Anabolen onder 21 jaar.

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Wtf, je borst is veels te groot of je duwt hem omhoog, ziet er niet echt mooi uit in verhouding vind ik.

On topic, die foto van 'peso' motiveert mij nu ook niet echt, maar peso... Je pakt wel de mooiste eruit he Er zijn nog zat naturals met een stuk betere fysiek, al zijn dit er lang niet zoveel natuurlijk.

Ben zelf ook 18, bijna 19 en heb ook al veel lopen lezen en lezen en lezen over A.S. maar ga er verlopig nog niet aan beginnen, HGH daarintegen... Snap ik de ballen niet van... Nog even lezen

Comment

• Originally posted by Yushmkay View Post
      Wtf, je borst is veels te groot of je duwt hem omhoog, ziet er niet echt mooi uit in verhouding vind ik.

On topic, die foto van 'peso' motiveert mij nu ook niet echt, maar peso... Je pakt wel de mooiste eruit he Er zijn nog zat naturals met een stuk betere fysiek, al zijn dit er lang niet zoveel natuurlijk.

Ben zelf ook 18, bijna 19 en heb ook al veel lopen lezen en lezen en lezen over A.S. maar ga er verlopig nog niet aan beginnen, HGH daarintegen... Snap ik de ballen niet van... Nog even lezen
      Hoe kun je je borst nu omhoog drukken?
      Nee ik denk toen van de pomp ofzo, ik vrat daar bij ook een shitload winstrol op, dan staan je spieren gewoon bol en strak continu, daar heb ik nu ook last van.
      Ik ben niet zo'n kleintje meer zoals veel denken van wel. En zoals je aan mijn kop ziet was 500mg test E veel te veel.
      Last edited by LittleMofo; 21-01-2010, 16:49.

Comment

• Als je zo'n holle rug hebt van je eigen dan zou ik toch maar eens naar de physio gaan.
        The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

• Ben ik al eens geweest niets aan te veranderen. Is mijn bouw helaas.
          Onderrug is bij mij extreem hol

Comment

• @Yushmkay

nee klopt, maar als zo´n dropstaaf al op het podium staat... gelukkig weet ik dat ook hier de meesten al verder zijn dan dat spillebeentje
            Benen trainen hoeft niet in Spanje, daar voetballen ze allemaal

Comment

• Originally posted by peso View Post
              Falstyr, lees je tekst even na, want zelfs ik (met mijn spaans-nederlands) moet het 2x lezen voordat ik het begrijp, er staan echt heel veel (typ)fouten in.

Om nog maar eens terug te komen op waar het topic om draaide. Ik heb even gekeken naar die natural bodybuilders en dan kom je dit soort gasten tegen:

met hier wat stats:
              Evert McIlwain Profile! Evert McIlwain Pictures, Videos & Workouts | Muscle & Strength

Dit soort voorbeelden motiveren mij niet om van de AS af te blijven....
              Vind ik niet echt n voorbeeld.. Deze man is verdorie 54jaar en traint pas sinds zn 51.. Net 3 jaar bezig, is helemaal niet verkeerd als je alles bekijkt en leest hoor.... Ik ken er echt wel die groter zijn, en ook naturel!

Comment

• deze is dan wel erg bekend
                Groeten

Comment

• @ Revius, idd heb hem eerder gezien... Wat een kast man... Dik respect!

Comment

• Heel mooi lijf toch, voor n natural.. Zeker weten ...... Maar die andere is wel mooi 2e geworden met zn ouwe lijfje, dan heb ik toch respect ervoor hoor...

Comment

• Originally posted by Revius View Post
                      deze is dan wel erg bekend
                      Hij is idd naturel maar er blijft niet veel van over als hij op wedstrijd bf zit.
                      Dit is mr10 van dbb Ik schat hem hier op 13% bf als het niet hoger is ?
                      Hij heeft verder gewoon de bouw mee zoveel vvm heeft hij niet eens
                      Last edited by LittleMofo; 21-01-2010, 17:54.

Comment

• Gewoon beulen van genen. Naast toewijding en inzet uiteraard.
                        "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

• Jammer dat genen zo veel uitmaken als ze niet mee zitten, hehe

Comment

• Originally posted by lukiha View Post
                            Jammer dat genen zo veel uitmaken als ze niet mee zitten, hehe
                            Ze maken ook uit als ze wel mee zitten.

Comment

• Originally posted by Revius View Post
                              deze is dan wel erg bekend
                              Ziet er goed uit!

Jaartje trainen nog en ik heb het zelfde fysiek
                              ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

• Originally posted by LittleMofo View Post
                                Ik zag er toen zo uit na 6 weekjes kuren, nu ben ik trouwens bijna net zo waar met minder vocht en meer vvm en minder vet
                                [
                                Yeah vochtkop was behoorlijk zuur inderdaad :P

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X