Deca sust kuur

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Deca sust kuur

Hey, ik begin met een deca 200mg en sust 250mg kuur. Nu is het toch zo dat ik de deca en de sust in een keer mag zetten he? Ik hoop dat dit een knallertje word en zal ook wel een logje bijhouden. Men voedingschema is top en mijn trainingschema ook, dus we'll see! grtz
    -- Pain is weakness, leaving your body. --

Yep, kan in dezelfde spuit.
    "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Yes minder prik 'plezier' Nu hadde ze me ook vertelt dat je het beste in week 1 100mg deca en 250 sust kan gebruiken en dan die ene overblijvende ml op het einde van je kuur pakken zodat je lichaam een mindere 'crash' maakt is dit nu zo of is deze techniek al volledig achterhaald?

Comment

Zal geen wereld van verschil maken

Comment

Originally posted by Mavrickske View Post
          Hey, ik begin met een deca 200mg en sust 250mg kuur. Nu is het toch zo dat ik de deca en de sust in een keer mag zetten he? Ik hoop dat dit een knallertje word en zal ook wel een logje bijhouden. Men voedingschema is top en mijn trainingschema ook, dus we'll see! grtz
          wat zijn je stads etc
          Pain is temporary...pride is forever...

Comment

ga es lezen man. deze drekvragen staan al 100x op bodynet
            een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

Je gaat kuren en je stelt deze soort vragen man, ik denk niet dat je helemaal klaar bent voor je kuur.
              Dit soort vragen zijn wel kennis die je moet hebben mbt aas.
              No Pain No Gain

Comment

Ik train nog maar vier jaar ben 1m80 weeg +/- 84kg en bf ???, vrij weinig alleen in de 'onder' buik. En de reden waarom ik die vragen stel is omdat ik meestal al het antwoord weet alleen wil ik écht 100% zeker zijn, we zijn hier imo niet bezig met aspirientjes en hoestsiroop..

Comment

Ik train nog maar vier jaar ben 1m80 weeg +/- 84kg en bf ???, vrij weinig alleen in de 'onder' buik. En de reden waarom ik die vragen stel is omdat ik meestal al het antwoord weet alleen wil ik écht 100% zeker zijn, we zijn hier imo niet bezig met aspirientjes en hoestsiroop..

Vooruit dan, maar hoe ziet je kuur precies uit? Nakuur? hoeveel weken deca, hoeveel weken sust? Waarom geen test E ipv Sust?
                  No Pain No Gain

Comment

w1-8 200mg deca
                    w1-10 250mg sust
                    w13-16 20 mg nolva p/d

En waarom sust ipv test e, omdat mijn makkers die ook kuren overlaatst dezelfde kuur hebben genomen en vrijwel geen neveneffecten hebben gehad. (niet dat dit dan niet bij mij kan gebeuren, want alle mensen verschillen) Die vertelde me dan van je kan beter de eerste week 100mg deca pakken en ik bleef volhouden dat het niet zo is.. Maja als je dan zit hoe goed hun gains zijn begin je soms wél eens over je woorden te twijfelen

Comment

Die vertelde me dan van je kan beter de eerste week 100mg deca pakken en ik bleef volhouden dat het niet zo is..
                      vraag hem is waarom dat zo is volgens hem

wat het moet doen dan waarvoor het is etc

gewoon alle keren 200 deca en 250 sust
                      Pain is temporary...pride is forever...

Comment

@Ts, ik zou het 10 weken deca, en 12 weken sust doen. Dit omdat deca een trage ester heeft, als het echt begint te werken kap je ermee. Ik denk als je het 2 weken langer doortrekt, het niet zal tegen vallen.

Greetz
                        No Pain No Gain

Comment

dat ze amper neveneffecten hadden, is om de mooie lage dosis. maar om je bloedwaarden stabiel te houden is test e meer aan te raden. tenzij je minimaal om de 4 dagen prikt, maar dan zit je per week al op veel meer natuurlijk.

Comment

Dan zit je eigelijk op 250mg deca en 500mg sust.. Zo hard had ik me nog niet echt verdiept op test e had ik precies beter wel gedaan :s
                            Als ik nu ooit nog eens een kuur pak met test e er in gaat de dosis die ik dan nodig heb beinvloed worden door de 500mg sust omdat sust en test e een paar dezelfde eigenschappen hebben. grtz

Comment

alleen als er een week tussen je twee kuren zit. verder niks. elke kuur moet imo test in zitten. om het even welke ester je neemt

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X