anavar , winstroll of turinabol .

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Winstrol is krachtiger, als anavar maar de bijwerkingen zijn ook heviger (last van bijv. droge/pijnlijke gewrichten), anavar is leuk met creatine te combineren, dan word je hoogstwaarschijnlijk sterker van dan van de winny. Turinabol is opzich ook een leuk middel, flinke pomp, massa gains matig denk uiteindelijk netto na de kuur minder als een eerste kuur met winny. Minder vocht ten opzichte van dianabol. Als het je eerste kuur is zou ik voor winny only gaan.

Comment

als eerste kuur raad ik je aan gewoon test.....

als je niet wilt prikken dan

turinabol vond ik dikke troep...

winstrol is lekker als 1e kuur maar idd het gewrichten probleem komt vaker wel voor dan niet...

ik vind anavar echt goed, is wel duur maar als je het goed doseert dan zijn de resultaten goed, minder gain dan met winny maar wel kwaliteit! en sterk worden zeker!! icm creatine een goede eerste optie.
      uut grunn!

Comment

Originally posted by elpadrone View Post
        als eerste kuur raad ik je aan gewoon test.....

als je niet wilt prikken dan

turinabol vond ik dikke troep...

winstrol is lekker als 1e kuur maar idd het gewrichten probleem komt vaker wel voor dan niet...

ik vind anavar echt goed, is wel duur maar als je het goed doseert dan zijn de resultaten goed, minder gain dan met winny maar wel kwaliteit! en sterk worden zeker!! icm creatine een goede eerste optie.
        +1 goed advies.
        Ga voor anavar, alleen prijs beetje duur maar in combi met creatine pak je zeker paar droge kilo's.
        No Pain No Gain

Comment

Originally posted by hec_ View Post
          +1 goed advies.
          Ga voor anavar, alleen prijs beetje duur maar in combi met creatine pak je zeker paar droge kilo's.
          Hoezo duur?
          Scheelt toch maar een paar euro op een potje!
          Iedereen zegt dat anavar prijzig is, maar dat valt allemaal wel mee.
          Shut Up And Squat!!! Status: Cutten

Comment

Originally posted by fitnessfreak View Post
            Hoezo duur?
            Scheelt toch maar een paar euro op een potje!
            Iedereen zegt dat anavar prijzig is, maar dat valt allemaal wel mee.
            anavar moet ook hoger gedoseerd worden als winny daarmee ook.

Comment

anavar op 50 mg per dag zou toch wel voldoende moeten zijn ofniet ?
              Shut the Fuck up and TRAIN !!!

Comment

maar kwa verschil in gains .. als je anavar combineert mit creatine of winny only pakt .. hoe moet ik me dit voorstellen in verschil van gains .

als ik zo een beetje rond kijk dan staat indd overal dat je van anavar een stuk sterker word en ook na de kuur je kracht toch aardig wat gestegen is , dus dan zou je van anavar meer profijt hebben op lange duur , toch ?

Comment

Anavar kun je voor net zoveel kopen als de meeste potten supplementen. En je doet er net zo lang mee. Geen prijzen hier noemen Fallus. Meer heb je niet nodig.

Als je voor kracht gaat is Anavar goed. Ik had een kleine terugval op me 1RM's van net een 5kg, maar dat zat er in no time weer aan.
                  Last edited by Pinada; 05-09-2009, 18:55.

Comment

ja ik ga voor kwaliteits gains maar is het verschil van gains tusse anavar en winny echt zo groot dan ?
                    Kan me niet voorstellen dat daar zo gek veel verschil inzit ..

Comment

Geen idee heb alleen Anavar gedaan. Winstrol heb ik geen behoefte aan.

Comment

en anavar goed bevalle neem ik aan ...

kwa sides ?
                        En ook niet naar prijzen vragen.
                        Last edited by Pinada; 05-09-2009, 18:55.

Comment

Tja bijwerkingen. Ik had vaker last van een zwakke maag. Voelde me bijzonder vaak misselijk waardoor work-outs korter gemaakt moesten worden qua tijd. Of dat echt door de Anavar kwam... Het staat als een mogelijke bijwerking dus zeg maar voor het gemak ja.

Comment

pinada ik vroeg niet naar de prijs

ik weet wat het kost ..
                            vroeg naar prijs /kwaliteits verhouding , volgens mij is dat heeeeel wat anders

Comment

Originally posted by Sjimmie View Post
                              pinada ik vroeg niet naar de prijs

ik weet wat het kost ..
                              vroeg naar prijs /kwaliteits verhouding , volgens mij is dat heeeeel wat anders
                              Prima, ik nam even het zeker voor het onzekere .
                              "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

Originally posted by Pinada View Post
                                Prima, ik nam even het zeker voor het onzekere .
                                oke dan , het is je vergeven schat

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X