he iedereen,
In de herfst een kuurtje pakken om de massa nog wat verder aan te spekken, en zat aan het volgende te denken en ben benieuwd wat jullie er van denken. hoeft voor mij niet zo heel hard te gaan dus een redelijk ''mild'' kuurtje gekozen.
Voor degene die mijn stats nog willen weten:
gewicht mei 2002 : +/- 78kg
Trainingsjaren : 7 jaar
gewicht mei 2009 : +/- 106kg
vetpercentage : +/- 16%
(Naturel bereikt!!!!! dus goede basis)
week 1-4 40mg dbol per dag
week 1-10 200mg deca per week dat is 1ml per week maandag
week 1-10 500mg sust per week dat is 2ml per week maandag 1ml en donderdag 1ml
(maandag: 1ml deca samen met 1ml sust dat scheelt 1 spuit)
week 12-14 40mg nolvadex per dag 1tab is 10mg
week 14-16 20mg nolvadex
week 1-4 zit er D-bol in het schema, hier ben ik niet zo weg van en zeker niet van de orals
wie weet er een goede vervanger voor de D-bol kickstarter of gewoon er helemaal uit laten en geen kickstarter?.
ben net begonnen met een winstrol kuur voor de zomer (mijn allereerste kuur) dus de 106kg zal misschien nog met een paar kg oplopen
groeten
In de herfst een kuurtje pakken om de massa nog wat verder aan te spekken, en zat aan het volgende te denken en ben benieuwd wat jullie er van denken. hoeft voor mij niet zo heel hard te gaan dus een redelijk ''mild'' kuurtje gekozen.
Voor degene die mijn stats nog willen weten:
gewicht mei 2002 : +/- 78kg
Trainingsjaren : 7 jaar
gewicht mei 2009 : +/- 106kg
vetpercentage : +/- 16%
(Naturel bereikt!!!!! dus goede basis)
week 1-4 40mg dbol per dag
week 1-10 200mg deca per week dat is 1ml per week maandag
week 1-10 500mg sust per week dat is 2ml per week maandag 1ml en donderdag 1ml
(maandag: 1ml deca samen met 1ml sust dat scheelt 1 spuit)
week 12-14 40mg nolvadex per dag 1tab is 10mg
week 14-16 20mg nolvadex
week 1-4 zit er D-bol in het schema, hier ben ik niet zo weg van en zeker niet van de orals
wie weet er een goede vervanger voor de D-bol kickstarter of gewoon er helemaal uit laten en geen kickstarter?.
ben net begonnen met een winstrol kuur voor de zomer (mijn allereerste kuur) dus de 106kg zal misschien nog met een paar kg oplopen
groeten
Comment