Nieuwe kuur

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Klinkt op zich niet slecht allemaal, los van dat ziek zijn dan uiteraard. Een weekendje een beetje genieten tussendoor moet gewoon kunnen, je moet ook nog leven nietwaar.
    Ben benieuwd naar de resultaten.

Comment

vet% nog met 1% gezakt, ondanks ziek zijn,geen cardio, vreetbuien en week-end keulen.

kom van 21%, veel vet op rug en armen. nu 18%.
      probleem is dat wanneer zelfs profs naar me kijken, denken dat ik maar 10-12% sta.

cardio terug ingevoerd. gaat goed. zondag gestopt met clen, gisteren begonnen met eca.
      wel bang om te prikken, aspirine verdunt bloed, en ik heb geen zin in blauwe plekken op biceps, kuiten, billen...

Comment

Zou het niet als een probleem zien hoor als profs je bf 6-8% lager inschatten.

Greets...
        Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Je bent t3 aan het gebruiken op flex en de bodypage wordt het aangeraden om je schildklierfunctie te testen heb je dit gedaan?
          Ik ben er zelf ook erg benieuwd naar,wil het zelf misschien ook in m'n volgende kuur gaan gebruiken.maar het is spul waar je heel goed mee moet uitkijken.
          Hebben er meer mnsen ervaring mee?

Grtz
          Pijn is niks meer dan een zwakte dat het lichaam verlaat.

Comment

Schildklier is getest, wel al een tijdje terug, dus niet recent, maar was binnen normale waarde, dus zeker niet verhoogd, wat een probleem kan worden als je t3 gaat gebruiken. Wanneer je een normale functie hebt, en niet plots begint te vermageren met opgejaagdheid, misselijkheid, enz ben je quasi zeker dat je geen verhoogde schilklierfunctie hebt. Maar idd het was misschien verstandiger van dit voor de kuur te doen

Het is wel de bedoeling van een controle te doen na 6 en na 12 weken post cycle. Zowel van schildklier als hormonale, lever en nierfunctie.

Morgen opnieuw vetmeting.

Ik ga deze kuur naar de zomer toe zeker opnieuw doen. Test, tren en stanazolol zijn goed aant kicken, clen, eca en t3 doen hun werk, arimi en stana verhinderen oestero en proges stijging, voorlopig geen last. Als ik nu nog eens wat beter op mijn dieet kon letten, was alles toppie. Korte werkweek is om en eens thuis heb ik steeds de neiging van te schransen. Zonde van de moeite tijdens de werkweek natuurlijk. Maar langs de andere kant zal het resultaat er toch zijn mits het schransen binnen normale grenzen blijft natuurlijk. Wanneer ik niet op aas sta lukt het dieten beter, heb ik het beter in de hand, maar goed, we hebben nog steeds resultaat, dus...

Probleem met de eca is dat er steeds na enkele dagen gebruik een vervelende maagpijn opsteekt die zelfs bij stop van eca enkele dagen aanhoudt, tenzij er maagprotectie wordt genomen, dan herstelt het vlotter maar het houdt de pijn niet tegen. Ik heb reeds geprobeerd van op voorhand maagprotectie te nemen, maar dit verhindert het ontstaan van de maagonteking niet. Iemand raad? maagprotectie = maalox en zantac
            Gestopt met eca, en terug gestart met clen. Dus wel maar 1 week zonder clen ipv 14 dagen.

Bijkomend probleem met de aspirine in de eca is de bloedstolling, heb nu van die vervelende bloedplekjes op de plaats van het prikken in schouders, biceps, kuiten, gluteus, is echt geen zicht.

Comment

Als ik het goed begrijp weet dus de dokter ervan?
              Of heb je gewoon gevraagd of je schildklier na gekeken kan worden?
              Ik zou niet weten wat ik tegen de dokter zou moeten zeggen in zo'n geval.

Grtz..
              Pijn is niks meer dan een zwakte dat het lichaam verlaat.

Comment

Er zijn idd dokters bereidt van je te begeleiden. Het zijn ook maar mensen, de meeste willen je maar wat geld afluizen, ieder op zijn manier met zijn middelen.

Ze werken allemaal met hun produkten, de een schrijft het voor en moet je het gaan halen bij de apotheek.
                De ander zet je de spuiten zelf maar tegen zulk belachelijk hoge prijzen dat je vanzelf naar de zwarte markt op zoek gaat.

Zo zie je maar, 't is een kwestie van de markt te verkennen. Vraag wat rond en er zijn hier en daar mensen die een dokter bezoeken.

En ja de schildklierproeven zitten zowieso standaard bij de meeste bloednames. En als je waardes afwijken, zal je de dokter, of hij je nu aas levert of niet, toch moeten inlichten.

Comment

Je hebt echt mazzel met zo'n dokter. Ik zelf heb een huis arts dat echt een lul is en zoiets echt niet zou willen doen. Oke, de man heeft 't erg druk, maar doet geen controles, omdat je er dan toch maar niet aan moet beginnen

Comment

Kijk ga naar de dokter en vraag een controle bloedname, omdat je je bvb de laatste tijd wat slecht in je vel voelt, je hebt minder zin in alles, trainen, eten, enz...

Hij neemt standaard bloednames, waaronder normaal ook schildklier testen.

De kans dat je eigen huisarts wil meewerken met opvolging is idd zeer klein. Wanneer je je echter even de tijd neemt en wat verder zoekt, vind je gegarandeerd een dokter die je verder kan helpen, al moet je dan 20-30 km verder rijden.
                    Het is echter niet gezegd dat deze je voorschrijft wat je vraagt, dat hangt echt van dokter tot dokter af. Ieder werkt op zijn eigen manier.

Comment

@ myobolix jij komt zeker uit Belgie? in Nederland is het al moeilijk een fatsoenlijke huisarts te vinden laat staan eentje die je wil begeleiden of middelen voorschrijft
                      It is scientificaly proven that the surface of the wings of a bumblebee is too small to fly, but the bumblebee doesnt know this and she flies

Comment

denk dat ze voor begeleiden geen tijd hebben.
                        maar zou er niet ergens een prive kliniek zijn die dat (zonder wachtlijsten, etc.) zou doen? ik zag pas in de telegraaf dat je wel een bodyscan enzo kan laten doen. lijkt me wel wat. (tenzij het 1300 euro is of course).

mijn dokter wilde iig niks geven tegen bitch tits toentertijd. hij zei: ik ga jou niet een middel geven om het andere middel te bestrijden. vroeg hoe ik eraan kwam enzo (had spullen gwoon meegenomen).
                        ik ga denk ik binnenkort ook es bloedonder zoek laten doen.
                        een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

Originally posted by [b
                          Citaat[/b] (bruce @ Dec. 26 2003,13:13)]denk dat ze voor begeleiden geen tijd hebben.
                          maar zou er niet ergens een prive kliniek zijn die dat (zonder wachtlijsten, etc.) zou doen? ik zag pas in de telegraaf dat je wel een bodyscan enzo kan laten doen. lijkt me wel wat. (tenzij het 1300 euro is of course).

mijn dokter wilde iig niks geven tegen bitch tits toentertijd. hij zei: ik ga jou niet een middel geven om het andere middel te bestrijden. vroeg hoe ik eraan kwam enzo (had spullen gwoon meegenomen).
                          ik ga denk ik binnenkort ook es bloedonder zoek laten doen.
                          Zou je ons hiervan op de hoogte willen houden? Die bodyscan lijkt me wel wat, tenzij wat je zegt de prijs te veel wordt.
                          En hoe ga je dan die bloedonderzoek doen, als je dokter niks wilt doen?

Comment

als de doc. (wat hij volgens mij wel verplicht is) het niet wil doen, zoeken naar prive shit ofzo.
                            die in telegraaf staat er altijd in denk ik. viel mn oog een keer op. begint met : geen wachtlijsten, .... etc.
                            een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

Een algemeen bloedonderzoek is niet zo moeilijk, zoals al eerder aangegeven gewoon naar de huisarts gaan en melden dat je de laatste tijd erg moe bent, lusteloos en nergens zin in hebt.

Greets...

Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Idd Curiosio, het blijven dokters en als ze goed in hun vak zijn, zijn ze verplicht van een aantal controles te doen zoals een bloedname, voor ze je onmiddellijk antidepressiva of dergelijke voorschrijven. Wordt er geen bloed genomen, geen goede dokter, dus verder zoeken.

Kijk, wil je de uitslag van een onderzoek moet je klagen over de symptomen.
                                Bij hypothyreoïdie of een te trage werking van de schildklier zijn de symptomen

- Langzame hartslag (minder dan 70 per minuut)
                                - Verhoogde bloeddruk
                                - Zich sloom en moe voelen
                                - Het steeds koud hebben
                                - Slaperigheid ondanks voldoende nachtrust
                                - Slecht geheugen
                                - Concentratieproblemen
                                - Spierkrampen, stijve armen of benen
                                - Gewichtstoename
                                - Pafferig gezicht, zwelling vooral onder de ogen
                                - Krakende of hese stem
                                - Haarverlies (bij mannen ook van benen en armen)
                                - Droge huid die er soms geelachtig uit kan zien
                                - Obstipatie (maar vaak diarree kan ook voorkomen)
                                - Hevige (of juist uitblijvende of onregelmatige) menstruatie
                                - Afscheiding van melk uit de borst
                                - Onvruchtbaarheid
                                - Struma (abnormale zwelling in de hals veroorzaakt door een vergrote schildklier)
                                - Bij kinderen: onvoldoende groei

Kijk maar es op http://www.hypomaarniethappy.nl/

Zo kun je je eigen bloednames wat sturen.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X