kuur voor over 6 weken

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• kuur voor over 6 weken

ben een 10 weekse kuur 8er de rug van 500 test en 400 tren..
    nergens geen last van bywerkingen behalve de meest gevreesde...
    gynco..

die kreeg ik ook pas na week 8 en in die week kon ik door redenen wel test zetten maar geen tren...
    was ook me eerste kuur waarby ik totaaal geen last had van gevoelige tepels.. nu wel die vervelende knobbel..
    wel pynloos is die.

ik heb er een 6 weeksen tussen pauze in gelast en ben al aan de nolva omdat ik letro nog niet binnen heb.

ik heb hekel om me states te zeggen omdat dr gelyk een mening aan toegevoegd is dus reken me er niet op af...

178
    82kg
    11%

me kuur overleg:

1-4 anavar 50mg ed
    1-10 tren 200mg ew
    1-14 test 250mg ew
    1-14 mast 500mg ew
    8-14 winny 50mg ed
    hele kuur Proviron me laten lopen kyk het aan op 25 anders op 50mg ed

wat ik wil beryken is een strak lichaam naar 88 kilo met vet precentage op 10%

bedankt voor alle reacties ken ik wat mee

Comment

je heb een kuur achter de rug, last van gyno en gaat nu alweer aan een nieuwe beginnen omdat je zo snel mogelijk je doel wil bereiken.

Denk je zelf ook niet dat het onverstandig is?
      Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
      Go heavy or go home!

Comment

Originally posted by jayarade View Post
        bedankt voor alle reacties ken ik wat mee
        anders heb je ff geen geduld ofzo :S...

vind je kuur veel te vlot achtervolgend. hij lijkt me ook vrij pittig. zou je je gewrichten en pezen niet even wat rust geven en weer op sterkte laten komen.. je spieren klappen wel door alleen je pezen aanhechtingen en gewrichten hebben wat meer tijd nodig imo. (In my opinion. )

verder ben ik het volledig met shredmaster eens

Comment

Omdat de na-kuur van de vorige kuur afgerond is wil niet zeggen dat je lichaam al bijgekomen is van alle stress? Heb je een onderzoek laten doen om te kijken of je lever en bloed waarden al weer normaal zijn? En als je gyno hebt moet je toch even wachten eer je de volgende kuur gaat doen. Je hormonen zijn nog alles behalve klaar voor de volgende kuur.

Zou zeker wel een tijdje (maand of 2-3 als het niet meer is) wachten eer je weer de volgende kuur gaat doen.

Comment

Trekt toch op niks deze, sorry met alle respect maar je hebt een eerste kuur achter de rug en weegt er nu , wat was je gewicht voordien, hoelang train je, hoe oud ben je ??

Laat nu alles es effe terug op zijn positieven komen en wie weet miss next year maar wat je nu wil is belachelijk Wat als je die 88bereikt hebt, nieuw kuurtje om er 95 te wegen. Wil je een strak lichaam, train er dan voor en als je een bepaald niveau bereikt denk dan nog es aan een 2e kuur.
            No means Try Again

Comment

kuren

als je net een kuur achter de rug hebt en er nu al over denkt meteen weer een nieuwe te nemen dan zal ik eerst eens gaan nadenken gabber, op deze manier gaan er dus vervelende dingen gebeuren met je, geef je lichaam rust om weer bij te komen...same time on is same time off dat is het veiligst....

misschien zal je er nu nog geen last van hebben als je meteen doorkuurt maar je zal niet het resultaat meer halen en je kuurtjes zal je steeds minder van aankomen.... geef het even rust, ga nu dubbel zoveel eten en doorknallen met trainen..

welke keuze je ook maakt succes ermee maar ik denk dat je genoeg reply's hebt gezien met afkeuring....

Comment

Kan niet anders dan aansluiten bij de rest.
                "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

krijg een beetje het idee dat je toch wel gaat doen waar je gedachten naar staan maar als ik jou was zou ik op zn MINST een maand of 2 a 3 off roids gaan en gewoon lekker naturel doorknallen.

misschien kun je nu gaan cutten zodat je straks lean aan die nieuwe kuur kan beginnen.. is bekend dat als je een laag bf hebt dat je meer uit je kuur haalt.

succes.

Comment

jullie hebben me idd ff wakker gemaakt.
                    ik neem een pauze van 2 maande zonder te brigen en dan ga ik weer beginnen.
                    wel balen dat ik nu heel ziek ben en begin af te vallen alleen wel wel een voordeel is is dat me lichaams vet ook gezakt is dus dat word droog de kuur in.

500 test 300 tren 500 mast ew voor 14 weken laatse 6 winne 50mg
                    en eerste 4 weken anavar

Comment

Originally posted by jayarade View Post
                      jullie hebben me idd ff wakker gemaakt.
                      ik neem een pauze van 2 maande zonder te brigen en dan ga ik weer beginnen.
                      wel balen dat ik nu heel ziek ben en begin af te vallen alleen wel wel een voordeel is is dat me lichaams vet ook gezakt is dus dat word droog de kuur in.

500 test 300 tren 500 mast ew voor 14 weken laatse 6 winne 50mg
                      en eerste 4 weken anavar

wel een erg zware kuur.

vooral als je naast anavar orals ook winnie orals gaat nemen.

en waar is je nakuur? je gaat 5 verschillende roids stacken, waarvan 2 bekend zijn als leverschadelijke orals en je noemt geen nakuur..?

hoop dat je die vergeten bent of dat ik eroverheen gelezen heb.

en vergeet niet dat een nakuur ook afgebroken wordt door je lichaam, dus misschien is een inject nakuur een idee.

ik zou die kuur nooit, maar dan ook nooit als 2e kuur aanraden, VOORAL niet met jou stats en motivering..

Comment

Inject nakuur? Geen HCG toch he?
                        "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Ik zou anavar weg laten, eventueel test prop voor de kickstart.
                          Beterschap nog bro.
                          No Pain No Gain

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                          X