Ben ik ff blij lekker laat te zijn begonnen.
Anabolen onder 21 jaar.
Collapse
X
-
dat het de groei remd maakt hun echt geen reet uit.. Als je het echt wilt doen doe je het toch. Zorg gwn op zijn minst dat je een goede basis hebt.. En hou het bij 1a 2 keer per jaar.. De een rookt , en zuipt zich ieder weekend lam .. Ik zou dan toch kiezen voor een kuurtj eens per jaar.
Comment
-
Originally posted by tino View Postdat het de groei remd maakt hun echt geen reet uit.. Als je het echt wilt doen doe je het toch. Zorg gwn op zijn minst dat je een goede basis hebt.. En hou het bij 1a 2 keer per jaar.. De een rookt , en zuipt zich ieder weekend lam .. Ik zou dan toch kiezen voor een kuurtj eens per jaar.
Comment
-
Yup Oxymetholone, gelijk afgelopen.... Anadrol is de heftigste die er is, en word veel gebruuikt door PL en strongman.. Die nemen 6 weken anadrol als kickstart, ipv zoals wij Dbol.. Is tevens de snelste power en massa gainer, en geeft de meeste nare sides..
Comment
-
Originally posted by tino View Postidd hoor ook wel eens dat je niets anders dan vocht gaint met de oxy's. En kans op tietjes erg groot is
Comment
-
Originally posted by Knulletje View PostSchrikbarend hoge kans ja. Ook op abces en bloedzweren.. Maar bij deze werkt het vocht in je voordeel, het beschermd je gewrichten. Vet krijg je ook heel snel, maar op onverklaarbare wijze is dat ook zo weer weg... Maar sterk dat je er van word, niet normaal meer.. Ben er 1x mee begonnen, heb het na 3 weken gestopt omdat: ik was in 3 weken 23kg aangekomen. Was beresterk, maar vreselijk opgeblazen.. Ben er nooit meer mee verder gegaan, het voelt gewoon niet goed als je laag in bf zit........
Comment
-
Originally posted by rvanweel View PostDus even voor mijn idee, zijn er dan helemaal geen pro's die niet gebruikt hebben ? , of is het simpleweg niet mogelijk om zo groot te worden zonder AS ?
Mvg
Rvanweel
Comment
-
Originally posted by Knulletje View PostArnold heeft ook tot 2x toe n nieuwe lever nodig gehad... Omdat hij Dbol en Winny al niet meer liet staan..
Originally posted by Knulletje View PostSchrikbarend hoge kans ja. Ook op abces en bloedzweren.. Maar bij deze werkt het vocht in je voordeel, het beschermd je gewrichten. Vet krijg je ook heel snel, maar op onverklaarbare wijze is dat ook zo weer weg... Maar sterk dat je er van word, niet normaal meer.. Ben er 1x mee begonnen, heb het na 3 weken gestopt omdat: ik was in 3 weken 23kg aangekomen. Was beresterk, maar vreselijk opgeblazen.. Ben er nooit meer mee verder gegaan, het voelt gewoon niet goed als je laag in bf zit........
Maar uiteraard zal het mooier klinken als dat het is als ik de rest er om heen lees.
Originally posted by rvanweel View PostDus even voor mijn idee, zijn er dan helemaal geen pro's die niet gebruikt hebben ? , of is het simpleweg niet mogelijk om zo groot te worden zonder AS ?
Mvg
RvanweelLast edited by jordy; 27-11-2009, 13:44.Owner of the Iron Playground.
Comment
-
Mvg
Rvanweel
Comment
-
Originally posted by Falstyr View PostJe weet dat er Cut kuur steroiden zijn die 9-10 dagen afbreek tijd hebben en onvindbaar op de tests zijn? Dus die zogenaamde naturel gasten kunnen lekker cutten zonder spierafbraak :P
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door akashsingh<a href="https://yourhikes.com/forums/topic/unlock-your-intuition-a-comprehensive-guide-to-tarot-reading-courses/">https://yourhikes.com/forums/topic/unlock-your-intuition-a-comprehensive-guide-to-tarot-reading-courses/</a>...
-
Kanaal: Het Nieuws
2 uur geleden -
-
door davidsoyIt is not always easy to write a dissertation, however with the right assistance, everything turns out fine. British dissertation help is useful to guidance...
-
Kanaal: Algemeen
3 uur geleden -
-
door flotillaiotGary B Flom a seasoned leader in the automotive industry, is playing a pivotal role in revolutionizing the transportation sector in Saudi Arabia and the...1 day ago
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzSinds afgelopen woensdag ochtend wat last van m'n schouders (voorkant). Begon rechts, dacht gewoon verkeerd gelegen. Gewoon getraind, ging prima >...
-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
-
door arielwilsonAcademic research work requires critical thinking, systematic analysis and well-structured writing as is the case with a PhD program. Public and PhD thesis...
-
Kanaal: Algemeen
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 1x (PR'!, uitvoering kon iets netter, dus opschonen komende weken)
- 105kg 1x
...-
Kanaal: Trainingslogjes
4 dagen geleden -
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...5 dagen geleden
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...6 dagen geleden
-
door flotillaiotGary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....6 dagen geleden
Tag Cloud
Collapse
Comment