Interessant stukje

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Interessant stukje

Of in ieder geval, ik vond het interessant, wellicht anderen ook: TMUSCLE.com | The Drug Coach
    "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Ja, leuk interviewtje.
    Vooral wat verteld wordt over de mannen dat die tegenwoordig enorm kunnen overdrijven met hun AS-inname.
    Maar was jezelf ook geinteresseerd? Ik bedoel, sprak dat stukje over Anavar wel aan dan?
    Of ben je een echte anti?

Comment

Inderdaad great stuff
      No means Try Again

Comment

Originally posted by Snuff-Sann View Post
        Ja, leuk interviewtje.
        Vooral wat verteld wordt over de mannen dat die tegenwoordig enorm kunnen overdrijven met hun AS-inname.
        Maar was jezelf ook geinteresseerd? Ik bedoel, sprak dat stukje over Anavar wel aan dan?
        Of ben je een echte anti?
        Geen van beiden, maar als dit de enige twee opties zijn en ik moet kiezen, dan optie 1.
        "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

Originally posted by Pinada View Post
          Geen van beiden, maar als dit de enige twee opties zijn en ik moet kiezen, dan optie 1.
          Ik heb zelf een kuurtje Anavar gedaan en het beviel me wel.
          Je voelt je lichamelijk sterker en het trekt je vet bij je taille weg.
          Hm, echt iets voor vrouwen.

Comment

Thx Pinada.
            No Pain No Gain

Comment

nice!
              http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/33738-osterichs-dagboek-eten-trainen-beminnen

Comment

Originally posted by Snuff-Sann View Post
                Ik heb zelf een kuurtje Anavar gedaan en het beviel me wel.
                Je voelt je lichamelijk sterker en het trekt je vet bij je taille weg.
                Hm, echt iets voor vrouwen.

Ware het niet dat het vet juist het eerste verdwijnt bij mijn taille.

Originally posted by hec_ View Post
                Thx Pinada.
                Joe ar welkom.

Comment

[quote=Pinada;565574]Ware het niet dat het vet juist het eerste verdwijnt bij mijn taille.

quote]
                  Lucky one
                  Ik ben in goede vorm.....Rond is toch ook vorm?

Comment

Originally posted by DER EINZELGANGER View Post
                    Lucky one

Suuuuuuuuuuuuuure, blijft bij mij dan wel weer hardnekking op mijn ass zitten

Comment

Ik raak alles kwijt behalve dat kleine buikje. Heb je eindelijk mooie abs gekweekt en dan opeens. boom! Maar intussen wel mijn borsten kwijtraken. Nog ff en ik zit tegen een Acup aan. Op zich niet zo erg maar ja, ben wel getrouwd. hehehhe
                      Maar ik wil zo weinig mogelijk rotzooi in mijn lijf. supplementen en daar stopt het toch echt....geen roids

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                      X