anavar , winstroll of turinabol .

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Sjimmie View Post
    anavar op 50 mg per dag zou toch wel voldoende moeten zijn ofniet ?
    Ja 50-60 mg per dag is wel een lekkere dosering voor anavar.
    Prijs is wat aan de hoge kant, maar is wel een lekker goedje.
    Suc6
    No Pain No Gain

Comment

50-60 is overdreven net zoals die gasten die beweren dat je zelfs 80-120 meot doen.
      met 30-40 ga je hard genoeg.

Comment

Originally posted by fitnessfreak View Post
        Hoezo duur?
        Scheelt toch maar een paar euro op een potje!
        Iedereen zegt dat anavar prijzig is, maar dat valt allemaal wel mee.
        Hij post weinig, maar als hij post is het quality.

Originally posted by Falstyr View Post
        50-60 is overdreven net zoals die gasten die beweren dat je zelfs 80-120 meot doen.
        met 30-40 ga je hard genoeg.
        True story.
        "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Denk dat je met winny ook meer rekening moet houden als terugtrekkende haargrens/haaruitval (als je er gevoelig voor bent) en acne? Komt volgens mij minder voor bij Anavar. Anavar is daarentegen weer wat zwaarder voor de gewrichten toch? Winny only is volgens mij sowieso nakuren, is dat bij ana ook nodig?

Zeg niet dat ik het echt WEET (krijg het ook maar hier en daar mee in de gym als naturel), maar zijn denk ik wel vragen waar je antwoord op wilt hebben denk ik

Comment

Anavar onderdrukt ook licht. Ik zelf heb nauwelijks na kuur gedaan en nergens last van gehad nadien. Mijn na-kuur was 2 weken 20clomid per dag en that was it. Acne e.d. is Anavar te zwak voor om te bezorgen. En je behoud de gains...

Als ik kijk naar verhalen en filmpjes van gasten op Winny verliezen die veel van de kracht nadien.

Comment

hmmm zo heb ik Winny nooit begrepen, is toch ook 1 van de AS die voor kwaliteit gains zorgt?

Wat had je in de nakuur voor ana dan?

Comment

Wat verwacht je voor een gains van je eerste kuur??

Ik hoop voor je dat het niet teveel is want dat is precies wat je gaat winnen... niet veel
                Who's the Chef

Comment

moet je als 1e keer kuur direct 8kg oid willen winnen dan? Als je 3-4 kg spiermassa pakt die voor een groot deel blijft hangen heb je toch een mooi resultaat?

Comment

Originally posted by Kevf View Post
                    moet je als 1e keer kuur direct 8kg oid willen winnen dan? Als je 3-4 kg spiermassa pakt die voor een groot deel blijft hangen heb je toch een mooi resultaat?
                    Voor een eerste keer word vaak test-e gekozen met eventueel nog iets er bij. Dus dan kun je wel zeggen dat je 8-10kg stijgt. Dan een terug val dus mag je toch wel rekenen op 3-5kg kwaliteits massa wat je overhoudt na 10-12 weken.

Ben op moment aan het cutten en ga daarna weer aan de slag met test-e + dbol. In de na-kuur en zo gooi ik de Anavar er pas in met creatine om zoveel mogelijk te behouden. w00t hoop toch ook wel 5kg massa te gainen, maar nog belangrijker me 1RM's omhoog te gooien met 50-75kg als het kan.

Comment

Het lijkt me absoluut niet wenselijk als je voor het eerst gaat kuren om dan ook nog een dergelijke schommelkuur te gaan doen. De coming down van de kuur zowel geestelijk als lichamelijk is dan ontzettend zwaar. Weken trainen en kilo na kilo winnen en vervolgens weer afscheid moeten nemen van een flink deel van de kilo's.

Persoonlijk vind ik het altijd maar een vreemd advies 'als je het doet, doe het dan direct 'goed'' ('goed' staat niet voor niks tussen haakjes).

Als je AS doet, doe het dan gewoon rustig aan, voorzichtig en overhaast niet. Wie weet haalt ie die jongen 'slecht' een dikke 2kg uit zijn kuur maar is ie super tevreden .

Comment

@ Kevf
                        Var is niet slecht voor de gewrichten (juist niet eigenlijk), winstrol wel.
                        "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Ze zeggen dat het slecht is, maar heb er weinig van gemerkt. Gewoon genoeg eten en vocht vasthouden en je bent al klaar :P

Comment

Ik heb wel last van me gewrichten als ik met winny kuurt. Is per persoon verschillend.
                            Bij anavar totaal geen last van.
                            No Pain No Gain

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post
                              @ Kevf
                              Var is niet slecht voor de gewrichten (juist niet eigenlijk), winstrol wel.
                              ff opgezocht idd, ook weer geleerd, daarom zette ik ze ook neer als vraag

Comment

nvtnvt
                                "Echte mannen eten geen honing maar kauwen op een bij"

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X