Hey, ik begin met een deca 200mg en sust 250mg kuur. Nu is het toch zo dat ik de deca en de sust in een keer mag zetten he? Ik hoop dat dit een knallertje word en zal ook wel een logje bijhouden. Men voedingschema is top en mijn trainingschema ook, dus we'll see! grtz
Deca sust kuur
Collapse
X
-
Yes minder prik 'plezier' Nu hadde ze me ook vertelt dat je het beste in week 1 100mg deca en 250 sust kan gebruiken en dan die ene overblijvende ml op het einde van je kuur pakken zodat je lichaam een mindere 'crash' maakt is dit nu zo of is deze techniek al volledig achterhaald?-- Pain is weakness, leaving your body. --
Comment
-
Originally posted by Mavrickske View PostHey, ik begin met een deca 200mg en sust 250mg kuur. Nu is het toch zo dat ik de deca en de sust in een keer mag zetten he? Ik hoop dat dit een knallertje word en zal ook wel een logje bijhouden. Men voedingschema is top en mijn trainingschema ook, dus we'll see! grtzPain is temporary...pride is forever...
Comment
-
Ik train nog maar vier jaar ben 1m80 weeg +/- 84kg en bf ???, vrij weinig alleen in de 'onder' buik. En de reden waarom ik die vragen stel is omdat ik meestal al het antwoord weet alleen wil ik écht 100% zeker zijn, we zijn hier imo niet bezig met aspirientjes en hoestsiroop..-- Pain is weakness, leaving your body. --
Comment
-
Originally posted by Mavrickske View PostIk train nog maar vier jaar ben 1m80 weeg +/- 84kg en bf ???, vrij weinig alleen in de 'onder' buik. En de reden waarom ik die vragen stel is omdat ik meestal al het antwoord weet alleen wil ik écht 100% zeker zijn, we zijn hier imo niet bezig met aspirientjes en hoestsiroop..
Vooruit dan, maar hoe ziet je kuur precies uit? Nakuur? hoeveel weken deca, hoeveel weken sust? Waarom geen test E ipv Sust?No Pain No Gain
Comment
-
w1-8 200mg deca
w1-10 250mg sust
w13-16 20 mg nolva p/d
En waarom sust ipv test e, omdat mijn makkers die ook kuren overlaatst dezelfde kuur hebben genomen en vrijwel geen neveneffecten hebben gehad. (niet dat dit dan niet bij mij kan gebeuren, want alle mensen verschillen) Die vertelde me dan van je kan beter de eerste week 100mg deca pakken en ik bleef volhouden dat het niet zo is.. Maja als je dan zit hoe goed hun gains zijn begin je soms wél eens over je woorden te twijfelen-- Pain is weakness, leaving your body. --
Comment
-
Originally posted by Mavrickske View PostDie vertelde me dan van je kan beter de eerste week 100mg deca pakken en ik bleef volhouden dat het niet zo is..
wat het moet doen dan waarvoor het is etc
gewoon alle keren 200 deca en 250 sustPain is temporary...pride is forever...
Comment
-
dat ze amper neveneffecten hadden, is om de mooie lage dosis. maar om je bloedwaarden stabiel te houden is test e meer aan te raden. tenzij je minimaal om de 4 dagen prikt, maar dan zit je per week al op veel meer natuurlijk.een dag niet geleefd..... dan ben je dood
Comment
-
Dan zit je eigelijk op 250mg deca en 500mg sust.. Zo hard had ik me nog niet echt verdiept op test e had ik precies beter wel gedaan :s
Als ik nu ooit nog eens een kuur pak met test e er in gaat de dosis die ik dan nodig heb beinvloed worden door de 500mg sust omdat sust en test e een paar dezelfde eigenschappen hebben. grtz-- Pain is weakness, leaving your body. --
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door bufankaHow can buying members for Telegram be your secret to success in Europe?
In the world of instant messengers and social networks, Telegram has long...2 uur geleden -
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTen eerste iedereen een erg gelukkig en hopelijk gezond nieuwjaar gewenst!
Training A
Safety bar squat:
- 111kg 2x...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door enroutechnologiesIntegrate eco driving with GPS tracking software in fleet management system to reduce fuel use, cut emissions, and extend vehicle lifespan. This article...
-
Kanaal: Even voorstellen...
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 65kg 7x
Paused safety bar squat:
- 91kg 3x
Wide grip bent over...-
3 dagen geleden -
-
door bufankaSudoku Online Spelen Gratis: Jouw Nieuwe Verslaving?
Stel je voor: een regenachtige dag in de gezellige straten van Amsterdam. Je zit lekker...4 dagen geleden -
door sportsbyteThe IPL's best finisher is known for their ability to handle pressure and close matches successfully. Ability to decide under pressure. Strategies, and...
-
Kanaal: Algemeen
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 65kg 6x
- 65kg 7x
Safety bar back extension:
- 35kg 5x
- 21kg 15x...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Spierbouwers.nldoor NancyfrankSex dolls have come a long way since their inception. What started out as simple inanimate objects designed for sexual pleasure have evolved into highly...
-
Kanaal: Links
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzMaandag niet getraind, had een sollicitatie in de ochtend en daarna werken, keertje wat langer rust kon ook geen kwaad.
Deze week maar keertje 2...-
1 week geleden -
-
door enroutechnologies
- Understanding Fleet Management: A fleet management system is an all-encompassing solution designed to help businesses efficiently manage their vehicle
You do not have permission to view this gallery.
This gallery has 1 photos.-
Kanaal: Even voorstellen...
1 week geleden
Tag Cloud
Collapse
Comment