Grtz..
Nieuwe kuur
Collapse
X
-
Hoe gaat het met je kuur?
Ik wil misschien dezelfde kuur gaan doen over een paar maanden.
Kan je al wat merken aan krachttoename?
Welke naalden gebruik je en hoe ziet je schema voor t3 eruit?
Ben benieuwd hoe deze kuur bij je bevalt.
GRtz..
Pijn is niks meer dan een zwakte dat het lichaam verlaat.
Comment
-
Vet% blijft hangen, mede dankzij vreetfestijnen en ontbreken van cardio. Dus... riem aanspannen en zweten!
Kuur loopt op z'n eind. nog 10 dagen en we zijn volop aan 't nakuren.
Kracht en spiervolume zijn zeker toegenomen, weliswaar pas vanaf week 3, dus volgende kuur gaat verschillen in die mate dat er minimum 3 weken (wordt dus min 9 weken cycle) voor de eerste t3/clen toediening al begonnen wordt met AAS, zodat deze volop aan 't kicken zijn.
T3 zal gaan tot 150 mcg en sneller opbouwen.
Testes vanaf week 4 aan 't krimpen, dus volgende keer begin week 4 HCG 1000 iu om de drie dagen.
Waar ik nu wel last van heb is waterzakjes onder mijn ogen, zodat iedereen zegt dat ik er moe uitzie. Ben dus nu wel wat vocht aan't ophouden.
Ga de cycle hier vrijgeven, maar bezint eer ge begint, het zijn enorm veel prikjes, die je in verschillende spiergroepen gaat moeten zetten. Het zijn teveel prikjes voor alleen de gluteus. Je moet dus kunnen prikken in bvb biceps, kuiten, schouders.
Dit is een cutting-cycle dus gaat samen met een laag-calorisch, koolhydraat- en vet-arm, matig hoog eiwitrijk dieet
en cardio op nuchtere maag.
De volgende en verbeterde cycle wordt binnenkort ook vrijgegeven.
Er is een aanpassing gebeurt aan dit schema betreffende de nakuur. Je vind de aangepaste versie wat verderop
Attached Files
Comment
-
die waterzakjes duiden op problemen met je schildklier.
heb je wel genoeg info verzameld over T3? je praat er nogal makkelijk over. (150micgram)
je kan van T3 blijvende schildklierproblemen oplopen. en dan word je minder blij.een dag niet geleefd..... dan ben je dood
Comment
-
Jouw nieuwe kuur ziet er echt zwaar uit en vrij duur ook, maar succes met je huidige kuur en met je toekomstige kuur. Wees idd wel voorzichtig met t3.
Offtopic: die hcg doe je wel erg lang bij je nieuwe kuur. Ik zelf ben nu ook voor het eerst bezig met hcg, alleen bij mij was aangeraden gewoon 4x om de 5 dagen te injecten (2500-2500-1500-1500). Zou graag wat advies willen hebben, waarom je zo lang met Hcg kuurt?
Comment
-
De schildklier stopt met werken, net als de testes trouwens, Â na uitwendige toediening van het specifieke hormoon. De key ligt em in de duur van het gebruik. Als dit in de hand wordt gehouden, dwz max 6weken, dan valt de schade nogal mee.
Wanneer sommige onder jullie kuren voorstellen van 12 weken AAS, dan heb ik daar eerder mijn bedenkingen bij dan een 6 weken lange t3 kuur met AAS.
Wat het hcg betreft, moet je het gebruiken waarvoor het dient met name het krimpen van de testes tegengaan. Daarom dat ik nu vaststel dat ik eigenlijk vorige week al had moeten beginnen. Kijk, als straks mijn schildklierfunctie tijdelijk stilligt, wil ik zo snel mogenlijk tenminste een quasi fatsoenlijke sexhormoonfunctie.
Werk je met langere kuren van 12 weken AAS, dan wordt ook voorgesteld van met hcg te beginnen vanaf week 5 tot 7 om het krimpen van de testes tegen te gaan.
Mijn idee hierover is dat wat minder gekrompen is, ook minder tijd nodig heeft om terug op normale grote te zijn.
Wanneer je de zaadcelproduktie wil stimuleren moet er ook gedacht aan hmg, en dit wordt nogal eens vergeten. Het nut van toediening van chorionotroop hormoon verliest effect zonder de ondersteuning met luteĂŻniserend en follikelstimulerend hormoon. Dit is een feit en wordt over het oog gezien omwille van de prijs van het hmg vermoed ik.
Maar goed, gezien ik geen risico wil nemen om zonder schildklier- EN mannelijk hormoon te zitten, moet er een prijs betaald worden.
En ook dit nog: we zijn geen kinderen meer veronderstel ik. Als je zo met de sport bezig bent komt je automatisch op een bepaald moment op een punt waar je keuzes moet maken.
Zo heb je moeten beslissen om jezelf te over- ondervoeden, je nieren onder druk te zetten door het hoge gehalte eiwitten in voeding en bijgevolg in je bloed. Je hebt moeten beslissen die eerste prik te zetten, later om die eerste prik in andere lichaamsdelen.
Als je vet wil verliezen zonder spier te verliezen, kan dit uit mijn ervaring enkel met AAS in combi met t3 en clen.
Dus moet je voor jezelf uitmaken hoever je wil gaan.
Trouwens hoeveel van de semi-profs en profs denk je, leven met constante toediening van het zeer zeer goedkope t3 en bijgevolg zonder schildklier?
Aan ieder het recht van beslissen.
En aan allen EEN GELUKKIG NIEUWJAAR!
Comment
-
Aan harold:
T4 wordt omgezet tot t3. De dosisbepaling is ook anders: om eenzelfde effect te verkrijgen moet je 4 x hogere dosis gebruiken van t4. Dus 200 mcg t4 = 50 mcg t3.
Trouwens je schildklier ligt evengoed stil na gebruik van t4, dus als je toch door de lastige periode zonder schildklierfunctie moet, laat het mijns inziens dan zijn voor een fatsoenlijk resultaat.
Kijk dit is een cutting-cycle. In principe zou er t3 in elke cycle moeten zitten, zij het dan in lagere dosissen van 12.5-25 mcg. Het schildklierhormoon zorgt voor een snellere eiwitsynthese, een synergistisch effect met de AAS, dus meer resultaat met zelfde dosis AAS.
Comment
-
ofwel: na t3 gebruik extra uitkijiken wat j eeet. !!!!!
ben het niet eens met je stellin gom t3 te vergelijken met as. as kan je van herstellen . heb jij een hersteller voor je schildklier? nee? dan zou ik extra voorzichtig zijn. as is geen kattepis, maar T3 is pas echt uitkijken!!! weet waar je mee bezig bent. ik vind persoonlij kals je het met as gaat vergelijken, je niet bewust bent van de ernst van de zaak.een dag niet geleefd..... dan ben je dood
Comment
-
Ik herhaal, op een bepaald moment in je leven moet je keuzes maken. Telkens weer een grens die je verlegt.
Aan ieder de keuze.
Wat Bruce zegt klopt. Met de schilklier spot je niet. Maar HÉ, MET WIE DELEN WE DEZE INFO EIGENLIJK! De meerderheid brengt het jaar door met vermoedelijk 2 sessies per jaar van prikken in god weet welke lichaamsdelen van chemische coctails die een gemiddelde mens door het lint zouden laten gaan.
Er wordt gepraat over groeihormoon toediening, alsof het gaat over nemen van een vitaminetabletje. Ook groeihormoon heeft invloed op je schildklier en verminderd de werking ervan, maar dit terzijde. Groeihormoon doet veel ergere dingen dan dat. Waar we eveneens licht overgaan. Net als over het AAS gebruik op zich. Dit is geen normale levensstijl. En dit doe je niet ondoordacht.
In mijn geval laat ik me niets wijsmaken door weet ik welke wijsneus die weet ik wat komt vertellen. Informeer jezelf. Weet waarmee je bezig bent, stel vragen en zoek naar antwoorden van verschillende bronnen en vergelijk. Dat is wat ik ervan denk.
Laat je begeleiden. Punt.
Comment
-
duidelijk.
ik miste alleen dat stukje wat je nu verteld, dat je weet wat de gevolgen zijn. maar je ziet dat harold je kuurtje ook wil doen, en missch. voor meerderen die denken dat het wel iets voor hun is... snappie. nu weet iedereeen die dit leest wat er adh is. voor de rest alleen maar alle succes van de wereld!!een dag niet geleefd..... dan ben je dood
Comment
-
Na al dat gevreet, en ontbreken van cardio de laatste week is vet% stabiel gebleven, maar dus zeker niet verder gezakt.
Wil me niet proberen voor te stellen wat het resultaat zou zijn als ik nu geen t3 en clen zou aan 't nemen zijn.
Dus opnieuw routine: dieet op punt en cario o.n.m.
Na stoppen van kuur terug naar minimum 300g koolhydraten. Met 200g eiwitten standaard en ong. 40g vet komen we dan op min. 2360 kcal. Wekelijkse vet% meting moet verdere aanpassingen verzekeren. Eventueel invoeren van insuline voor behoud spiermassa, alhoewel vet% dan moeilijk in de hand te houden is. Ga beginnen met 4iu 's morgens, dan evalueren na week.
Interval training invoeren na kuur 2x/week ondere vorm van joggen/hardlopen en/of spinning. Dit nu pas omdat dat niet ging op clen/t3. Naar het schijnt zou de verbranding door interval training zelfs langer dan 36 u verhoogt zijn, tov 24u met normale vetverbranding.
Trainingsfrequentie gaat ook langzaam naar 3-4X/week krachttraining ipv 5-6X. Intensiteit wordt ook lager, gaan naar 10-12 herhalingen ipv 4-8.
Ok en voor al diegenen die ook maar even denken van hieraan te beginnen, hier volgt de ontnuchtering.
Wat me nu te wachten staat, de afkick, daar hebben we allen een hekel aan. Weet dat dit met t3 nog verergert. LETHARGIE, DEPRESSIE heersen de volgende maanden.
Dankzij deze fase laten de meeste de sport voor wat het is. Motivatie verdwijnt, trainingsfrequentie neemt af en stopt. Eetgewoontes verdwijnen en men heeft de neiging te hervallen naar 3 maaltijden per dag.
Zonde van het geld.
Hier worden de hardcore liefhebbers geboren. Degenen die hun focus kunnen houden.
Laat anderen u helpen.Zorg dat je een goede trainingspartner hebt, of iemand die van de situatie afweet en je hier door kan helpen.
Zoek een arts die je wat kan begeleiden. Verwacht niet dat deze u zal steunen in uw keuze, maar tenminste doet wat u van hem verwacht, bloed nemen, eventueel hmg, hcg voorschrijven, antidepressiva wanneer nodig (ben hier geen voorstander van, maar goed, het kan helpen).
De training- en voedingsgewoontes moeten echt ingebakken zijn en volledig geĂŻntegreerd in de leefgewoonte om dit te volharden, en dan nog... Leefgewoontes kunnen veranderen, zeker nu in deze periode die volgt. Daarom dat je dit best ook pas probeert na enkele jaren trainings- voedingservaring en niet als novice die als een kieken zonder kop zomaar eens iets gaat uit proberen.
Ken uzelf, en weet je aankan. Ben je er niet klaar voor, dan denk er zelf niet aan het te proberen.
Comment
-
Post-cycle is in die zin aangepast, dat er nu gedurende heel de hcg, hmg periode arimidex zal genomen worden.
Het feit dat hcg een verhoging geeft van endogeen test houdt in dat er ook conversie zal zijn naar oesterogeen. Bijgevolg zou het dom zijn arimidex te stoppen tijdens nakuur, alleszinds zolang hcg wordt geprikt.
De dosis is ook wat beter verdeeld over het aantal dagen. In principe is een tiental dagen hcg al voldoende.
In elk geval lijkt me dit nu een volledige nakuur. Ben benieuwd naar het resultaat.
Even dit: vergroot uw kennis door ook eens op andere hardcore boards te surfen. Blijkbaar wordt omtrent t3 gebruik veel info verschaft waar sommigen hier bleek van zouden worden (cfr 8 maanden 25mcg-175mcg zonder crash enz...). Nu goed, ieder persoon reageert anders op medicatiegebruik dus, ieder moet het voor zichzelf ook testen, daar komt het op neer. Begin klein en langzaam opbouwen. Kuur na kuur.
Click op search: geef "t3" in en bekijk Sixpackabs's thread "low t3 dose-how long"
Anabolic Extreme: Extreme Forum
Attached Files
Comment
-
dat resultaat moet er zijn. kan niet anders. ik heb veel waardering voor hoe intensief je alles bestudeert en voorbereid. heb er het volle vertrouwen dus in.
uiteraard zijn een voor- en na-picture erg welkom...een dag niet geleefd..... dan ben je dood
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door awinash62To enroll in the US CPA course, candidates must fulfill specific educational and professional criteria. A bachelor’s degree in accounting, finance,...
-
Kanaal: Trainingsschema's
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 111kg 1x
- 82.5kg 6x
- 82.5kg 7x
Deficit wide grip SL DL:
- 80kg 3x10...-
Kanaal: Trainingslogjes
3 dagen geleden -
-
door harryjkevin0Finding effective techniques to get assignment done is essential when academic deadlines are approaching. You may greatly lower stress and enhance the...
-
Kanaal: Algemeen
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 62.5kg 12x
1 sec paused safety bar squat:
- 91kg 2x
Wide grip...-
5 dagen geleden -
-
door romankenndyParasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
-
Kanaal: Ziekten en aandoeningen
5 dagen geleden -
-
door ShuconaRodShuconaandrod expert coaching provides guidance to help you reach your personal and professional objectives. Whether you're looking to enhance your skills,...
-
6 dagen geleden -
-
door MillerTilanBreng je keuken tot leven met opvallend 3D-fotobehang dat diepte en karakter toevoegt. Kies uit moderne patronen, natuurlijke elementen of abstracte ontwerpen...6 dagen geleden
-
door harryjkevin0Precise research, critical thinking, and outstanding writing abilities are necessary for success in MBA education. An MBA Assignment Writing Service provides...
-
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 63.5kg 2x6
Safety bar back extension:
- 35kg 4x
- 20kg 15x
Push...-
6 dagen geleden -
-
door wdenis2212Managing glaucoma doesn’t have to be expensive. At HealthMedsRX, you can find affordable and effective solutions like Bimatoprost eye drops to help reduce...
-
Kanaal: Gezondheid en uiterlijk
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment