Anabolen onder 21 jaar.

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Ben ik ff blij lekker laat te zijn begonnen.

Comment

dat het de groei remd maakt hun echt geen reet uit.. Als je het echt wilt doen doe je het toch. Zorg gwn op zijn minst dat je een goede basis hebt.. En hou het bij 1a 2 keer per jaar.. De een rookt , en zuipt zich ieder weekend lam .. Ik zou dan toch kiezen voor een kuurtj eens per jaar.

Comment

Originally posted by tino View Post
        dat het de groei remd maakt hun echt geen reet uit.. Als je het echt wilt doen doe je het toch. Zorg gwn op zijn minst dat je een goede basis hebt.. En hou het bij 1a 2 keer per jaar.. De een rookt , en zuipt zich ieder weekend lam .. Ik zou dan toch kiezen voor een kuurtj eens per jaar.
        Als het dan toch moet kun je beter n veiliger type, zoals n Primo nemen.. Als je direct klaar wilt zijn voor de rest van je leven neem je de heftigste: Anadrol50...

Comment

oxy's wil je zeggen?

Comment

Yup Oxymetholone, gelijk afgelopen.... Anadrol is de heftigste die er is, en word veel gebruuikt door PL en strongman.. Die nemen 6 weken anadrol als kickstart, ipv zoals wij Dbol.. Is tevens de snelste power en massa gainer, en geeft de meeste nare sides..

Comment

idd hoor ook wel eens dat je niets anders dan vocht gaint met de oxy's. En kans op tietjes erg groot is

Comment

Originally posted by tino View Post
                idd hoor ook wel eens dat je niets anders dan vocht gaint met de oxy's. En kans op tietjes erg groot is
                Schrikbarend hoge kans ja. Ook op abces en bloedzweren.. Maar bij deze werkt het vocht in je voordeel, het beschermd je gewrichten. Vet krijg je ook heel snel, maar op onverklaarbare wijze is dat ook zo weer weg... Maar sterk dat je er van word, niet normaal meer.. Ben er 1x mee begonnen, heb het na 3 weken gestopt omdat: ik was in 3 weken 23kg aangekomen. Was beresterk, maar vreselijk opgeblazen.. Ben er nooit meer mee verder gegaan, het voelt gewoon niet goed als je laag in bf zit........

Comment

Dus even voor mijn idee, zijn er dan helemaal geen pro's die niet gebruikt hebben ? , of is het simpleweg niet mogelijk om zo groot te worden zonder AS ?

Mvg
                  Rvanweel

Comment

Originally posted by Knulletje View Post
                    Schrikbarend hoge kans ja. Ook op abces en bloedzweren.. Maar bij deze werkt het vocht in je voordeel, het beschermd je gewrichten. Vet krijg je ook heel snel, maar op onverklaarbare wijze is dat ook zo weer weg... Maar sterk dat je er van word, niet normaal meer.. Ben er 1x mee begonnen, heb het na 3 weken gestopt omdat: ik was in 3 weken 23kg aangekomen. Was beresterk, maar vreselijk opgeblazen.. Ben er nooit meer mee verder gegaan, het voelt gewoon niet goed als je laag in bf zit........
                    23 kilo in 3weken? Nou dat kan niet gezond zijn.. Begrijp dat je je er niet goed bij voelde

Comment

Originally posted by rvanweel View Post
                      Dus even voor mijn idee, zijn er dan helemaal geen pro's die niet gebruikt hebben ? , of is het simpleweg niet mogelijk om zo groot te worden zonder AS ?

Mvg
                      Rvanweel
                      Nou, je hebt n natuurlijke grens aan je kunnen.. As maakt je veel groter +- 15-20% En dan zijn er nog de middelen, om ook dit aan je laars te lappen.. Door nieuwe spiercellen te kweken.. Maar ga er maar van uit als ze boven de +-115kg zijn, dat ze wel ns iets hebben gedaan...

Comment

Arnold heeft ook tot 2x toe n nieuwe lever nodig gehad... Omdat hij Dbol en Winny al niet meer liet staan..
                        Dat wist ik dan weer niet. Maar ik sta er eerlijk gezegd ook niet echt van te kijken.

23 kilo? Tering man. En dat op 3 weken. Klinkt als een dream come true. :P
                        Maar uiteraard zal het mooier klinken als dat het is als ik de rest er om heen lees.

Mvg
                        Rvanweel
                        Als je lid bent van de IFBB en dus pro BB-er bent mag je ervan uit gaan dat die gasten allemaal, stuk voor stuk gebruiken. Het is simpelweg gewoon onmogelijk om op zo'n niveau te draaien als naturel. Groot kun je best worden als naturel, maar het is niet alleen dat. Op wedstrijden als de New York Classic en natuurlijk de belangrijkste van allemaal, de Olympia dat kan echt niet als naturel. Die mannen wegen allemaal tussen de 120/130 kg op een vet percentage van zo'n 3%. Dat is naturel gewoon niet haalbaar.
                        Last edited by jordy; 27-11-2009, 13:44.
                        Owner of the Iron Playground.

Comment

Mvg
                          Rvanweel
                          Er zijn ook naturel competities, daar word er getest voordat je het podium op gaat.

Comment

Je weet dat er Cut kuur steroiden zijn die 9-10 dagen afbreek tijd hebben en onvindbaar op de tests zijn? Dus die zogenaamde naturel gasten kunnen lekker cutten zonder spierafbraak :P

Comment

heel erg naturel dan

Comment

Originally posted by Falstyr View Post
                                Je weet dat er Cut kuur steroiden zijn die 9-10 dagen afbreek tijd hebben en onvindbaar op de tests zijn? Dus die zogenaamde naturel gasten kunnen lekker cutten zonder spierafbraak :P
                                Pff, dan kan je het als "naturel" bodybuilder niet echt ver schoppen :S.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X