Pijnlijke injectie Winstrol waterbasis

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by TRIPLE_OG View Post
    waar staat IF voor?

waarom produceert zon groot pharmaceutisch bedrijf als desma en veel andere UG's alleen winstrol op waterbasis en geen oliebasis?
    is dit goedkoper voor hun? beter? effectiever?
    "if" moet "of"zijn.
    En winstrol op olie basis blijft toch een 17-aa. Dus toch schadelijk voor de lever. Olie basis of niet moet je toch eod, of ed spuiten. Of op water basis ipv olie basis efectiever is kan ik niet toelichten.
    No Pain No Gain

Comment

oke hier de verklaring van je pijn : als je iets op water basis injecteerd in je spier dan zullen je cellen zo snel mogelijk dat vocht op proberen te zuigen als het ware en dat zorgt ervoor dat je cellen exploderen omdat ze simpelweg niet alles in 1 keer op kunnen nemen , kan voor zover ik weet geen kwaad maar doet inderdaad lekker pijn ja .. pijnomschrijving : net alsof je een flink ijsbeentje krijgt en als het eenmaal ge-injecteerd is dan spant je spier zich een aantal maal flink aan wat zorgt voor behoorlijke kloppingen in je spier . dit blijft een tijdje gevoeling als je je spier aanspant .
      Klopt dat een beetje ?
      Is het zelfde als je op de opleiding voor verpleger of arts moet oefenen met injecteren gebruiken ze daarvoor ook altijd zoutoplossing omdat dit geleidelijk aan word opgenomen in je spier en dus geen cellen ontploffen .

Maar voor zover ik weet kan het geen kwaad , maar zal wel altijd pijn blijven dan als je injecteerd
      Shut the Fuck up and TRAIN !!!

Comment

Originally posted by TRIPLE_OG View Post
        FUCK! tis ook 2 ML

daar dacht ik ook aan..
        ga het ook in me bil proberen, heb ik dan een langere naald dan 0,6 X 25mm nodig ivm vetp%? 0,6 X 30mm of 35mm
        0.8mm x 40mm... ik persoonlijk vind winni op waterbasis soms al pijnlijk in bil dus laat staan benen...

Comment

[quote=TRIPLE_OG;544083]beste leden,

ik had een vraag met betrekking tot het injecteren van winstrol op waterbasis.

zit nu in me 6e week van me winstrol+anavar kuur

ik had 2potjes winstrol op oliebasis 100mg/ml dit voor 5weken(deed helemaal geen pijn), en wou dit verlengen naar 8weken dus had ik winstrol op waterbasis erbij gekocht.
          helaas was alleen de pijnlijke waterbasis op voorraad

Ik heb gister geinjecteerd in me bovenbeen en pijn wordt steeds erger, me bovenbeen is een beetje dik geworden.
          ik injecteer EOD maar als pijn steeds erger word ga ik stoppen met winny, ken amper van de trap aflopen.

Nu is mijn vraag: is dit normaal? en waar kan ik het beste injecteren om zo min mogelijk pijn te ervaren? gluteus?

thnx

TRIPLE_OG[/q

welke winstrol heb je dan desma? of uglab?, winstrol in je schouder zetten en olie in je bil.

Comment

heb winstrol van GG waterbasis, had hiervoor winstrol Apex op oliebasis die deed helemaal geen pijn.

heb vanochtend in me schouder gezet, pijn is wel minder dan in de been.
            18 jaar, 105 kg,

DL:
            210 BP: 130 NP:100 SQ:175

Comment

winstrol van GG waterbasis ??? Ook ik neem dat nooit meer deed pijn , ook in mijn schouder .Als ik weer zou nemen dan liever de tabs.
              een gladde aal blijft altijd glad.

Comment

Denk dat je alleen de anavar merkt. Winstrol van Apex is meuk.
                "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post
                  Denk dat je alleen de anavar merkt. Winstrol van Apex is meuk.
                  Daar twijfelde ik ook over!! had in et begin wel even last van mn gewrichten maar weet niet zeker of et door winny kwam. heb wel meer lichaamshaar nu maar dat kan ook door anavar (DHT)

kan ik ergens op batch-nummers controleren of ze egt zijn? heb de lege vials hier nog liggen
                  18 jaar, 105 kg,

DL:

Comment

Apex is gewoon troep bro. Echt of fake, zit gewoon niks in. Of veel te weinig. Geen idee. Maar doet geen barst.
                    "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post
                      Apex is gewoon troep bro. Echt of fake, zit gewoon niks in. Of veel te weinig. Geen idee. Maar doet geen barst.
                      aan de ene kant hoop ik dat je gelyk hebt want was een beetje teleurgesteld in de eigenschappen winnie..

dat betekent wel dat ik HEEL ERG GOED op anavar 40mg/pdag reageer

Als ik klaar ben met winnie GG kan ik pas zeggen of apex fake was of niet aan de hand van mijn resultaten de komende 2a3 weken
                      18 jaar, 105 kg,

DL:

Comment

kunt beter desma nemen totaal geen pijn, en spuit lekker weg, apex is rotzooi.

Comment

Originally posted by baricade View Post
                          kunt beter desma nemen totaal geen pijn, en spuit lekker weg, apex is rotzooi.
                          Hehe nog iemand anders met zelfde mening als ik.
                          Desma Rules, Apex sucks
                          No Pain No Gain

Comment

Originally posted by hec_ View Post
                            Hehe nog iemand anders met zelfde mening als ik.
                            Desma Rules, Apex sucks
                            desma = gat in je portemonnee
                            18 jaar, 105 kg,

DL:

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                            X