Originally posted by Ashley
View Post
MGF logje er bij..
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Nog iets wat ik wil melden.. Is niet helemaal passend bij dit topic MGF maar toch meld ik het ff voor anderen... Sinds ik ben overgestapt van Bold naar Tren (sorry ik weet niet de exacte datum) heb ik opgemerkt dat mn bodytemp 0.5 gr is gestegen.. Nu krijg ik het vermoeden, dat het om deze reden ook vetverbrandend werkt.. Ook moet ik zeggen dat ik dat ook al eens heb gemerkt met winny..
Comment
-
Tren kan je lichaamstemp met soms meer dan anderhalve graad verhogen.. hehe wacht maar af als je wat verder bent. Overigens is een hogere lichaamstemp stofwisselingverhogend, maar niet per definitie vetverbrandend. Het wordt natuurlijk pas vet verbrandend met behulp van een deficiet dieet.
Ik dacht ik zeg het maar even voor dat iedereen weer denkt dat je 5% droger en 10kg zwaarder kunt worden in dezelfde kuur. Anders is de tren straks weer uitverkocht bij m'n volgende kuur..
Comment
-
Originally posted by Falstyr View PostTren zie je in aardig wat Cut-kuurtjes dus zou me niet verbazen
Ben benieuwd naar de resultaten van het MGF. Ga je ook die CRJ geval loggen een keer?
Comment
-
Originally posted by DK01 View PostTren kan je lichaamstemp met soms meer dan anderhalve graad verhogen.. hehe wacht maar af als je wat verder bent. Overigens is een hogere lichaamstemp stofwisselingverhogend, maar niet per definitie vetverbrandend. Het wordt natuurlijk pas vet verbrandend met behulp van een deficiet dieet.
Ik dacht ik zeg het maar even voor dat iedereen weer denkt dat je 5% droger en 10kg zwaarder kunt worden in dezelfde kuur. Anders is de tren straks weer uitverkocht bij m'n volgende kuur..
Comment
-
Originally posted by Knulletje View PostNou DK01, de meeste kerels hier weten best hoe het allemaal werkt hoor, en sommige nog veel beter dan ik. Het zijn vaak de beginners die denken, dat je tegelijk kunt afvallen en veel spieren kunt kweken...En in 3 maanden n beer kunt zijn. Als ik wat verder ben? Die vat ik ff niet, sorry... Kun en wil je mij dat uitleggen?
Ik doelde ook op de beginners bro, niet op een veteraan als jij. Wat ik bedoelde met als je verder bent; als je verder in je kuur zit met de Tren. Je hebt zoals je natuurlijk zult weten opbouwende bloedwaardes. De stijgende bloedwaardes stijgen, naar mijn ervaring, evenredig met de bodytemp hehe
Comment
-
Originally posted by DK01 View PostIk doelde ook op de beginners bro, niet op een veteraan als jij. Wat ik bedoelde met als je verder bent; als je verder in je kuur zit met de Tren. Je hebt zoals je natuurlijk zult weten opbouwende bloedwaardes. De stijgende bloedwaardes stijgen, naar mijn ervaring, evenredig met de bodytemp hehe
Comment
-
Logje... Zoals ik al schreef ben ik klaar met de Tren, ik ben blij toe... Ik merkte toch wel dat het me opvrat en uitbeende, daar mee bedoel ik niet de spiermassa hoor.. Nee geestelijk sloopt het je, en je bent niet te genieten voor je medemens... MGF ik ben nu 3 weken bezig, en moet er nog 3... Ik zet in de weekeinden niets, en moet er hard over nadenken of ik maandag wel verder ga met de MGF.. Ik moet ook niet vergeten dat ik aan het einde zit van n heftige kuur, en ik denk dat de MGF iets te hoog is gegrepen.. Vind ik het waard: om kut te slapen? slecht te trainen, door spierpijn? Het werkt als n trein, kan niets anders zeggen. Maar alle sides ervan, is voor mijn ouwe lijf na deze kuur misschien te gek.. Ik denk er heel hard over na.. Het kan mij namelijk geen moer schelen als ik met resten zit, daar heb ik nooit naar gekeken.. Kortom ik denk na... Na t weekeind weet ik meer...
Comment
-
Originally posted by Ashley View PostJe zal het wel niet van een leek aannemen.....maar bij twijfel is het beter om te stoppen. Just my 2 cents.
Wel een leuk log om te volgens
Comment
-
Het is maandag morgen, en twijfel nog steeds of ik de MGF wel doorzet.. Ook ben ik best bezig met onderzoek naar mezelf.. Mn belofte om foto,s te plaatsen (wat ik echt wel doe) van door de jaren heen met de daarbij behorende text, blijkt toch meer tijd te kosten dan ik dacht.. Omdat ik niets bewaard heb van eerdere kuren. Gelukkig zijn er die het nog wel weten, maar of het allemaal precies klopt is n vraagteken.. Ik wil het graag zo nauwkeurig mogelijk doen, dus het is zoeken vragen en navragen.. Ook ik weet het allemaal niet meer zo precies.. Maar ik heb al best veel boven water gekregen, en ik denk dat het best gaat lukken... Ik hoop wel dat jullie begrijpen dat het allemaal heel lang geleden is, en het bij benadering is. En niet precies op n kilo nauwkeurig.. Maar ik doe mn stinkende best om het sluitend en zo precies mogelijk te gaan doen...Nog n paar weekjes geduld aub.....
Comment
-
Originally posted by Knulletje View PostHet is maandag morgen, en twijfel nog steeds of ik de MGF wel doorzet.. Ook ben ik best bezig met onderzoek naar mezelf.. Mn belofte om foto,s te plaatsen (wat ik echt wel doe) van door de jaren heen met de daarbij behorende text, blijkt toch meer tijd te kosten dan ik dacht.. Omdat ik niets bewaard heb van eerdere kuren. Gelukkig zijn er die het nog wel weten, maar of het allemaal precies klopt is n vraagteken.. Ik wil het graag zo nauwkeurig mogelijk doen, dus het is zoeken vragen en navragen.. Ook ik weet het allemaal niet meer zo precies.. Maar ik heb al best veel boven water gekregen, en ik denk dat het best gaat lukken... Ik hoop wel dat jullie begrijpen dat het allemaal heel lang geleden is, en het bij benadering is. En niet precies op n kilo nauwkeurig.. Maar ik doe mn stinkende best om het sluitend en zo precies mogelijk te gaan doen...Nog n paar weekjes geduld aub.....
Het plaatsen van foto's is helemaal niet zo belangrijk.
En aan wie moet je ze tonen?
Veel belangrijker is het om zelf te zien dat je progressie maakt, dan kun je inderdaad foto's maken maar die houd je gewoon voor jezelf.
Ik heb na lang nadenken ook besloten om niet met foto's mijn topic te beeindigen. Ik heb ze wel laten schieten, en ik ben heel erg tevreden, maar dit is iets wat ik voor mezelf hou, want waarom zou ik ze moeten posten. Er zijn er zoveel die tegen AS zijn, en ook de figuren die alleen maar met kritiek aankomen. Dus vind ik het helemaal niet waard om mezelf als schietschijf te gebruiken.
Comment
-
Originally posted by Snuff-Sann View PostMaak je niet druk man.
Het plaatsen van foto's is helemaal niet zo belangrijk.
En aan wie moet je ze tonen?
Veel belangrijker is het om zelf te zien dat je progressie maakt, dan kun je inderdaad foto's maken maar die houd je gewoon voor jezelf.
Ik heb na lang nadenken ook besloten om niet met foto's mijn topic te beeindigen. Ik heb ze wel laten schieten, en ik ben heel erg tevreden, maar dit is iets wat ik voor mezelf hou, want waarom zou ik ze moeten posten. Er zijn er zoveel die tegen AS zijn, en ook de figuren die alleen maar met kritiek aankomen. Dus vind ik het helemaal niet waard om mezelf als schietschijf te gebruiken.
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Safety bar squat:
- 80.5kg 13x
One legged calf raise:
- BW + 30kg 10x
- BW + 30kg 5x
Superset...-
Kanaal: Trainingslogjes
2 uur geleden -
-
door bufankaHow can buying members for Telegram be your secret to success in Europe?
In the world of instant messengers and social networks, Telegram has long...4 uur geleden -
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTen eerste iedereen een erg gelukkig en hopelijk gezond nieuwjaar gewenst!
Training A
Safety bar squat:
- 111kg 2x...-
2 dagen geleden -
-
door enroutechnologiesIntegrate eco driving with GPS tracking software in fleet management system to reduce fuel use, cut emissions, and extend vehicle lifespan. This article...
-
Kanaal: Even voorstellen...
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 65kg 7x
Paused safety bar squat:
- 91kg 3x
Wide grip bent over...-
4 dagen geleden -
-
door bufankaSudoku Online Spelen Gratis: Jouw Nieuwe Verslaving?
Stel je voor: een regenachtige dag in de gezellige straten van Amsterdam. Je zit lekker...4 dagen geleden -
door sportsbyteThe IPL's best finisher is known for their ability to handle pressure and close matches successfully. Ability to decide under pressure. Strategies, and...
-
Kanaal: Algemeen
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 65kg 6x
- 65kg 7x
Safety bar back extension:
- 35kg 5x
- 21kg 15x...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Spierbouwers.nldoor NancyfrankSex dolls have come a long way since their inception. What started out as simple inanimate objects designed for sexual pleasure have evolved into highly...
-
Kanaal: Links
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzMaandag niet getraind, had een sollicitatie in de ochtend en daarna werken, keertje wat langer rust kon ook geen kwaad.
Deze week maar keertje 2...-
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment