Eten tijdens kuur

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Eten tijdens kuur

Hallo ik ben nieuw hier, heb al wat rond gekeken en had even een paar vraagjes:
    Bij anabolen, kan je dan veel meer eten?
    krijg je er vanzelf meer honger bij?
    zal al dat eten dan ook puur naar je spieren gaan?

Hangt af van welk type bollen, sommige kunnen de eetlust stimuleren, andere weer niet. Welkom!

Grtz

Comment

Welke zouden dan eetlustopwekkend zijn?Ik kies een willekeurige kuur uit bijv. de kuur van Tito Raymond, die gebruikt Tren-Sus of zoiets

Comment

Welkom.  

Zelfs bij anabolen die de eetlust stimuleren is het vooral van belang om je goed voor te bereiden. Bouw je voeding rustig op gedurende langere tijd zodat je lichaam kan wennen en vanzelf om voeding gaat vragen.
        In principe hebben je spieren tijdens een kuur een groter groeipotentieel en kun je dus ook meer voedingsstoffen opnemen, maar het hangt allemaal wel heel erg af van wat en hoe je eet.
        Alleen maar volstouwen volstaat absoluut niet, je zult moeten zorgen voor de juiste hoeveelheden en verhoudingen.
        Sowieso hoog in je eiwitten, dit zijn de bouwstenen van de spieren!

Comment

Originally posted by [b
          Citaat[/b] (Marcos20 @ Okt. 26 2003,18:07)]Welke zouden dan eetlustopwekkend zijn?Ik kies een willekeurige kuur uit bijv. de kuur van Tito Raymond, die gebruikt Tren-Sus of zoiets
          Willekeurige kuur kiezen?
          Ik hoop dat dit een grapje is, wat voor jou geschikt kan zijn hangt van heel veel factoren af maar uiteraard iig van je doelstellingen...

Comment

Ik bedoel dan, zal je van tren en/of sus meer eetlust krijgen?

Comment

Neem aan willekeurig bedoeld als voorbeeld.

Inprincipe ga je vanzelf meer eten maar zoals Shannasse al aangeeft is het het beste om dit langzaam op te bouwen.

Greets...
              Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

dus ik begrijp dat je nu te weinig eet, maar een kuur wilt doen om zodoende eetlust te krijgen
                een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

hoeveel kalorieen meer kun je tijdens een kuur meer eten?
                  Van eiwit had ik gehoord dat je zelfs bij een vrij pittige kuur 4 a 5 gr eiwit per vvm moet eten per dag

En is het niet ook een beetje persoons verbonden, bijv. telt lengte en gewicht ook mee, hoeveel je kan eten bij aas?

Comment

bij as kan je bijna niet genoeg eten zolang je maar verhouding eiwit/KH/vet maar klopt, dus niet alleen frituur eten

Comment

Reken het hier ff uit Marcos.

Greets...
                      Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Ja, dat schema is dan voor een naturel, of geld dat ook voor iemand tijdens een kuur

Comment

Dat je nu aan het kuren bent of niet ,voeding blijft het essensiele in deze sport. Je moet zelf aanvoelen of je lichaam meer nodig heeft of niet. Probeer eerst een goede basis te leggen voor je voeding, niet één of twee keer per week maar elke dag , naarmate je meer begint te eten en harder begint te trainen vraagt je lichaam om meer bouwstoffen en die kan je dan leveren via te eten en zoals jack al aangaf niet enkel frituur eten. Maar gezonde en schone voeding, goede vetten zoals omega 3 en geen frituurvet. Als je begint te kuren zal je lichaam om meer vragen en dat moet je dan geleidelijk opbouwen. Op deze site staat alles vermeldt wat goede voeding is en welke de juiste bouwstoffen zijn, doe de moeite en lees deze eens, stel dan zelf een dieet op en plaats het hier dan kunnen de mensen je hier helpen.
                          stil growing

Comment

He hallo allemaal

Ik zal me even voor stellen ik ben klaus 27 jaar en ik ga in mei met mijn eerste kuur beginnen sustanon 250 2 ml per week zetten.

Nou is mijn vraag wat moet ik kwa voeding doen om het uiterste uit de kan te halen.

ik train nu al 3 jaar intensief 4 dagen in de week 3 uur per dag
                            ik ben 1,76 lang weeg 70 kilo

Comment

KLausnl maak even een nieuw topic aan kerel, op deze manier is het niet overzichtelijk. Syel je ook even voor in het voorstel topic.

Grtz
                              stil growing

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X