Eerst denken...dan doen!!!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Ashley View Post
    Mooi stuk wat je hebt geschreven!

Maar wat ik niet begrijp, is dat je een aantal weken geleden een post hebt gedaan dat je een darmontsteking heb gehad, en veel gewicht bent verloren. En nu ben je van plan om er toch snel weer een kuur tegen aan te gooien. Ik vind het dan een beetje dubbel wat je hier post.
    dit heeft totaal niks te maken wat hij hier gepost heeft

dit gaat over beginners etc

die niet weten wat ze doen over jonge lui die niet weten dat nakuren ook moet

vind je post dan ook echt doel loos
    Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Mooi stuk wat je hebt geschreven!

Maar wat ik niet begrijp, is dat je een aantal weken geleden een post hebt gedaan dat je een darmontsteking heb gehad, en veel gewicht bent verloren. En nu ben je van plan om er toch snel weer een kuur tegen aan te gooien. Ik vind het dan een beetje dubbel wat je hier post.
      daar gaat mijn topic niet over!!! ik weet donders goed waar ik mee bezig ben!!
      ben ook een van de weinigen die zich voor, tijdens en na de kuur compleet laat nachecken door de dokter die weet dat ik kuur...

maar even off topic dan maar,

ik kan niet anders dan je gelijk geven... darmontsteking was rond eind juni, ben idd net weer begonnen. er zitten maar 2 maanden tussen het eind van mijn antibiotica kuur en deze as kuur.....ergens heb je wel gelijk.

moet wel even erbij zeggen dat ik altijd 6 maanden tussen eind nakuur en begin nieuwe kuur heb, dus het wilde gebruik valt vind ik wel mee
      Last edited by elpadrone; 07-09-2009, 20:26.
      uut grunn!

Comment

Maarre Ashley, heb jij Elpadrone al niet een keertje verteld dat hij er verkeerd aan doet om weer met AS te beginnen na zijn darmontsteking?
        Is dat niet dubbel dan?

Comment

grappig dat topic's altijd weer de andere kant op gaat he

op zich wel jammer, maarja het blijft een forum

Comment

Originally posted by Snuff-Sann View Post
            Maarre Ashley, heb jij Elpadrone al niet een keertje verteld dat hij er verkeerd aan doet om weer met AS te beginnen na zijn darmontsteking?
            Is dat niet dubbel dan?

hahaha touché
            uut grunn!

Comment

Dubbel is misschien niet de juiste woordkeuze.....aan de ene kant schrijft hij een heel goed stuk voor de beginner.
              Aan de andere kant....

Ik zal verder niet je topic vervuilen dat is niet nodig.
              ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

Originally posted by martin27 View Post
                grappig dat topic's altijd weer de andere kant op gaat he

op zich wel jammer, maarja het blijft een forum
                Hey Mart, kerel.
                Tis gewoon een discussie die we aangaan, meer niet.
                Mensen komen met hun mening en die worden door anderen weer gecorrigeerd.

Comment

Hey Mart, kerel.
                  Tis gewoon een discussie die we aangaan, meer niet.
                  Mensen komen met hun mening en die worden door anderen weer gecorrigeerd.

daarom zij ik het blijft een forum

daar heb je dus discussie's etc

maar je begrijpt me wel tog

Comment

Dubbel is misschien niet de juiste woordkeuze.....aan de ene kant schrijft hij een heel goed stuk voor de beginner.
                    Aan de andere kant....
                    Persoonlijk denk ik dat hij inderdaad iets heel zinvols hier op Bodynet gezet heeft, niks op aan te merken.
                    Ook zal hij wel weten hoe met AS om te gaan, ja, weet natuurlijk niet of die ontsteking daarmee iets te maken had, als dat het geval zou zijn denk ik dat hij er van geleerd heeft, althans dat hoop ik maar voor hem.

Comment

ben al jaren geen beginner meer, ik ben ook te vroeg begonnen. Ik heb er geen spijt van.

Het verschil is dat toen ik begon, dat onder begeleiding was....alles werd mij voorgekauwd, volledige ondersteuning....

toen de beste man eenmaal door persoonlijke omstandigheden niet meer in staat was me te begeleiden werd ik gedwongen om me in te lezen in de materie, en het op eigen houtje verder te doen....
                      en ik leer nog elke dag bij....ik probeer alleen maar die jonge knullen die het toch wel gaan doen iets duidelijk te maken, snap ie????
                      uut grunn!

Comment

Originally posted by martin27 View Post
                        daarom zij ik het blijft een forum

daar heb je dus discussie's etc

maar je begrijpt me wel tog
                        Natuurlijk man, was maar een beetje aan het dollen, haha.
                        Moet kunnen, tog?

Comment

Persoonlijk denk ik dat hij inderdaad iets heel zinvols hier op Bodynet gezet heeft, niks op aan te merken.
                          Ook zal hij wel weten hoe met AS om te gaan, ja, weet natuurlijk niet of die ontsteking daarmee iets te maken had, als dat het geval zou zijn denk ik dat hij er van geleerd heeft, althans dat hoop ik maar voor hem.
                          de darm ontsteking kwam door een parasiet waarschijnlijk opgelopen in mexico.....

ik ga proberen te slapen...wat al niet meevalt met 600mg tren e in de week hehehehe
                          uut grunn!

Comment

Originally posted by elpadrone View Post
                            de darm ontsteking kwam door een parasiet waarschijnlijk opgelopen in mexico.....

ik ga proberen te slapen...wat al niet meevalt met 600mg tren e in de week hehehehe
                            Parasiet, Mexico?
                            Was dat geen varken?

Comment

succes dan maar

Comment

ben al jaren geen beginner meer, ik ben ook te vroeg begonnen. Ik heb er geen spijt van.

Het verschil is dat toen ik begon, dat onder begeleiding was....alles werd mij voorgekauwd, volledige ondersteuning....

toen de beste man eenmaal door persoonlijke omstandigheden niet meer in staat was me te begeleiden werd ik gedwongen om me in te lezen in de materie, en het op eigen houtje verder te doen....
                                en ik leer nog elke dag bij....ik probeer alleen maar die jonge knullen die het toch wel gaan doen iets duidelijk te maken, snap ie????
                                Ik kom niet helemaal uit een ei...tuurlijk snap ik dat je een boodschap wil overbrengen en nogmaals het is een mooie post.
                                Ik hoop dat er wat "kinderen'' zijn die je post lezen en zich 2x bedenken voordat ze met AS beginnen.
                                ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X