anavar , winstroll of turinabol .

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Wat is dat nou weer voor achterlijke bump.
    Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
    Go heavy or go home!

Comment

Hij had een vraag over een wel of niet geplaatste post maar heeft zijn post weer veranderd, zijn vraag is blijkbaar niet meer van toepassing.

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post
        @ Kevf
        Var is niet slecht voor de gewrichten (juist niet eigenlijk), winstrol wel.
        Ik ben daar allemaal nog niet zo zeker van. Dat wordt vaak gezegd ja, maar de studies waar die hypothese komt rammelen van alle kanten.

Pijn wil niet zeggen dat je gewrichten ergens onder lijden. Winstrol is bij mijn weten pijngrensverlagend, and kan ontstekingen in de hand werken.
        the one and only tabata overlord

Comment

True. Aan de andere kant hoor je wel verdacht vaak van blessures bij Winstrol, terwijl je dit niet kunt afschuiven op de krachtgain: bij veel middelen is die nog veel groter.
          "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

ben ik toch wel benieuwd of anavar dan ook geschikt is al kickstart icm met test-e kuurtje. als het minder vocht retentie heeft dan dbol

Comment

Originally posted by Posseltje View Post
              ben ik toch wel benieuwd of anavar dan ook geschikt is al kickstart icm met test-e kuurtje. als het minder vocht retentie heeft dan dbol
              Tuurlijk, waarom niet?
              Maar geeft het de resultaat die je zoekt?
              Anavar is uitstekend geschikt wanneer je cut en je wilt je spiermassa niet verliezen. Anavar geeft ook wat kracht maar dit is niet te vergelijken met de krachtwinst die je krijgt met een kickstart d-bol.
              Dus anavar als spierbehouder = toppie.
              Anavar als kickstart = niet doeltreffend en je komt bedrogen uit.

Comment

hmm jah dat is waar maar de vocht retentie van anavar is ook een stuk minder dan die van dbol.en mocht ik weer gaan kuren wil ik niet weer zo'n vochtkop hebben.

Comment

Originally posted by Posseltje View Post
                  Snuff Sann heeft gelijk, je moet een Anavar niet als een kickstart zien.
                  Het is idd meer een middel om spieren te behouden bij het cutten.
                  De gain van een Anavar is maar weinig, maar je mag dat beetje wat je hebt gekregen wel behouden.
                  Het is ondergeschikt aan Testosteron, dus dan zit je nog 4 weken op je gains te wachten, tot de test inkickt.

Comment

zat nog eens te spitten in mijn replies...

waarom wordt turinabol eigenlijk niet aangeraden? Lees daar toch best veel positieve dingen over.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                    X