Herfstkuur

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Herfstkuur

he iedereen,

In de herfst een kuurtje pakken om de massa nog wat verder aan te spekken, en zat aan het volgende te denken en ben benieuwd wat jullie er van denken. hoeft voor mij niet zo heel hard te gaan dus een redelijk ''mild'' kuurtje gekozen.

Voor degene die mijn stats nog willen weten:
    gewicht mei 2002 : +/- 78kg
    Trainingsjaren : 7 jaar
    gewicht mei 2009 : +/- 106kg
    vetpercentage : +/- 16%
    (Naturel bereikt!!!!! dus goede basis)

week 1-4 40mg dbol per dag
    week 1-10 200mg deca per week dat is 1ml per week maandag
    week 1-10 500mg sust per week dat is 2ml per week maandag 1ml en donderdag 1ml
    (maandag: 1ml deca samen met 1ml sust dat scheelt 1 spuit)

week 12-14 40mg nolvadex per dag 1tab is 10mg
    week 14-16 20mg nolvadex

week 1-4 zit er D-bol in het schema, hier ben ik niet zo weg van en zeker niet van de orals
    wie weet er een goede vervanger voor de D-bol kickstarter of gewoon er helemaal uit laten en geen kickstarter?.

ben net begonnen met een winstrol kuur voor de zomer (mijn allereerste kuur) dus de 106kg zal misschien nog met een paar kg oplopen

groeten

Je kunt frontloaden, hoewel velen hier daar niet voor zijn (ik zou het eerlijk waar niet weten). Je kunt ook kickstarten met test prop tot de sust in beeld komt. Of je kunt kickstarten met een andere oral.

Overigens, heb je een specifieke reden voor sust in plaats van test-e?
    "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

he,

nee geen specieke reden waaom sust i.p.v. test e. maar jij was mij voor want ik wou in mij reply al voorstellen om deze 2 dus eventueel om te ruilen.
      jij hebt betere ervaringen met de test in zon scheme dan de sust?
      maar is test wel goed met de oog op de toekomst (kinderwens over een paar jaar)

zit alleen nog met de winstrol ( week 6 tot 10 doen?)

zat trouwens ook aan een tren of bold kuur maar dan als only i.v.m. het versterken van de aromatisering van andere as (of is dit niet correct?) maar weet niet precies wat ik daar van moet verwachten aan winst in kracht en massa.

Comment

Heb geen ervaring met test, noch e noch sust noch welke andere vorm dan ook. Maar ik zie persoonlijk geen meerwaarde van de sust, vandaar de vraag.

En kinderwens over een paar jaar, lijkt mij dat je axis dan wel hersteld moet zijn, maar het is altijd een risico dat je neemt. En garanties kan niemand hier geven.
        "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

Comment

Tren is niet bepaald "mild".
          Bold doet volgens horen/zeggen vrij weinig voor wat het beweerd en is weggegooid geld.
          Test-E is wat mij betreft beter dan Sust. Beiden zijn testosterone en onderdrukken e.d. dus no probs mbt kinderwensen.

Comment

Ken ook mensen die bold juist zeer prijzen. Je moet het alleen niet vergelijken qua heftigheid met tren bijvoorbeeld.

sigpic

Comment

als ik jou was zou ik gewoon die kickstart nemen

niemand neemt liever oraal omdat het zo slecht is voor je lichaam

maar het werkt wel die kickstart, met een week merk je al verschil

anders duurd het zo lang voor je pas wat begind te merken

desnoods de d-bol wat verlagen

ik ga in mijn volgende kuur ook weer een kickstart nemen

je weet nooit hoe je lichaam erop reageert

voor de rest wel lekker kuurtje tog
              Pain is temporary...pride is forever...

Comment

ik heb hem even aangepast dus zal ik de kuur op deze manier doen?

week 1-4 : 40mg dbol per dag ( toch maar wel)

week 1-10 : 200mg deca per week
                dat is 1ml per week maandag

Week 1-10 : Testosteron Enanthaat 500mg per week (ampul = 250mg toch?)
                dat is 2ml per week maandag 1ml en donderdag 1ml
                (maandag: 1ml deca samen met 1ml test dat scheelt 1 spuit) MAAR KAN DIT WEL???

Week 7-12 : 50 mg Winstrol depot om de dag ( 50mg = 1ml toch??)

week 12-14: 40mg nolvadex per dag 1tab is 10mg
                week 14-16: 20mg nolvadex

groeten

Comment

Mijn tips voor TS zijn:
                  Leuke kuur, kickstart met diana is lekker. Je kan ook kickstarten met test prop. En ik zal zeker die sust vervangen door test E. Heb je dan stabielere bloedwaardes. Tja met die susta 4 verschillende esters.
                  Ik ga liever voor test E.
                  Dosiringen zijn goed. Nakuur 20 mg voor 4 weken volstaat, hoeft niet eerste 2 weken op 40mg.
                  Je kan ook frontload doen, eerste 2 weken 2x de dosis. Dan kickt het ook sneller in.
                  En je test zeker 2 weken langer laten door lopen dan deca. 1-10 deca, 1-12 test E bv.

Suc6 met je kuur bro.
                  No Pain No Gain

Comment

Originally posted by demi01 View Post
                    ik heb hem even aangepast dus zal ik de kuur op deze manier doen?

week 1-4 : 40mg dbol per dag ( toch maar wel)

Week 1-10 : Testosteron Enanthaat 500mg per week (ampul = 250mg toch?)
                    (maandag: 1ml deca samen met 1ml test dat scheelt 1 spuit) MAAR KAN DIT WEL???

Week 7-12 : 50 mg Winstrol depot om de dag ( 50mg = 1ml toch??)

groeten
                    een ampul hoefd niet persee 250 mg zijn

is maar net wie of wat je hebt merk etc

je kan ze gewoon zamen mingen ja en in 1 x spuiten

hoe zit dat nou met maandag en donderdag

zou gewoon alles in 1 x doen op 1 dag

of 1 x per week of om de 5 dagen
                    Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Bedankt voor jullie reactie
                      de dagen van de spuit hou ik denk ik wel aan zodat ik niet van die volumineuze spuiten heb en deze dagen komen mij beter uit m.b.t. tot trainen want dan kan ik de spuiten 2,5 uur voor trainen zetten ( heb gehoord dat dat goed werkt).

ik heb namelijk totaal geen moeite met spuiten en hoevaak het moet gebeuren want mijn lieve vriendin wil dit wel zetten voor mij (kan ik rustig een krantje lezen haha) zij moet dit voor haar werk in ziekenhuis ook weleens doe dus dat is een enorme mooi uitkomst voor mij.

dit wordt dan maar het kuurschema:

week 1-4 : 40mg dbol per dag

Week 1-10 : Testosteron Enanthaat 500mg per week
                      (maandag: 1ml deca samen met 1ml test dat scheelt 1 spuit)

Week 7-12 : 50 mg Winstrol depot om de dag

Comment

Pardon, de test e wordt waarschijnlijk week 1-12

Comment

Originally posted by demi01 View Post
                          Bedankt voor jullie reactie
                          de dagen van de spuit hou ik denk ik wel aan zodat ik niet van die volumineuze spuiten heb en deze dagen komen mij beter uit m.b.t. tot trainen want dan kan ik de spuiten 2,5 uur voor trainen zetten ( heb gehoord dat dat goed werkt).

ik heb namelijk totaal geen moeite met spuiten en hoevaak het moet gebeuren want mijn lieve vriendin wil dit wel zetten voor mij (kan ik rustig een krantje lezen haha) zij moet dit voor haar werk in ziekenhuis ook weleens doe dus dat is een enorme mooi uitkomst voor mij.

dit wordt dan maar het kuurschema:

week 1-4 : 40mg dbol per dag

Week 1-10 : Testosteron Enanthaat 500mg per week
                          (maandag: 1ml deca samen met 1ml test dat scheelt 1 spuit)

Week 7-12 : 50 mg Winstrol depot om de dag

Nolvadex moet helemaal niet op 40 mg. 20 mg is voldoende zat voor het nakuren.Heb ik in een studie gelezen. Bron moet ik nog weer opzoeken.
                          Test E ook liever 2 weken langer doortrekken dan de deca.

Wat is eigenlijk het theorie achter die winny depot op het einde van je bulk kuur? Om harder uit te komen? Maar ja je cortisol schiet ook flink omhoog.

Greetz
                          No Pain No Gain

Comment

idd ik wil wat van die nieuwe massa omzetten naar goede harde kwaliteits spieren
                            ik ben nu ook bezig met winny en ik weet niet wat ik heb maar ik ga als een trein op dat spul. alles wat er over winny wordt gezegd m.b.t. winst in spiermassa en kracht ga ik ruimschoots voorbij. echt niet normaal meer. vandaar dit ik deze graag weer in mijn schema terug zie. OF IS HET ONVERSTANDIG??

die 106kg van begin mei ben ik al met een dikke 5,5kg voorbij!! en heb nog bijna 3 weken te gaan op dat spul (of dit komt alleen maar omdat dit mijn eerste kuur is)
                            en niet te spreken over kracht winst, bankdrukken ben van 120 kg met moeite 5 keer (natuurlijk bereikt) naar een 130kg met enorm gemak 6x gegaan (zonder spotter).

nolvadex zal ik ook nog even aanpassen.
                            Last edited by demi01; 31-05-2009, 22:50.

Comment

140 is mij trouwens ook al gelukt maar dan 4x op een hele nette manier

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X