Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Geen ervaring mee snipke, sorry.
Misschien kan je op dbb kijken, staan wel een aantal logs derover, ook in de geavanceerde sectie staan een aantal topics derover.
Geen ervaring mee snipke, sorry.
Misschien kan je op dbb kijken, staan wel een aantal logs derover, ook in de geavanceerde sectie staan een aantal topics derover.
greetz
geen reclame maken voor lelijke forums he
Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280. Go heavy or go home!
Kijk he bro, ik heb zelf jaren zwaar gekuurt, groeihormoon alles erop en eraan, mijn lijf is gewoon naar de kloten van het kuren, ik zat soms 6 maaden aan de sus en prikte om de drie dagen 3 cc en dit voor 6 maanden. Maar ik ben wijzer geworden en voor mij hoeft het niet meer, heb een gezin en 5 kids , en die gaan nu voor en ik heb ook diep gezeten ze.
Quote wel een beetje uit context genomen. Vind dat kritische kanttekening wel moet kunnen...
"We must all suffer from one of two pains: the pain of discipline or the pain of regret."
Snipke vraagt alleen om ervaring hè, zegt niet dat hij zelf gaat gebruiken. Misschien helpt hij wel iemand informatie verzamelen of gaat hij er een boek over schrijven.
Daarnaast is hij oud genoeg om zelf te bedenken of hij het wel wil gebruiken.
Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280. Go heavy or go home!
damm zeg, mag ik nu ook al niets meer vragen, wou ik effe een jaartje aan de igf gaan
Grtz
Ik heb het 3 maanden gebruikt.
Gelijk na de training 40 mcg in elke spiergroep gezet.
Is sterk spul maar je moet oppassen met je eten ,want als je niet uitkijkt met je eten kan je weleens vet worden.
Nee is niks voor mij meer.
Ik ben nu bezig met peptides maar dat werkt als gek.
Je krijgt van die igf wel en gruwelijke pomp.
Sorry dat ik hier niet op reageer Snipke. Ik kan er weinig over melden, daar ik het nooit zonder HGH heb gebruikt.. Dus ik zal dan ook geen eerlijk oordeel kunnen geven..
Ik heb het 3 maanden gebruikt.
Gelijk na de training 40 mcg in elke spiergroep gezet.
Is sterk spul maar je moet oppassen met je eten ,want als je niet uitkijkt met je eten kan je weleens vet worden.
Nee is niks voor mij meer.
Ik ben nu bezig met peptides maar dat werkt als gek.
Je krijgt van die igf wel en gruwelijke pomp.
En wat bedoel je dan met eten, niks vettig eten als je het gezet hebt of niet teveel koolhydraten. Met wat heb je de igf gecombineerd, en wat zijn die peptides, lijkt me ook interssant
En wat bedoel je dan met eten, niks vettig eten als je het gezet hebt of niet teveel koolhydraten. Met wat heb je de igf gecombineerd, en wat zijn die peptides, lijkt me ook interssant
Grtz
Er zijn enkele peptides:
De sterkste is cjc 1295,
dan heb je ghrp-6,
dan sermoline,
en dan komt MGF.
Integrate eco driving with GPS tracking software in fleet management system to reduce fuel use, cut emissions, and extend vehicle lifespan. This article...
The IPL's best finisher is known for their ability to handle pressure and close matches successfully. Ability to decide under pressure. Strategies, and...
Sex dolls have come a long way since their inception. What started out as simple inanimate objects designed for sexual pleasure have evolved into highly...
Comment