier zal ik nog even goed over nadenken!! denk dat ik de afweging vlak voor start van de kuur maak.

Comment

Originally posted by demi01 View Post
      van de minimale oest. werking van tboll was ik ook van op de hoogte. daarom wijs ik tboll ook zeker niet gelijk af. Het is idd en hele goede optie... vandaar dat luxeprobleem. wil je die giga kracht en massa van dboll en negeer je de sides, of geef je de voorkeur aan de minimale bijwerkingen van tboll en dan maar een wat ''gematigde'' kickstarter maar die nog zeker voldoet als een kicker.

hier zal ik nog even goed over nadenken!! denk dat ik de afweging vlak voor start van de kuur maak.
      snap niet dat je maar blijft zeuren om die side's

wat denk je als die test een beetje inslaat, dat je super vrolijk word ofzo

denk je dat daar geen side's aan zitten, je blijft maar klagen

dan is er weer dit en dan is er weer dat, kan ik niet beter dit gebruiken

snap echt niet dat jij gaat kuren, als je overal zo bang voor bent

bang voor wat side's, snap echt niet dat jij gaat kuren

d-bol houd vocht vast, test-e houd ook vocht vast

deca krijg je dikke kop van en dat valt erg op

oei wat nou, kijken of er een lichtere variant van test en deca is

sorry hoor, vind dat je veelste veel klaagt over alles

ga gewoon lekker niet kuren, en steek ons niet zo de gek aan
      Pain is temporary...pride is forever...

Comment

martin 27,
        neem je niks kwalijk hoor, kan je frustraties begrijpen. ben warschijnlijk niet de eerste met veel vragen

maar teneerst bitch ik niet over de sides ik heb telkens gezegd dat ik deze op de koop toe neem. sides heb je altijd, en moet je ook rekening mee houden. dus als ze een erge vorm aan nemen dat ik dus weet wat ik moet doen.

ik probeer alleen zoveel mogelijk goede info te krijgen om niet als een onwetende idoot van allerlei rare combo's qua as te maken en zonder enige kennis van zaken er aan ga beginnen.

en er wordt hier ook gezegd dat je zoveel mogelijk info moet hebben voordat je er aan begint anders kom je later maar een keer terug. ik heb me wel degelijk verdiept in alles maar mis alleen nog de praktijkervaring. vandaar deze topic zodat ik info van personen krijg die al een paar keer deze as hebben gebruikt.

maar nu heb ik wel alles wat ik nodig heb aan kennis voor deze kuur, daar wil ik de reply'ers (ook jou martin voor al je reply's behalve de laatste ) even voor bedanken. dus van mij mag er een slotje op de topic

thanx bro's voor alle info

Comment

enig wat ik trouwens over heb gehad was vocht vathouden bij de dboll. voor de rest heb ik het volgens mij niet over andere sides gehad of dat ik bang was. (wou ik nog even kwijt)

Comment

Op verzoek op slot.
            "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
            X