Curiosio

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Curiosio

Hoi allemaal, bedankt voor jullie warme welkom, en jij Curiosio, voor je informatieve antwoord. Stats heb ik (nog) niet, maar ik ben wel op zoek naar een foto van mezelf. Wat is trouwens WEL een AS waarvan je hard groeit? En waarvoor helpt Stanozolol dan wel?
    Greetz,
    M

Met stats wordt bedoeld je lengte, gewicht en Bf gehalte.
    stil growing

Comment

je kan beter eerst even echt onderzoek doen naar de verschillende as. En dingen over as op zich.

Sites zoals: Ergogenics, Bodypage, Finalflex en dit forum kan je al aardig op weg helpen.
      Een paar voor massa zijn, dboll, anapolon(oxy), testosteron, maar zijn er uiteraard nog meer dan deze. Verdiep je er eerst maar in, want deze (behalve testo) zijn het beste in een stack te gebruiken.
      I live to end the game

Comment

Je traint al tien jaar maar je hebt (nog) geen stats?!
        Wat en hoe train je dan eigenlijk?
        Kan me niet voorstellen dat iemand die al tien jaar lang aan fitness/bb doet niet zo z'n stats kan oplepelen...

Hoe dan ook ben ik het helemaal met Adonis eens dat je eerst maar eens wat info moet gaan verzamelen.
        Volgens jouw zeggen heb je weliswaar een redelijke trainingsondergrond maar verder weet je duidelijk veel te weinig van as en misschien zelfs wel van trainen en voeding om aan een kuur te gaan beginnen.

Er zijn betere manieren om massa te krijgen, zoals uitgekiende training en voeding. De keus blijft aan jou maar spullen gaan kopen zonder dat je weet waar het eigenlijk voor dient en met nul komma nul aan kennis een kuur willen doen vind ik persoonlijk allemaal 'niet zo handig'...

Comment

Graag gedaan Marko.
          ben het verder eens met Adonis en Shannasse, vooral je heel erg gaan verdiepen in de diverse AS. Adonis noemt er al een paar die behoorlijk massa geven.

Greets...
          Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Hoi Marko,

ben het ook eens met iedereen hierboven... en stanozolol pillen van 5 mg? van welk merk zijn ze, want ik ken er van 2 en 10 mg.

greetz pumpman

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
            X