clenbuterol imuun??

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• clenbuterol imuun??

jo m8's, ik ben eergister begonnen met clenbuterol, laag begonnen op 0.02mg en vernam niets, geen verhoging in temp of trillerij, gister 0.04mg gepakt en vandaag weer 0.06. Heb net mn temperatuur gemeten en nog steeds geen verhoging. voel me er ook niet anders onder....
    ik heb nog niet eerder aan de clen gezeten dus vraag me nu af wat te doen, verhogen of me afvragen of het spul wel werkt???
    het komt gewoon uit een apotheek in mexico waar ik op vakantie was dus aan de echtheid heb ik geen twijfel....
    uut grunn!

Ook in Mexico kennen ze fake hoor.
    "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Dat weet ik, overal ter wereld zijn fakes, deze potten heb ik echter uit een grote apotheek in een groot nieuw overdekt winkelcentrum. pal naast de tandartspraktijk nee deze zijn zeker echt.
      uut grunn!

Comment

haha... zak! juist zulken doen aan fake.
        als je geen mexicaan bent word je meteen genaaid!
        klein apotheekje met blubber op de vloer en vies mannetje achter toonbank heb je goeie.
        of als je een mexicaan voor je laat kopen. (ik vraag me af of je het daar zo kan kopen, is dat legaal ineens?)
        een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

ik begon op 50 mcg merkte niks toen verdubbeld mijne gaan namelijk per 50 toen kwam het trillen pas temp weet ik niet niet gemeten
          Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
          Go heavy or go home!

Comment

Originally posted by bruce View Post
            haha... zak! juist zulken doen aan fake.
            als je geen mexicaan bent word je meteen genaaid!
            klein apotheekje met blubber op de vloer en vies mannetje achter toonbank heb je goeie.
            of als je een mexicaan voor je laat kopen. (ik vraag me af of je het daar zo kan kopen, is dat legaal ineens?)
            Met genoeg steekpenningen wordt een hoop legaal Bruce. Maar ik betwijfel of er hier steekpenningen zijn uitgereikt.
            "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

Comment

Ik werd van 50mcg al PARA:P
              No Pain No Gain

Comment

ik heb s ff wat gegoogled en kom er achter dat oxiflux waardeloze bagger is, op de amerikaanse forums zijn ze allemaal bekend met die zooi, het is geen fake maar gewoon zwaar ondergedoseerd, er zijn berichten van lui die pas wat begonnen te merken van 200mcg. Ik had vandaag maar s 100mcg gepakt geen effect dus ik staak mn inname en regel me maar gewoon weer UG clen. Ik dacht goedkoop uit te zijn en riskeerde de douane door wat mee te nemen, .......Ik heb mn lesje weer geleerd.
                uut grunn!

Comment

Hehehehe. Kan gebeuren bro. Live and learn.

sigpic

Comment

Originally posted by elpadrone View Post
                    ik heb s ff wat gegoogled en kom er achter dat oxiflux waardeloze bagger is, op de amerikaanse forums zijn ze allemaal bekend met die zooi, het is geen fake maar gewoon zwaar ondergedoseerd, er zijn berichten van lui die pas wat begonnen te merken van 200mcg. Ik had vandaag maar s 100mcg gepakt geen effect dus ik staak mn inname en regel me maar gewoon weer UG clen. Ik dacht goedkoop uit te zijn en riskeerde de douane door wat mee te nemen, .......Ik heb mn lesje weer geleerd.
                    Jammer bro, lekker EPL ofzo pakken. Of Sopharma.
                    Deze zijn beide goede clen die jou Para laat worden hehe.

Goedkoop is duurkoop, live en learn zoals General aangaf.

Greetz
                    No Pain No Gain

Comment

Er gaat niet boven ventipulmin

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                      X